5 cukriniai laisvi užkandžiai, kad padėtų jums susilaikyti nuo cukraus.

parašė , 2012-07-28 22:03

Šiandien pradeda pirmą dieną Paskolintų, kurį daugelis mano krikščioniškų draugų panaudoja kaip katalizatorius, kad paliktų cukrų. Bent jau trumpam juos. Tai padeda priversti juos palikti cukrų ir duoti jų kūnams lūžį nuo būtinumo turėti reikalo su visa tuo laikas.

Mano kreditas internetu pusbrolis Diane, kuris daro tai kasmet. Be abejonės, ji yra cukrinė narkomanė, ar ji pripažįsta tai ar ne. Dažnai ji valgo šokoladą ar kitą cukrų pakrautas desertas priešpiečiams. Ji padarė tai per daug metų, mokydama pradinę mokyklą. Ji jautė, kad tai davė jai papildomą didėjimą, kad įveiktų popietę su mažais vieno dolerio banknotais. Plius, ji tik lyguma mėgo tai.
Jei jūs norite sulaužyti cukrinį įprotį, jūs taip pat galite panaudoti Paskolintas kaip sveika mityba studentams įkvėpimas. Ar bent jau kaip laiko grafikas ar kaip iššūkis. Bet kadangi atėmimas yra labiausiai storėjantis maistas, kurį jūs galite turėti (mano nuomone), rasdamas cukrinius laisvus užkandžius, kurie patenkins jus, vietoj to yra geresnis sprendimas.

Yra kelių, kurie dirbo manyje:

1. 20 migdolų (keli pasakys jums jūsų rankos delną, aš mėgstu pamatuoti juos),

2. Žemas riebus baltasis sūris prikimštas saliere. (Patenkina girgždesio ir kramtymo reikalingumą, plius jūs gauna pluoštą),

3. Žemi riebalai mozzarella sūris laikosi mažo 4 uncijų obuolio, pjaustyto. (Aš, kiekvienas turėjo klientą, kuris prarado 100 svarų po 6 mėnesių vartojant tai kaip jos svarbiausias užkandis. Dažnai ji net nesuvartotų sūrio. Ji mėgo pjaustyti obuolį į 16 gabalėlių. Kodėl 16 gabalėlių? kreditai bedarbiams Jokia tam tikra priežastis, kuri yra tik, kaip ji padarė tai ir tai tapo geru įpročiu jai).

4. Žemas cukrinis jogurtas su 1/4 puodeliu Sunaikintų Kviečio javų, kuriuos sutrupinama viršuje, panaudotas kaip vadovu buvimas, su 1/4 puodeliu naujos šilauogės.

5. Įkaitinkite 1/2 puodelio šilauoges ant krosnies viršūnės, sutrinkite juos, ir paskui sumaišykite su 1 puodelio lyguma neriebų jogurtą. Plūsite per 1/2 puodelio virtus avižinius miltus. Labai nepaprastai skanus ir LABAI prisipildantis.

Jūs galite panaudoti šitas mintis kaip pradinį tašką, kad paliktumėte cukrų per kitas 6 savaites. Pirmos 3 dienos yra kiečiausios, taip žinokite, kad, jei jūs gaunate be to punktą, taps daug lengviau padaryti. Jūs būsite sukrėstas tame, kaip geras jūs pradedate jaustis ir kiek dar energija jūs turėsite. Tai yra vienas daiktas, kad kalbėtų apie tai, tai visiškai skirtinga, kai jūs iš tikrųjų patiriate tai.

Rašyti komentarą