Dalies svarbumas kontroliuoja

parašė , 2012-02-10 13:13

Jungtinėje Karalystėje spaustuve vidutinis maistas, nupirktas šeimai keturi, nustato lygybę su 8.3 milijonų metrinių tonų per metus. Tačiau kiekis maisto, išeikvoto šeimos keturi Jungtinėje Karalystėje, pasiekia aštuonis milijonus metrinių tonų per metus. Iš viso visuose trijuose milijonuose metrinių tonų per metus, yra išeikvotas maistui vienišam. Tai ekvivalentiška 680£ per metus, ar 50£ per savaitę. Viena šios problemos priežastis yra tokia, kad šeimos gamina valgį daugiau, negu reikalinga sustainability. Taip pat aptarnauti maistai yra ant didesnių lėkščių, palyginti su aptarnavimu ant mažesnių lėkščių. Tai gali pridėti papildomas 50 iki 150 kalorijų dieną, tada keturi svarai svorio mėnuo, tada 36 svarai per metus (tai ekvivalentiška trijų akmens pridėjimui metus!!)

Pagal Pramonės ir Bakalėjos Dalijimą (IGD) rekomenduotas suvartojimas kalorijų vyrui yra 2 500 kalorijų, moteriai, ši vertė yra 2,00 kalorijos
Didelis dydis pepperoni picos su sūriu ant storos plutos tipiškai turi savyje daugiau kaip 3 000 kalorijų. Donner kebabas su keptomis bulvytėmis paprastai turi savyje 2900 kalorijų. Jei šitie maistai yra sunaikinti, asmuo turėtų atsargoje mažas kalorijas, kad suvartotų kitus maistus, būtinus likusiai daliai dienos. Taip pat papildomos kalorijos gali būti sunaikintos auto padangos dėl valgymo anksčiau per tą dieną. Tai gali privesti prie svorio padidėjimo, ir per laiko ilgą periodą galbūt tampa per sunkūs, jei pakeitimai nėra padaryti.

Yra būdų įvairovės sumažinti naudojimą vartoti papildomas kalorijas. Vienas pavyzdys yra žinios matuoti teisingas dalis per asmenį, per maistą. Meilės Maisto Neapykantos Eikvojimas (LFHW) yra ypatinga kompanija, finansuota Vyriausybės, kad patarinėtų svarbumo srityje pakartotinai naudoti maistus, kurie yra valgomi, ir skatinti atliekų užkasimo sumažėjimą. LFHW pasisiūlo:

trys prikrauti arbatiniai šaukšteliai pupų per asmenį ¼ apiplėšia pilnas ryžių per asmenį 100g tešlos per asmenį 75g spageti per asmenį 140g jautienos/paukštienos/kiaulienos per asmenį penki mažas bulvių asmuo

LFHW taip pat skatina naminio kompostavimo naudojimą, kadangi yra maistų, kurie yra neišvengiami, kad praleistų, apimdami kiaušinio kriaukles, bananines odas, arbatžolių maišelius, tarp kitų. Naminis kompostavimas yra geras, kadangi jis gali padėti sumažinti atgalines nuorodos eikvojimą, einantį į atliekų užkasimą, ir jis gali padėti pakelti maistingas medžiagas į sodą.

Yra kitų būdų sumažinti maisto eikvojimą, pažvelgia į kitas mintis:

Pirkimo spageti matai. Jie gali būti pasiekiami bet kokiose prekybos centro parduotuvėse. Tai suformuojama kaip medinis šaukštas, su ratais (skirtingų dydžių) einantis vertikaliai žemyn šaukštas. Ratai rodo, kuo didesnis žmonių skaičius, tuo didesnis maisto kiekis turėjo virti juos, didesnis ratas. Mažesnis ratas mažiau žmonių būtinas.

Valgių savaitę planavimas padėtų sumažinti maisto eikvojimą, ir gali padėti sumažinti galimybes pirkti maistą, be reikalo apimdamas pinigų taupymą. Grynųjų pinigų paėmimas, kad išeitų apsipirkti, užuot naudojęs debetą/kreditinę kortelę gali padėti sumažinti išlaidas, kadangi yra tiktai apribotas biudžetas, naudojant grynuosius pinigus.

Pagaliau, jei papildomos dalys yra pagamintos per valgio gaminimą, ir jis nėra būtinas, šaltis būtų ideali mintis, todėl maistas, ne būtinas, gali būti pakartotinai naudotas vėliau. Bet koks maistas gali būti užšaldytas išskyrus:

Rūgščios kreminės Naujos kiaušinių Sriubos, kurios yra grietinė įkūrė Majonezą Tikra / plaktos grietinėlės Kopūsto Bandelių Picos tešla

Jei kiti maistai yra atidėti:

Bananinis Jogurtas Rice

Kiti valgiai gali būti padaryti iš jų:

Bananas – piurė kokteiliai, bananinis pyragas

Jogurtas – Įvairus desertas

Ryžiai – Keptas Rice / ryžių pudingas

Iš viso svarbu būti nuvarginta apie dalis; tiesiog 12 colių lėkštės į devynis colius keitimas gali sumažinti kalorijos suvartojimą 500 kalorijų. Tai idealu ypač, jei sveika gyvensena ir pralaimintis svoris yra darbotvarkėje. Bet taip pat ir tai gali padėti taupyti pinigus, net geriau sutaupyti aplinką.

Rašyti komentarą