Didėjantis atvejis nutukimui padeda

parašė , 2011-12-09 15:51

Jūs manote, kad tai sunkiai pasiekia svorio netekimą? Jūs kada nors jautėte reikalingumą ištiesti nutukimo pagalbai? Kaip praneštas jungtinio studijavimo Imperinės Kolegijos Londonas pigus draudimas ir Harvardo universitetas, globalinis nutukimas daugmaž pakilo dvigubas per praėjusius tris dešimtmečius. Jungtinėse Valstijose, manoma, kad 68 procentai asmenų apie amžių aštuoniolika yra per sunkūs, tuo tarpu 34 procentai, kaip manoma, yra mediciniškai nutukę.

Galbūt toliau neramiai, nutukimo statistika rodo, kad vaikų nutukimas pakilo trigubas Amerikoje per praėjusius tris dešimtmečius. Dabar manoma, kad daugiau kaip Amerikos vaikų trečdalis yra per sunkus ar nutukęs.
Didėjanti nutukimo norma yra didžiulė tema, į kurią turi atkreipti dėmesį anksčiau, sms paslaugos negu tai taps per vėlai. Ne tiktai nutukimas yra rimtas pavojus asmens sveikatai, augantis klausimas sukelia didelį ekonominį apribojimą vyriausybėms srityse, kuriose sveikatos gydymui vadovauja vyriausybė savarankiškai, pavyzdžiui daugelyje Europos šalių, kadangi vis daugiau žmonių reikalingas nutukimo pagalbos.

Nutukimas yra dažnai apibūdinamas, kad būtų sveikatos sirgimas, kur asmuo kaupė besaikius riebalus iki laipsnio, prie kurio tai turi neigiamą poveikį ant sveikatos ir geros būklės. Apskritai kalbant, paprastai manoma, kad suaugę vyrai su daugiau kaip 25 procentų kūno riebalai ir moterys su daugiau kaip 32 % kūno riebalai yra nutukę.

Medicinos profesionalai ir mokslininkai paprastai naudoja Kūno Masės Indeksą (BMI), kad nustatytų, jei žmonės yra per sunkūs ar nutukę. BMI neapskaičiuoja tikslaus kūno riebalų lygmens – tai pirmiausiai pagrįsta jūsų dydžiu ir karjera kūno svoriu. jūsų BMI 25 iki 29 indeksas tada jus laiko per sunkiu. daugiau kaip 30, jus laiko klinikiškai nutukusiu.

Pirminės nutukimo priežastys yra:

Valgymas per daug

Nepakankamai pratimas

Genetinės priežastys

Protiniai faktoriai

Lėtas medžiagų apykaitos greitis

Atrodo, medicinos profesionalai ir dėstytojai sutinka, kad kas anksčiau minėta yra klasifikuotas kaip pirmini gaidukai nutukimui. Bet studijavimas mano, kad, nepriklausomai nuo parengiamosios priežasties, nutukimas yra dažnai užkariaujamas, nuleisdamas lygmenį riebalų, kuriuos jūs valgote kaip dalis jūsų tipiškos valgymo rutinos ir per reguliarų laiką, praleistą, mankštindamasis. Tačiau, taip daugelis žino, daiktai yra ne visada taip paprasti. Asmenys, kurie turi turėti nutukimą padeda labiausiai, yra dažnai asmenys, kurie turi paveldimas, protines ir tikras fizines komplikacijas.

Dienos pabaigoje, pagrindinė priežastis žmonėms, paskolos studentams reikiantiems nutukimo pagalbos, yra dėl didelių pavojų į sveikatą, kurie yra sujungti su nutukimu.

Blogiausi pavojai, susieti su nutukimu, yra sekančiai:

Pirmalaikė mirtis

Sustiprinantis pavojus išvystyti koronarinę ligą

Padidintas spaudimas kūno sujungimo vietai ir įtampa ant raumenų

Aukštesnė galimybė svorio netekimo chirurgijos

Labiau trimis kartais galimas išvystyti serveriai diabetą

Kiek medicinos profesionalai ir mokslininkai yra sudominti, reikalavimai nutukimo pagalbai ir pavojams, prijungtiems prie nutukimo, yra sumažinti per drausmingą svorio netekimą. Neatsižvelgiant į tai, kad tai dažnai pasitiki jūsų tikru svoriu, medicinos profesionalai, apytikriai, kurį vieno jūsų kūno masės dešimtadalio svorio sumažėjimas gali nuleisti, pavojai iškėlė atmintinai problemas prie daugiau kaip dvidešimt procentų. Tokia statistika pristato apdovanojimus net truputėlį svorio netekimo.

Kad tinkamai pasiektumėte svorio netekimą, jūs turite palaikyti drausmintus svorio netekimo tikslus ir sulaikyti ilgalaikį nustatymo ir atkaklumo laipsnį įsitikinti, kad jūs atlaikote didelę galimybę. Neatsižvelgiant į tai, kad tai priklauso nuo jūsų pradinio svorio, mintis apie protingą tikslą galėjo būti, kad sumažintų 1 ar 2 svarus kas savaitę šiandien. Kitaip, jūs galėtumėte norėti nustatyti ilgalaikius tikslus, pavyzdžiui mesdamas 10 % jūsų svorio ar, kaip apie, 25 svarai per kitus pusiau metus. Per nustatymą tikslų ir savidrausmingos strategijos į svorio netekimą išsaugojimą, galima gauti jūsų reikalingą svorio netekimą. Mainais, jūs įgyjate per daugiau reikėjimą nutukimo pagalbos ir iš esmės mažinimą sveikatos ir geros būklės pavojų dėl nutukimo ir papildomų riebalų nešimo.

Rašyti komentarą