5 patarimai tam, kad išvengtų moterų nutukimo.

parašė , 2012-07-01 20:46

Duokite # arbatpinigių 1

Ledi, kurį laiką dabar aš drąsinau jus atkreipti atsargų dėmesį į jūsų sveikatą ir sveikatą tų, kas supa jus. Aš auklėjau jus į faktą, kad bet kokia pratimo forma, gerina jūsų sveikatą. Tas skaitymas etikečių ant pakavimo maistų, kuriuos jūs perkate yra labai svarbus. Mes tapome nutukusių žmonių nacija. Mes manome, kad kadangi mes turime daug, mes esame įpareigoti suvartoti visa tai, ir mes darome puikų to darbą.

Duokite # arbatpinigių 2

Anksčiau, negu jūs mankštinsitės, jei jūs darote tai, ryte turi lengvą užkandį, zidiniu apdaila tokiu būdu jūs nesunaudojate energijos procese. Tuo tarpu, jei jūs darote taip popietėje, turėkite mažą carb užkandį, viena ar dvi valandos iš anksto. Kad padėtumėte jūsų raumenims kompensuoti po jūsų pratimo, turėkite kombinaciją baltymo ir carbs, bet padarykite tai maža dalimi ir svarbiausia, neužmirškite išgerti daug vandens
Kai kurie iš mūsų tvirtiname nemėgti vandens, ir negeriame ir daug vandens, kadangi mums reikia; bet yra natūralus enhancers į skonį jūsų vanduo, aš mėgstu kelis citrinos lašus, jei jūs einate komerciniam enhancers, perskaitykite etiketes cukriniam turiniui.

Duokite # arbatpinigių 3

Atsiminkite, kad su bet kokia laime, su pažanga moksliniuose rezultatuose, galimybės mūsų pragyvenimo į prinokusią senatvę tęsia gerėti, bet… mes nenorime pasidaryti seni nesveikame kūne ar prote. Tarp kai kurių iš pranašumų, yra faktas, kad mes galime likti nepriklausomi ir netapti serveriai.lt našta bet kam, tai pagarbai, mes turime koncentruoti ir mintį ir kūną, aktyvų. Tyrinėjimas sako, kad Alzheimers gali būti sukeltas palikimo, ar tai galėjo būti sukeliama mūsų smegenų neveiklumo. Mes meldžiamės dėl ilgo gyvenimo, tokiu būdu mes galime pamatyti mūsų vaikus, ir vaikaičiai auga, tuo atveju, geriausia galimybė, kurią mes turime gavimo ten, yra, būdamas sveikas, ir prie rūpintis savimi savarankiškai šiandien.

Duokite # arbatpinigių 4

Tiems jūsų, kas turi vaikus, meskite gerą žvilgsnį į juos, nebūkite aklas į faktą, kad jie gali būti per sunkūs, tai gana blogai, kurį mokyklinis maistas nėra tiksliai sveikas, leisti mus neaukoti tam faktui, maitindamas mūsų vaikų apdirbtus maistus, javus ir užkandžius, pilnus cukraus, ir sumuštinių su išsaugotomis mėsomis, kurios yra pakrautos chemikalais. Tyrinėjimai tvirtina, auto dalys internetu kad tik viena porcija dienos bet kurio iš išsaugotų mėsų, kurias mūsų vaikai ryja, didina jų galimybes išvystymo kryptimi, vėlesniame punkte, bet kokiame skaičiuje ligų, kurias jie neturi įsigyti kitaip ir galėjo padaryti labai gerai be.

Duokite # arbatpinigių 5

Todėl, nebūkime enablers, pirkdamas juos visus neteisingi malonumai ir maistai tik todėl, kad jie nori jų; jei mes darome tai, mes taip pat iš anksto nuteikiame juos tapsmui diabetikais ar liguistai nutukę, ir ką tu manai apie užkimšti širdį visais tais supančiais riebalais! Yra vos tik vidaus organas, kuris nekenčia, kai mes esame per sunkūs ar sunkūs. Ir trukite, bet ne mažiausiai, neužmirškime, kad tyčiojimas iš mūsų vaikų patiria nuo kitų vaikų mokykloje, vardo paklausime, žeminime, jausdamas, kad jie pasiekia todėl, kad jie yra sunkūs! Mūsų vaikai yra mūsų brangiausia prekė; paimkime gerą rūpinimąsi jais! Sėkmės

Rašyti komentarą