Baisūs nauji faktai apie priežastį nutukimui

parašė , 2011-11-23 14:34

Plikas faktas: jei jūs paimsite daugiau karjera kalorijų negu to, kas reikalinga jūsų kūno kasdieniniame pagrinde, perteklius bus sukauptas kaip riebalai, tokiu būdu įgyjantys svorį. Per daug jų, per laiką, tikrai padarys jus nutukusį.

Yra įvairių priežasčių nutukimo kaip valgymo įpročiai, paveldėjimas ar genetika, neadekvati fizinė veikla ir ir taip toliau bet svarbiausia priežastis nutukimui yra valgymo įpročiai kaip persivalgymas ir netinkama dieta.

Asmens medžiagų apykaita sako, kaip kalorija jūs paimtumėte būti panaudotas. Tai keičiasi nuo asmens asmeniui, bet jei jūs imate daugiau iš to, kokios jūsų kūno poreikio kalorijos bus sukauptos. Tiesiog, pagrindinės nutukimo priežastys ima daugiau negu, ko jūsų kūnui reikia.
Jūs turite būti didelio laikrodžio ant to, ką jūs valgote. Dabar, mes esame daugiau statyti į didelį maistą. Labiausiai pasiekiami rinkoje yra tie su aukštu kalorijos ir riebalų hcg dieta kiekiu. Tokiu būdu, darydamas tai lengvas padaryti pusiausvyros nebuvimą dieta. Mes paprastai nustatome mūsų valgymo įprotį, ar dietą, per mūsų twenty’s vidurį. Taip pat, per šią stadiją yra, kur mes pasidarome užsiėmę gyvenimu, persekiojančiu mūsų karjerų daugumą, yra linkę sumažinti mūsų fizinę veiklą. Ir šis valgymo įprotis mes nešame iki vidutinio amžiaus. Tiesiog sakydamas, kad priežastys nutukimo slink lėtai kaip mūsų veiksmas lėtėja ir mūsų entuziazmas per maisto buvimą tas pats. Vadinasi, netinkamas valgymo įprotis yra kaltas dėl nutukimo.

Kita priežastis nutukimui, kaip minėtas, yra neadekvati fizinė veikla. Kalorijos yra sukauptos kaip riebalai. Ir mes vartojame angliavandenius, riebalus ir baltymą kaip energijos šaltinis, bet kuras priklauso nuo to, kaip kūnas naudoja energiją. Mes drobes visi žinome, kad riebalai turi du laikus kalorijos negu tas angliavandenių. Mes galime sulyginti tą daugiau riebalų vartojimą, kadangi kuras ketina prarasti daugiau nepageidaujamų riebalų kūne.

Mes naudojame energiją įvairiame fiziniame veiksme, ir kuras priklauso nuo to, kokią veiklą mes darome. Aukštesniam jėgos pratimui, tokiam kaip greitas bėgantis tempas, mūsų kūnas vartoja angliavandenius kaip kurą, o ne riebalus. Tai yra dėl mūsų kūno medžiagų apykaitos. Darydami aukšto intensyvumo pratimą, keliai į combust angliavandenius yra prieinamesni negu kelių riebalams, kurie daro angliavandenius kaip svarbiausią šaltinį kuro per šią pratimo rūšį. Riebalai yra suvartoti kaip kuras energijai ilgiau ir lėtesnis pratimas. Bet kai prieita prie svorio netekimo, neturi reikšmės, kokį kurą jūs naudojate – gali tai būti angliavandeniais jūsų baidariu nuoma degimas ar riebalai – esmė tai, kad mes neimame daug daugiau kalorijos negu, ką mes deginame.

Kiekvienas tikrai norėtų išvengti šitų priežasčių nutukimo, ne tik todėl, kad kiekvienas turi nemokami sms būti formoje estetinei vertei, bet, būdamas sveikas reiškia ilgesnį gyvenimą. Kiekvienas turi būti sąmoningas, kad netaptų nutukęs tam tikriems sveikatos padariniams tokiems kaip nenormalus kraujo krešėjimas, didinimas širdies, koronarinės ligos, hipertenzijos, diabeto ir ir taip toliau.

Pagrindinė linija dabar sveikesniam kūnui ir ilgesniam gyvenimui turi stebėti tai, kas jūs valgote, turite deramą dietą ir lavinate ir neimate daug daugiau kalorijos negu, ką jūs naudojate, šis kelias, jūs tikrai gyvensite rūpestis, laisvas nuo nutukimo priežasčių. Turėkite sveiką kūną!

Rašyti komentarą