Greitas maistas nėra nutukimo priežastis!

parašė , 2017-01-26 09:59

Ant KTLA žinių neseniai, reporteriai paminėjo studijavimą, vestą Cornell universiteto Food & Brand Lab, publikuotas Nutukimo Moksle ir Praktikoje. Jie surado, kad greitas maistas ir surogatinis maistas nėra priežastys, kodėl daugiau kaip 40 % suaugusių šioje šalyje yra per sunkus ar nutukęs. Natūraliai šitie maistai yra daugiausia nesveiki kūnui, tuo labiau, kad jie turi didžiulės šiluminės galios, studijavimas randa, kad pagrindinė priežastis svorio padidėjimui reiškia persivalgymą.

Kitaip tariant, paėmimas per dideliame skaičiuje kalorijų negu kūnas turi funkcionuoti efektyviai. Kai tai vyksta, papildomos kalorijos yra sudėtos į vietą ant kūno riebalų formoje. Jei jūs persivalgote reguliariu pagrindu, kurį daug žmonių daro, vienintelė alternatyva, kuri įvyks yra skaičius mastu, padidės pamažu, savaitė iki savaitės

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Studijavimo Renginių Greitas maistas Nėra Nutukimo Priežastis!

Tai reiškia, kad tai puiku, kad suvalgytų surogatinį maistą kaip keptos bulvytės, soda, ir sultys, greta didelių nurodymų bulvių šiaudelių ir mėsainių nuo vietinio greito maisto restorano? Vėl svarbiausias daiktas, kad turėtų galvoje yra skaičius kalorijų, sunaikintų viename posėdyje.

Pasakykite, pavyzdžiui, savo kasdieninį tikslą, kad teigtumėte, kad jūsų einamasis kūno svoris yra 1 700 kalorijų. Kitaip tariant tai reiškia nuo momento, kurį jūs žadinate ligi pat jūsų, užminga, 1 700 kalorijų yra viskas, kurį jūs turite padėti į kūną.

Dabar greitas pirmyn į pietų metą ir jūs nusprendžiate sustoti vietinio Carl Jr mėsainio taškelyje, kurį jūs nusprendžiate užsakyti savo mėgstamam valgiui vyksta, kuris yra dvigubas vakarų rūkytos kiaulienos šoninės sūrio suvožtinio ansamblis su dideliais bulvių šiaudeliais ir soda. Šitas valgis suskaičiuoja sumušimą 1 790 kalorijų!

Net jei jūs neketinote suvalgyti vieną kitą daiktą visą dieną, jūs jau peržiūrėjote savo kasdieninius kalorijos kišenpinigius. Tai neturi paminėti, jei jūs iš naujo papildėte savo sodą, užsakė desertą, ar bet kokius kitus tipus papildomų dalykų, kurie suviliojo jus, darydami jūsų užsakymą.

Atgal į verslą po ranka. Kadangi visos kalorijos turi daugumą reikšmės, tai turi būti tuo, kas jūs susitelkiate ties tuo, kas jūs išsirenkate valgymą. Tos dvigubos rūkytos kiaulienos šoninės vakarų ansamblis iš tikrųjų neturi būti pasirinktas, tuo labiau, kad jūs sužinojote tiksliai, kaip didžiulis kalorijos skaičiavimas yra. Tačiau, jei jūs sumažinsite tą valgį tiksliai pusėje, jūs užbaigsite su 895 kalorijomis, kuris yra labiau daug valdomas ir vis dar palieka jus su 705 kalorijomis likusiai daliai dienos.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Taip bus sudėtinga suvalgyti pusės greito maisto ansamblio valgio, jei jūs neturėsite kažko tiesiai ten, kad perskeltumėte tai su jumis. Bet vėl, pasirinkimai jūs darote reikštas jūsų pečiai. Užuot padėjęs save savarankiškai į tą viliojančią padėtį, ypač, kai jūs alkstate, neina į vietas, kur jūs būsite priverstas apsispręsti tarp to, ką jūs galbūt buvote įpratęs valgyti, ar kažkas sveikesnio.

Darydamas tai jūs padarysite šią svarstomą problemą labiau daug prisidedančią prie svorio netekimo, ar bent jau svorio vadybos, ir gausite geresnę rankeną ant sveiko maisto, užuot turėjęs turėti reikalo su nutukimo priežastimi.

Rašyti komentarą