Dieta statybos raumenų

parašė , 2011-06-27 21:28

Tai akivaizdu, kad sunku ir prakaituotas mokymas yra nepaprastai svarbus augimui raumenų, Muckibude. Galų gale, augimo dirgiklius nustatyti, kuris sukelia raumenis augti.

Dabar žmogaus kūno, bet ne sukurti raumenų, tol, kol jam trūksta būtinų šiam “statybos medžiagų”. Jis yra ypač priklausomos nuo didelio baltymų norma. Nes daugelis baltymingų maisto pritraukti palyginti riebalų su juo, yra kalorijų diagramos ambicingą sportininkai dienos verslo retinimas.
Mityba, mitybos planas organizacijos turi prasmę savaitgalį kariai. Šių maisto produktų priklauso kiekvienos pašaru sukurti raumenų gali:

Tai ne paslaptis, kad kulturystek yra tiesa mėsėdžių gyvūnų. Ir dėl pateisinamų priežasčių: mažas riebalų kiekis mėsos, pavyzdžiui, Turkijos, liesos kepsnys, vištienos arba liesos žuvų tiekimo yra gana daug baltymψ ir mažai riebalų, kalorijų taupymo.

Pieno produktai taip pat gerai šaltinių baltymų. Rekomenduoti ypač kvarkas arba tradicinę pieno. Tačiau reikėtų pažymėti, dėl pieno cukraus.

Taip pat, kiaušinių ir riešutai yra tinkamas maisto produktams. Tačiau jose abiejų santykinai didelis riebalų kiekis.

Imtis pakankamai energijos multi-chain angliavandenių į kruopos formoje turėtų būti valgyti. Avižiniai ir nesmulkintų grūdų produktų taip pat būti pluošto ir svarbu mineralų.

Rengdama patiekalų alyvuogių aliejaus turėtų būti pirmasis pasirinkimas. Jį sudaro nesočiųjų riebalų rūgščių ir vitamino e sumažinti cholesterolio ir stiprinti imuninę sistemą.

Pabandykite nuostolių riebalų

Rašyti komentarą