10 patarimų geresnei sveikatai, net kai jūs esate nutukęs

1. Sukurkite sąrašą savo valgymo įpročių Pagal CDC, jūsų valgymo įpročių gerinimas yra pagrindinis faktorius priežiūroje ar sustiprinime jūsų visaapimančios sveikatos ir svorio pralošime. Kad pagerintumėte jūsų valgymo įpročius, jūs turite žinoti daugiau apie juos. Maisto žurnalo laikymas yra geras būdas sužinoti jūsų savus valgymo įpročius ir nustatyti tai, ką jūs turite pakeisti. Maisto žurnalas turi turėti savyje viską, kurį jūs valgote ir gėrimas per dieną. Dauguma žmonių atranda, kad jie yra linkę persivalgyti, kai jie yra pabrėžti lauke, prislėgti, ar kai jie susidoroja su neapdirbtomis emocijomis. Visi šitie įpročiai turi tiesioginį poveikį ant jūsų visaapimančios sveikatos ir svorio be to. Be maisto žurnalo laikymo jūs turite taip pat:

Įsimintiniausios vietos blogi įpročiai Identifikuoja gaidukus, kurie priverčia jus daryti, tie nesveiki ir blogi valgymo įpročiai Identifikuoja skirtingus daiktus, kuriuos jūs galite padaryti, kad išvengtumėte, kad gaidukai Pakeistų nesveikus įpročius sveikomis alternatyvomis

2. Suvalgykite reguliariai Per sunkius ar nutukusius žmones ir net asmenis, kurie nenori įgyti, svoris padaro tą pačią klaidą – jie praleidžia valgius. Galų gale, jei jūs praleidžiate valgius, jūs negalite įgyti daugiau svorio, ir jūs lengvai numesite tuos papildomus svarus. Neteisingai! Praleidžiantys valgiai priverčia jūsų kūną kaupti riebalus greičiau nepriklausomai nuo dalies dydžio. Plius, jūsų kūnas reikalingas įvairovės sveikų maistingų medžiagų per dieną, kad liktų sveikas.

3. Pratimas Nepriklausomai nuo jūsų svorio, dydžio, ar amžiaus, fizinė veikla yra būtina gerai sveikatai. Neaktyvi gyvensena yra jungta su besaikiu svorio padidėjimu, nusilpimu raumenų ir sujungimo vietos taip pat kaip sustiprino gausių ligų pavojų. Jei jūs esate per sunkus ar nutukęs, jūs paprastai manote, kad reguliarus pratimas yra kažkas, kurį jūs negalite niekada padaryti daugiausia todėl, kad jūs nemanote, kad jūs esate gana stiprus, kad padarytumėte tai. Laimei, yra daug daiktų, kuriuos jūs galite padaryti, kad taptumėte fiziškai aktyvus. Jūs galite pradėti, imdamas gražius pasivaikščiojimus kiekvieną dieną, pasirinkti laiptelius vietoj elevatorių, ar konsultuotis su asmeniniu treneriu, kuris gali sukurti sąrašą pratimų, pagrįstų jūsų forma ir svoriu. Optimali sveikata reikalingas sveikos dietos ir pratimo, ir šitie du sveikos gyvensenos aspektai eina ranka rankos.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

4. Priverskite svorio netekimą drebėti, Svorio netekimo pakratymai yra nepaprastai skanūs ir sveiki įrankiai tam, kad pagerintų jūsų sveikatą ir prarasti svorį. Šitos maisto valdžios bombos siūlo baltymo, pluošto, vitaminų, mineralų, ir antioksidantų gausą, kad jūsų kūnui reikia, kad funkcionuotų tinkamai. Šitie pakratymai greitina jūsų medžiagų apykaitą tokiu būdu pagalba svorio netekimui. Plius, jie yra lengvi padaryti, kas reiškia, kad jūs turite pradėti savo dieną sveikame būde ir vis dar turėti daug laiko pasiruošti darbui. Jums reikia kai kurių minčių? Kad nesijaudintų, yra 3 receptai, kuriuos jūs galite panaudoti, kad padarytumėte jūsų savus pakratymus svorio netekimui.

#1 Mango piurė kokteilio Mango kubai – ¼ puodelio, kurį Prinokęs avokadas (sutrynė) – ¼ puodelio Mango sulčių – ½ puodelio Neriebus vanilės jogurtas – ¼ puodelio Naujai suspaudė kalkių sultis – 1 tbsp Cukrų – 1 tbsp Ledo gabaliukus – 6.

#2 Šilauogė purto Liesą pieną – 1 puodelį Užšaldytos nepasaldintos šilauogės – 1 puodelį Šalčiu spausta organinė lino sėklos nafta – 1 tbsp.

#3 Persiko piurė kokteilio Liesas pienas – 1 puodelis Užšaldyti nepasaldinti persikai – 1 puodelis Šalčiu spausta organinė lino sėklos nafta – 2 tsp.

5. Gėrimo vanduo, Jei jūs norite pasilikti sveikas, tada geriamasis vanduo per dieną yra nepaprastai svarbus. Vanduo ne tiktai padeda jūsų kūno funkcijai tinkamai; tai gali taip pat pagerinti jūsų svorio netekimo pastangas. Pagal Valdžios Maistą, geriamasis vanduo kelia jūsų medžiagų apykaitą 24 – 30 % per 1-1.5 valandų periodą, tokiu būdu padėdamas jums sudeginti daugiau kalorijų.

6. Naudojimo patikimo svorio netekimo priedo Dietiniai priedai yra pasiekiami visose vaistinėse, ir jūs galite taip pat nupirkti juos tinkle. Jie yra padaryti iš natūralių sudedamųjų dalių ir paprastai turi savyje vaistinius augalus, kurie buvo panaudoti medicinos tikslais per daug šimtmečių. Su tuo pasakytu, jūs turite turėti galvoje, kad ne visi svorio netekimo maisto davinio priedai yra sukurti lygūs. Kai kurie iš jų yra efektyvūs tuo metu, kai kiti apima drąsius reikalavimus, neįrodydami efektyvumo. Efektyvūs dietiniai priedai įrodo savo patikimumą, prie aprūpindami užbaigtą sudedamųjų dalių sąrašą. Anksčiau, negu jūs nupirksite bet kokį dietinį priedą, jūs turite konsultuotis su savo gydytoju iš pradžių. Atsiminkite, jei nėra jokio sudedamųjų dalių sąrašo; praleiskite produktą ir judėjimą į kitą.

7. Gerkite, žalia Žalia arbata yra vienas iš sveikiausių gėrimų pasaulyje, kuris yra, kodėl jūs turite, neabejotinai, turėti šios arbatos puodelį bent jau kartą per dieną. Šis sveikas gėrimas yra pertekęs galingais antioksidantais, kurie gerina jūsų visaapimančią sveikatą, atmintį, ir koncentraciją ir detoksikuoja jūsų kūną. Jūs žinojote, kad daugumos svorio netekimo priedų ir arbatų svorio netekimui turi savyje žalią arbatą? Paimkite pasivaikščiojimą artimiausiai parduotuvei ir nupirkite šią arbatą, kad pradėtumėte sveiką gyvenseną šiandien.

8. Naudojimo mažesnis lėkščių Persivalgymas ne tiktai priverčia jus įgyti svorį pagal greitesnę normą. Tai taip pat jungiama su: Diabetas Padidintas pavojus smūgio Širdies ir kraujagyslių ligų Didelis kraujospūdis ir taip toliau.

Kai jūs naudojate dideles lėkštes, jūsų protas priverčia jus maitintis, kol lėkštė nėra visiškai tuščia. Tai iškrečia pokštą ant jūsų priverčiantis jus manyti, kad jūs nesate pilnas tik dar. Dabar, tai yra jūsų eilė apgauti jūsų protą, ir jūs galite padaryti tai vartojant mažesnes lėkštes. Vietoj didelės lėkštės, pasirinkite mažesnį ir suvalgykite mažesnes savo pusryčių, priešpiečių ar pietų dalis. Ši praktika gali pagerinti jūsų sveikatą, trukdydama persivalgymui, ir tai gali padėti jums prarasti svorį. Prancūzijos moterys yra garsios savo elegancija, ir nutukimo norma šioje šalyje yra žymiai mažesnė negu JAV. Jų paslaptis yra paprasta – jie valgo skirtingus maistus, naudodami mažesnes lėkštes ir vengia iš naujo papildyti, kai tik lėkštė yra tuščia. Jūs turite pabandyti tai be to.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

9. Suvalgykite vaisius ir daržoves Vietoj picų, mėsainių, Bulvių šiaudelių ir kitų nesveikų maistų, jūs turite įsitikinti, kad jūsų dieta turi savyje daugiau vaisių ir daržovių. Jie yra turtingi vitaminų, mineralų, ir kitų maistingų medžiagų, būtinų jūsų sveikatai. Plius, jie turi savyje antioksidantus, kurie uždraudžia laisvus radikalus, tokiu būdu saugančius jūsų kūną nuo oxidative pakenkimo.

10. Suvalgykite daugiau pluošto, Turtingi pluošto maistai yra nepaprastai svarbūs jūsų sveikatai ir svorio netekimui. Kodėl? Tai yra todėl, kad pluoštas stabilizuoja tuštinimąsi ir gerinti jūsų maisto virškinimą. Reguliarus maisto virškinimas yra svarbus jūsų sveikatos gerinimui, ir tai yra reikšminga svorio netekimo dalis. Vaisiai ir daržovės yra puikūs pluošto taip pat kaip visų grūdo produktų šaltiniai.

Išvada Būdama per sunkus ar nutukęs daro jus labiau linkusį į įvairias ligas, apimdama sunkiausius vieno dolerio banknotus. Kad išvengtų šio baisaus scenarijaus, yra daug daiktų, kuriuos jūs galite padaryti, kad pagerintumėte jūsų visaapimančią sveikatą ir pralaimintį svorį tuo pačiu metu. Svarbu atsiminti, kad viskas, jūs turite tapti sveikesnis yra stipri valios jėga ir gyvensenos reguliavimas.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *