Cukrus paveikia

parašė , 2012-01-24 21:17

Dauguma žmonių sutinka, kad cukrus ir krakmolas yra dauguma pasitenkinančių "malonumų" visų maistų meniu. Tačiau, šitie elementai iš tikrųjų yra labiausiai paplitusi priežastis jei nutukimas. Riebalai gali žaisti šiek tiek vaidmens, bet cukrinis "polinkis" yra klastingiausia problema, kurią mes turime, kuris pakenkia mūsų geram sprendimui visaapimančios sveikatos domenai karantine kryptimi. Cukrus yra, žinoma, pasiekiamas daugelyje formų, leidžiančių sau malonumą aukštai fructose grūdo sirupas, medus, ir bent jau penkiolika kitų formų, kurios gali būti pridėtos prie maistų. Plačiai žinoma, kad per gausą cukraus kūnų sistemoje nuniokoja insulino lygmenims, tuo būdu dažnai tapdamas svarbiausia diabeto priežastimi. Taip pat plačiai žinoma, kad didelis kiekis cukraus kūne sukelia chemijos netvarką, privedančią beveik prie visų žmogaus sisteminių sirgimų

Asmuo sužino ir išlaikytinis ant cukraus ir krakmolo, kadangi jie patiria aukšto ir žemo nuotaikos siūbavimo sindromą. Šitas "siūbavimas" yra tiesiogiai jungtas su lygmenimis serotonin smegenyse. Žemai serotonin gali tapti įsigyta sąlyga, bet kartais genetika yra originali priežastis, drabuziai internetu dažnai einanti ranka rankos su nutukimu. Kūnas panaudos labiausiai kažką valgomo, ir suskaidys tai žemyn į cukrų, kurį kūnas vartoja energijai. Tačiau, tai yra papildomas cukrus deserte ir užkandžiuose, kurie tampa išardyti greičiau ir paskui nusiųstas į ląsteles. Tai įvyks prieš ilgiau palaikymo maistų vaidybą, gali būti išardytas. Todėl, todėl, kad paprastas cukrus yra suvartotas iš pradžių kūno, mes jaučiamės užpildyti greičiau ir galime suvalgyti mažiau baltymo, daržovių ir vaisių, kurie duoda labiau ilgalaikį padarinį; šis padarinys dažnai priverčia žmones būti patenkintas cukruotais maistais, tuo būdu usb raktai sukeldamas daugiau šitų maistų troškimo. Šis sindromas gali privesti prie daugumos mūsų pagrindinių ligų. Šis sindromas taip pat priveda prie priklausomybės nuo cukruoto maisto, kuris sukelia trumpą kilimą cukraus kiekio kraujyje ir iškeltos nuotaikos, paskui greitas lašas šituose lygmenyse, kurie sukelia staigų smukimą nuotaikai. Žmonės, patiriantys šį sindromą, tampa įjunkę į cukrų.

Baltymai, daržovės ir vaisiai užima daugiau laiko į gedimą, todėl valgydamas šį meniu turės daug ilgesnę palaikymo valdžią ir neleidžia mums išalkti ir trokšti cukraus. Krakmolas toks kaip bulvė, ryžiai, žirniai, pupų grūdas ir grūdai (apimdamas alkoholį) taip pat išyra beveik kaip greitai į cukrų, kuris yra panaudotas iš pradžių kūno. Vėl, tai palieka mažiau laiko ir kambario baltymams, daržovėms ir vaisiams įnešti savo indėlį.

Cukrinio krakmolo įpročio lūžis yra labai sudėtingas daugumai žmonių. Tai yra, kodėl dietos nedirba. Kūnas niekada negauna "detoxed" nuo savo priklausomybės nuo cukraus. Tiktai rūpestingai parengta ir pastovi valgymo programa išspręs šią problemą. Trisdešimt dienų deramo meniu, neturinčio cukraus ir krakmolo, yra būtinos, kad padarytų nuolatinį pakeitimą. Laimingai, tiktai reikia trijų iki keturių dienų, kad pradėtų turėti padarinius. Trisdešimt šio plano dienų gali tapti nuolatinės. Žmonės netrukus suras, kad saldūs dalykai yra per daug saldūs, ir krakmolas yra nepageidaujamas.

Visiškai būtina tęsti praktiką šalinti cukrų, kad turėtų nuolatinę svarstyklių priežiūrą ir optimalią sveikatą gyvenimo laiku. Bet kokio įtampos tipo kišimasis gali sukelti praradimą sprendimo ir privesti prie įpročio lūžio išvengti cukraus. Tai gali būti dėl staigaus praradimo serotonin smegenyse. Serotonin yra skubiai pakeistas cukraus; ir tampa beveik biologiniu reikalingumu. Nepaisant troškimo, sukelto šio reikalingumo, galima atremti troškimą su atsargiais pritaikytais priedais Tryptophan, amino rūgštis, kuri paremia serotonin ir gamina stabilią nuotaiką ir pasitenkinimą. Tryptophan, surastas baltymuose, palengvins įtampos padarinius, keldamas serotonin, nesukeldamas cukraus reikalingumo padaryti tai. Depresija, miego, irzlumo ir troškimo trūkumas dings ir jausmas pasitenkinimo kontrolės ir bendras gerai esantis, įvyks. Serotonin lygmenys gali taip pat tapti padidinti natūraliai su tam tikrais vaistiniais augalais ir maistais tokiais kaip amino rūgštis turtingi baltymai mėsoje, paukštienoje, jautienoje, kiaulienoje, kalakute, ir kiaušiniuose, ir sojoje.

Valgydamas meniu aukštai baltymuose, daržovėse ir vaisiuje laiko geriausiu būdu išlaikyti pusiausvyrą kūne. Šis būdas suvalgyti automatically šalina mūsų cukraus reikalingumą. Įdomu suprasti, kad griežtai šio meniu laikymas taip pat patenkina ir išlaiko. Per cukraus nuolaidžiavimą, sukurs cheminį pusiausvyros nebuvimą, kuris sukels "cukrinį smūgį" ir prives prie ligos, centro ir depresijos praradimo.

Rašyti komentarą