Dieta sportininkams

parašė , 2011-09-15 09:02

Sportininkų dieta arba dieta sportininkams reikia maisto produktų, kurie gali užkirsti kelią nutukimui ir pateikti jiems visą reikalingą mitybos ir energijos, kurios reikia atlikti griežtą fizinius pratimus. Dietos sportininkų turėtų įtraukti medžiagas, kurios gali suteikti jiems baltymų ir mitybos atkurti audinių ir remonto sugadintas langelių. Subalansuota mityba reikėtų užkirsti kelią franšizes bet kurios medžiagos. Yra tam tikrų maisto produktų, kurie gali trukdyti procesą pradėjusi performuoti raumenis ir sportininkų turi būti atsargiai išvengti tokių maisto elementus jų mityboje.
Vidutinis sportininkai kalorijų reikalavimas yra maždaug 2000 ir padidinti kalorijų suma turėtų ne tik padidinti kiekį maisto, bet turėtų padidinti skaičių kartų, kad maistas yra imtasi. Mažesnius skyriuje užkandžiai papildoma įvykdyti apetitas tarp pratybų seansai.

Skirtingų veislių maisto elementų skaičių galite įtraukti su pašaru išlaikyti maisto, įdomus ir naudotis valgyti.

Dieta sportininkams ar sportininkų dieta turėtų apimti

Pusryčiai: Šviesos virinto kiaušinių su duona, oranžinė vaisių ir mažai riebalų užtepai arba sėlenoms grūdų, jogurtas ir vaisių sulčių arba brown duona, pomidorai ir mažai riebalų, skleisti. Nors kombinacijos gali būti imtasi vieną kartą.

Pietūs: Ji gali būti tunų žvejybos, salotų svogūno pomidorų, salierai lazdos, obuolių, burokėlių/crisp duona. Mišinių negalima imtis liesos kumpio arba imtis kapotų petražolės su augalinių aliejų ir vaisių.

Vakarienė: Galite imtis vištienos ir daržovių vakarienė arba sriubos, žuvys, pupelės ir vaisių.

Dieną iš viso kalorijų reikalavimas turėtų atitikti pasirinktą dietos ir reikėtų stengtis išvengti didelio riebalų dietos.

Kūno statybininkai gali prireikti daugiau nei 3000 iki 5000 kalorijų per dieną. Galite įtraukti tam tikrų užkandžiai iš šių: dešra sąrašą arba pyragai arba ledų arba sviestas sumuštiniai arba pudingo ar sausainiai arba sardinės arba oatcakes, per dieną įvykdyti reikia valgyti. Sportininkas, kuris yra svorio trenerių arba kūno statybininkai reikia gera suma baltymų ir kalorijų per dieną. Raumenys gali būti auginami atsižvelgiant šviežių vaisių ir daržovių, ir buvo nustatyta, kad raumenis, kurie yra pastatytas atsižvelgiant vaisių ir daržovių yra stipresnis, palyginti su ne vegetariškos dietos.

Kai kurių maisto elementų, kuriuos galima įtraukti dažnai pašaru yra

Maisto produktų, kurie turėtų būti įtraukti į su pašaru yra jogurtas, avižiniai, vaisių, pavyzdžiui, mėlynės arba Emblica officinalis, saldžiosios bulvės ir lašišos. Daugumą su maistu reikalavimų laikomasi šių maisto produktų.

1. Avižiniai gali imtis su pieno ir džiovintų vaisių arba ji gali bϋti verdami spintoje su pieno.

2. Jogurtas numato vitamino B 12 ir ji gali būti imtasi užkandžiai.

3. Mėlynės ir Emblica officinalis yra vaisių, kuris yra gera suma, antioksidantų ir vitamino C, reikia kontroliuoti kraujo spaudimas.

4. Saldžiosios bulvės teikti vitamino e ir geležies, kurie reikalingi deguonies gamybos kūno.

5. Lašišos yra omega riebalų rūgščių, kurios reikia užkirsti kelią širdies ligų. Omega riebiųjų rūgščių yra rasti žuvų ir linų sėklos. Ji suteikia apsaugą nuo artrito ir inflammations.

Skaityti apie gamtos energijos papildų. Taip pat žinoti, kaip Shilajit padidina galia ir ištvermės. Skaityti apie imunitetą leidinio stiprinti imuninę sistemą.

Rašyti komentarą