Celulitas po jūsų oda? masažuokite tai toli su celulitu massager

parašė , 2015-06-13 11:51

Neatsižvelgiant į tai, kad bet kas gali turėti celulitą, ledi yra labiau palinkusios prie jo negu vyrai. Jų riebių indėlių struktūra yra linkusi kaupti po oda.

Nepatrauklus oranžinės žievės duobučių sindromas yra pagrindinis. Bet jūs žinote kas? Jūs nesate vienintelis. Kitas kartas kuriuo jūs esate paplūdimyje, pažiūri aplink. Taip pat tai nėra tiesiog asmenys, kurie yra per sunkūs, kas yra paveiktas. Ką jūs galite padaryti, kad atsikratytumėte nuo to? Profesinis gydymas yra viena alternatyva. Tačiau jūs galite padaryti kažką apie tai savarankiškai. Tiesiai nuo jūsų namų.
Nėra jokio lengvo maršruto ar paslapties piliulės. Atkreipkite dėmesį į savo dietą ir kaip aktyvus jūs esate. Aš taip pat patariu žiūrėti į gerą anti celulito kūną massager. Celulitas massager dirba prie per besiliečiantį judėjimą ir infraraudonas, kad išardytų riebias ląsteles po oda. Anti celulito grietinė yra kitas pasirinkimas. Pritaikykite tai dalims jūsų kūno negu reikalingumas kažkoks darbas, apimdamas jūsų kojas ir šlaunis prieš massager prašymą. Naudokite tai kasdien apytiksliai 10 iki 15 minučių kiekvieną kartą. 6 savaitėse, jūs turite pamatyti teigiamą celulito mažėjimą.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Principinė motyvacija už to, kodėl celulitas paveikia daugiau ledi yra todėl, kad jų riebūs audiniai yra tvirtesni. Kai asmuo uždės svorį, riebios ląstelės išsipūs. Tai priverčia odą būti raibuliuotas. Tokiu būdu ledi turi būti sąmoningos šio fakto ir dvigubai rūpestingos apie celulito padidėjimą.

Buvimas per sunkus nereiškia, jūs turėsite celulitą. Liesas asmuo antra, gali turėti celulitą! Tačiau, kai kiekvienas yra per sunkus, audiniai po oda gali vystytis į celulitą todėl, kad per sunkus asmuo yra linkęs įsitempti. Tai savo ruožtu privers jų jungiamuosius audinius ir struktūrą sukietinti ir suformuoti celulitą.

Ką jūs turite padaryti, kad sulaikytumėte jūsų jungiamuosius audinius sveikus, kad nebūtumėte linkęs į riebių audinių sukaupimą?

Jūs turite tris pasirinkimą:

– mažina jūsų maisto vartojimą ir nesimankština

– Valgo tą patį kiekį maisto, bet pradeda mankštintis

– Daro ir ~ išlyginta dieta ir pratimą

Detalus parengimas gali kontroliuoti jūsų celulitą. Viena energingos veiklos valanda gali sunaudoti tarp 400 iki 700 kalorijų. Be to, jei jūs būsite stiprios valios, kad sumažintumėte maisto suvartojimą maždaug iki 200 iki 400 kalorijų nuo jūsų meniu kiekvieną dieną, jūs netrukus pamatysite, kad jūs pralaimėsite apie tarp 5 iki 8 svarų per mėnesį!

Jei jūs nusprendžiate nedaryti jokių treniruočių, jums, galbūt, reikia sumažinti tarp 600 iki 1100 kalorijų kiekvieną dieną tiesiog, kad prarastumėte tą patį svorio kiekį.

Jei jūs niekada nepadarėte jokios mokymo rūšies anksčiau, pradėkite saikingu tempu. Žr. specialistą, jei jūs esate sunkiai per sunkus patarimui, kad jūs nenuvargintumėte savo širdies. Taip pat tik nenuspręskite išeiti maistas drastiškai.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Svorio pralošimas nėra tas pats kaip pralaimintys riebalai. Mano draugas, Stella, 40 metų amžiaus buvo 30 svarų per didelis svoris. Ji tęsė griežtą dietos laikymosi planą, kuris turėjo pražūtingą padarinį. Taip, ji prarado svorį, bet ji tapo išvargusi ir prarado visą gyvybingumą ir sveikatą be to.

Svoris kurį ji prarado buvo aktyvūs audiniai – reikšmė raumens ir jungiamųjų audinių. Tai pavojinga. Laiku, ji įgijo atgal visą savo svorį ir buvo baisioje valstybėje. Po kelių metų, ji nusprendė, kad jai reikėjo deramo treniruotės sąrašo. Šį kartą, ne tiktai ji prarado savo papildomą svorį geram, bet todėl, kad ji maitinosi gerai, ji tapo sveikesnė, stipresnė ir sveikesnė.

Rašyti komentarą