Gydymo labai antsvorį

parašė , 2011-10-20 16:05

Gauti į sveikesnes svorį, savo aukščio ir amžiaus turėtų būti tikslas bet gydymo planą kažkas kovoja su nutukimu. Jūsų sveikatai galite pradėti gerinti su tik 10 % iki 15 % kūno masės nuostolių. Kad prilygsta apie nuostolingai 10-20 svaras už ką nors, kas svertinis 200 svarų apdorojimo pradžioje. Lėtas ir stabilus svorio netekimas yra sveikiausią ir saugus būdas sublogti. Paprastai praktinis yra šaudyti už 1 2 svaras savaitę svorio netekimas.

Jūsų gydytojas gali padėti kurti masės nuostolių gydymo planą, kuris padės jums pasiekti tikslą, 1-2 svarų svorio per savaitę. Jūsų gydymo planą gali būti derinys recepto vaistams, patobulintas dieta ir mankšta. Lieknėjimo chirurgija paprastai ne pasiūlė, kol bus išnaudotos visos kitos pastangos.
Jūsų gydytojas bus gali manyti, kad konsultacijos dalis jūsų gydymo planą, ypač, jei naudojate maisto susidoroti su nerimas, nuobodulys, depresiją ar vienatvę. Konsultavimas gali padėti jums išmokti naujų įgūdžių spręsti savo jausmus ir rezultatas bus, kad jus sustabdyti naudojant maisto spręsti šiuos jausmus.

Jums bus labiau sėkminga, jei jūsų ilgalaikis tikslas yra pasiekti geresnės sveikatos, o ne svorio tikslą. Apdorojimas turėtų apimti keisti gyvenimo būdą, kad turi būti elgesio pokyčiai, ypač, kai kalbama apie valgyti. Suteikti savo gyvenimo pokyčių ne mažiau kaip 6 mėnesius prieš pereinant į labiau svorio netekimas priemones.

Vaistai nuo svorio:

Masės nuostolis vaistų darbo skirtingai priklausomai nuo vaistą. Kai kurie svorio praradimas vaistų darbo padaryti jaustis išsamesnis anksčiau, kiti apriboti savo kūno gebėjimą absorbuoti riebalų, ir dar kiti kontrolės noras binge valgyti.

Svorio netekimas operacijos:

Svorio netekimas operacijos yra padaryta skrandžio dydžiui sumažinti ir apriboti kaip daug kalorijų jūsų žarnų galėtų sugerti.

Keisti, kaip jūs valgyti:

Norint sublogti nutukę asmenys turi išmokti, keisti, kaip jie valgo nuo atsižvelgiant į mažiau kalorijų kiekvieną dieną valgyti ne lentelę, o ne į priekį nuo TV. Taip pat gali būti, pakeisti mitybos įpročius kaip ganyklas ir mokytis, kaip tam tikru valgyti.

Pakeisti ką valgyti:

Tai nėra pakankamai sumažinti savo Infuziniai kasdien, jums reikia taip pat pakeisti, kokių tipų maisto valgyti. Mažo kaloringumo dietoms turėtų būti naudojamas tik prižiūrint griežtai gydytojas ir paprastai nėra pranešė nutukusių žmonių, kurie bando prarasti svorio sveikų būdu.

Registruotąjį Dietologė arba Dietologė gali padėti jums sukurti sveiką mitybą svorio netekimas. Jūsų maistas turėtų būti subalansuota ir maistingus. Turėtų turėti savaitės rupinių planą, tai apima visas maisto grupes ir yra įvairių spalvų.

Niekada praleisti maitinimą, kaip jums bus prarasti svorio greičiau išlaikyti jūsų metabolizmą, valgyti pusryčius ir tada valgyti kas 3-4 valandas per dieną. Niekada valgyti vėlai (po 8 p), kaip tai ne leis kalorijų būti deginamas prieš išvykdami lova.

Rašyti komentarą