10 būdų, kuriais amerikiečiai gali maitintis geresnis

parašė , 2011-11-03 07:44

Mes turime pripažinti, dauguma amerikiečio šiomis dienomis pasidaro labiau riebūs, ir kai kurios šalys jau žymi juos kaip nutukusius žmones. Tai galėjo būti palaikoma viršuje neseno studijavimo, kuris rodo, kad 65 % Amerikos suaugusių yra iš tikrųjų per sunkus ir kenčia nuo nutukimo. Amerikiečiai žino šį faktą, ir jie labai žino statistiką. Tačiau, jei jūs manote, kad reguliavimas ir pakeitimai seks, jūs liūdnai klystate. Iš tikrųjų, daiktai tampa blogiausi, kadangi nutukusių amerikiečių skaičiai kyla be perstojo.

Vis dėlto, taip pat kaip posakis ten yra visada sprendimas kiekvienoje problemoje nieko nepaisant, kaip sunkus tai yra, šis straipsnis zidiniu apdaila turi priežastis ant to, kaip amerikiečiai gali maitintis geresnis prieš tai, kas yra kiti, galvoja. Keli manytų, kad viskas beviltiška su šitais žmonėmis, svarstančiais gyvenseną, kurią jie turi

Apačioje yra kai kurie iš patarimų ant to, kaip amerikiečiai gali maitintis geriau ir įrodyti savo niekintojus ir kritikus neteisingai.

10 kelių jums, kad svarstytų taip pat, net jei jūs nebuvote amerikietis:

1. Jūs turite išvengti apdirbtų maistų, kurie tapo darbai jų kultūros dalimi. Vaisiai ir daržovės yra maistai, kurie turi būti suvalgyti kadangi jie nekels cukraus kiekio kraujyje lygmens. Tuo metu, kai maistai skardinėse ar apdirbti maistai yra tie, kurie yra kieti į santrauką ir priverstų juos įgyti papildomą svorį.

2. Perskaitykite rūpestingai sudedamąsias dalis maistų, kuriuos jūs valgote. Šitie žmonės tik mėgsta turėti savo užkandžius bet kuriuo metu dienos. Tuo metu, kai nėra nieko neteisingai, su kuriuo, bus geriau, jei jie labiau žinos maistus, jie maitinasi.

3. Daugiau alkoholinio gėrimo su kiaušinio tryniu ir cukrumi gėrimas yra taip pat reikalingas kadangi tai, kaip garantuojama, apkarpys žemyn papildomus svarus. Kad ir kada kiekvienas apsipirks jo bakalėjai, jis turi nupirkti tai ir kaupti tai jo virtuvėje.

4. Jūs turite būti apimtas daugiau darbe pratimų ir valgymo maratono vengime. Šitie du yra neįmanomi susijungti, drabuziai internete taip neabejotinai, jis turi padaryti teisingą pasirinkimą.

5. Išvenkite maitintis vėlai, kadangi jūsų kūnui yra nelengvai deginti tas kalorijas, jūs imate. Bus geriau, jei jūs turėsite savo praėjusią valgio valandą anksčiau, negu jūs iš tikrųjų smogsite savo lovai.

6. Visada susilaikykite prieš veidrodį ir pamatykite, jei yra kažkoks jūsų pasirodymo pagerinimas. Tai padarys, jūs motyvavote ir metėte iššūkį, jei kada nors jūs nesate dar patenkintas jūsų kūnu.

7. Jei kada nors jūs būsite savo mėgstamoje greito maisto grandinėje, neužsakykite ir darykite savo valgį geriausios kokybės surūšiuotas pagal dydį. Jūs iš tikrųjų užsakote supersurūšiuotas pagal dydį kalorijas savo kūnui, kuris tiktai sveika mityba studentams padarys jūsų medžiagų apykaitos darbą net sunkiau.

8. Jūs galite maitintis dažnai, taip pat kaip paprasti, tačiau, įsitikina, kad tai bus tiktai teisingame kiekyje ir su deramomis maistingomis medžiagomis tame, žinoma.

9. Išvenkite gerti tą sodą ir vietoj to, išgerkite daugiau vandens. Amerikos žmonės mėgsta išgerti sodą, tarytum jie valdo ją. Tačiau, per daug to vartojimo padarys juos, kad išsipūstų daugiau ir būtų didesnis.

10. Apsupkite save su įsitikinusių žmonių kompanija. Šitie žmonės darys įtaką jums, kad padarytų teisingą daiktą ypač kai prieita prie jūsų valgymo pirmenybės. Įsitikinę žmonės turės ten nuraminti jus, kad ir kada jūs esate prislėgtas ar apkrautas problemomis. Tokiu būdu, jūs daugiau nekeisite savo dėmesio į valgymą kaip jūsų antklodė.

Kai prieita prie prekybinio ryšio su nutukimu, Amerikos žmonės turi pabandyti maisto piramide vaikams pagerinti savo valgymo įpročius. Korekcijos ir reguliavimas turi būti padaryti atitinkamai. Kiekvienas asmuo turi turėti discipliną ir paskyrimą, jei jis iš tikrųjų nori padaryti savo gyvenimo pakeitimus.

Rašyti komentarą