Gyvensena keičiasi į įveiktą nutukimą

parašė , 2015-12-21 16:07

Nutukimas pasiekė epinį proporcijų pasaulį. Tai yra sąlyga kame, jūsų kalorijos suvartojimas yra kelias aukščiau negu skaičius kalorijų, kurias jūs deginate, ir yra dažnai sukeliamas faktorių tokių kaip neaktyvi gyvensena, blogi valgymo įpročiai ir trūkumas miego, tarp kitų. Jei jūs darote paprastus pakeitimus į savo gyvenseną, jūs galite daužyti nutukimą. Yra kai kurie žingsniai, kuriuose jūs galėjote žengti:

Jūs turite užsibrėžti tikslus, kurie yra pasiekiami ir realistiniai. Jūs galėjote tikrai prarasti svarą ar du savaitę.

Laikykitės sveikos dietos struktūros. Įsitikinkite, kad jūs apimate visas maisto grupes į savo valgį, nuo daržovių, vaisių ir visų grūdų į baltymus ir sveikus riebalus.
Niekada nepraleiskite pusryčių – maitindamasis gerai ryte, jūs nepersivalgysite ar rysite ant surogatinio maisto vėliau dieną.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Pasiduokite ant pasaldintų gėrimų, kolų, kofeino, ir karamelės. Išgerkite sugarless arbatą ir hidratą savarankiškai gerai.

Niekada nepraleiskite jokio valgio ar marinkite save badu. Jūsų medžiagų apykaita sulėtės, ir jūs esate įpareigotas sukaupti labiau riebus. Turėkite mažus valgius, kurie yra sveiki.

Gaukite tinkamą pratimą; bent jau 30 smarkaus pasivaikščiojimo ar prabėgimo minučių turi sulaikyti jus prie kelių kalorijų.

Kitas svarbus aspektas įveikti nutukimą turi gauti pakankamai miego. Blogas miegas yra dažnai jungiamas prie svorio padidėjimo.

Išvenkite įtampos, todėl, kad įtampa, susirūpinimas ir baimė galėjo priversti jus maitintis per daug.

Netęskite keistų susidūrimo dietų todėl, kad jie nėra atsinaujinantys, ir jūs ketinate uždėti visą tą svorį akimirksniu. Suraskite būdus padaryti valgius sveikesnius, ir pasirinkti mažiau riebius ir labiau veggie-pagrįstus valgius, kai jūs valgote ne namie.

Kai jūs jaučiatės kaip snacking, ištiesiate morkai ar keliems riešutams, o ne donut ar giliai iškeptam samosa!

Dalies kontrolė yra svarbus sveiko valgymo aspektas. Identifikuokite dalies dydį, kuris yra teisingas jums, kuris patenkina jūsų alkį, bet neįsitraukti į antrą porciją.

Visada užsibrėžti tikslai ir gauna kažką būti partneris su jumis ant jūsų svorio netekimo programos, tokiu būdu jūs galite jaustis atsakingas. Jūs taip pat jausitės labiau pagrįstas ir švęsite jūsų pasisekimą.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Virėjas dažniau namie, nors viliojantis rinkti telefono numerį ir užsakymo picą. Padarykite valgio gaminimą smagios veiklos su partneriu, draugu ar šeimos nariu. Tas būdas, jūs ne tiktai surenkate kokybišką laiką bet taip pat ir sugebate maitintis sveikas.

Užimkite apmąstymą, jogą, šokį, ar kai kuriuos smagius metodus, kad sudegintumėte riebalus, ir buvimą de-stressed!

Niekada nepaimkite perpriešingų dietinių priedų ar žolių mišinių, kurie reklamuoja lengvą svorio netekimą.

Kur bebūtų jūs galite, pasivaikščiojimas. Paimkite laiptelius, o ne elevatorių. Užimkite sodininkystę, ar pasivaikščiojimą jūsų numylėtinis – jūs esate įpareigotas prarasti kelis kilogramus.

Rašyti komentarą