Gyvensenos pakeitimų sukūrimas yra reikalingumas valandos

parašė , 2012-01-15 15:46

Prieš porą dešimtmečių, kai aš buvau vaikas, ir mokykloje aš atsimenu, kad buvo labai mažai žmonių, kurie turėjo diabetą, hyper įtempimas, nutukimas, didelis kraujospūdis ar žemas kraujo spaudimas, nugaros skausmai ir panašios sveikatos svarstomų problemų rūšys. Buvo vos tik bet kokių chroniško kaklo skausmo atvejų, ir širdies priepuolio parodymai būdavo retai išklausomi šalyje kaip Indija, kur aš gyvenu. Paveikslas visiškai pasikeitė šiandien todėl, kad greitai svarstomos problemos, kurias aš ankščiau domenai paminėjau yra paplitusios. Šiandien kiekvienas trečias ar ketvirtas asmuo yra per svorį, turi diabetą ar kenčiantis nuo artrito, kieto kaklo, gimdos kaklelio skausmo ar klaidos disko, juosmens skausmo, ir taip toliau. Aš galiu pasakyti su pilnu tikėjimu, kad greitai yra labai mažas procentinis dydis žmonių, kurie yra visiškai tinkami ir laisvi nuo ligų

Vienintelė priežastis, kad aš randu yra atsakinga už dabartinę nesveiką valstybę, yra mūsų gyvensena. Mes tapome letarginiai ir saviatlaidūs. Mes valgome neteisingus maistus, geriame sunkiai, ir rūkome dažnai. Mes darome visi šitie daiktai tik, kad įveiktų mūsų susirūpinimą ar gautų palengvėjimą nuo mūsų įtempimo užpildė gyvenimą. Mūsų gyvenimas tikrai tapo sudėtingas, ir mūsų nesveika gyvensena pridėjo kurą prie ugnies, ir privedė prie rimtų kūno sirgimų, deformuotumo, nutukimo ir savo ruožtu pirmalaikių mirčių, pirmalaikio senėjimo, ir taip toliau. Tai pagaliau padarė mus liūdnus, nelaimingus, nutukimas ir nesveikus.

Mano nuomone, gaunančia sveiką kūną, nėra visai ne labai sudėtinga užduotis. Darydamas kažkokią smulkią gyvenseną pasikeičia, mes galime sulaikyti save tinkamą ir liekną. Mes galime įveikti visas tokias svarstomas problemas prie kito paprastą dietą ir lavinti rutiną. Darydamos kelis pasikeitimus mūsų greitas kreditas dietoje ir kombinuodamos tai su mažu pratimu visos mūsų problemos gali automatically būti sprendžiami.

Aš turiu kelis patarimus, kuriais aš mėgsiu pasidalyti su žmonėmis, kurie tapo nutukę ar kenčia nuo tam tikros įtampos, turi problemas kaip diabetas, didelis kraujospūdis, gimdos kaklelio skausmas, juosmens skausmas, sujungia skausmą, ir taip toliau. Aš neketinu siūlyti bet kokią mediciną ar piliulę jums. Mano formulė pasiekti tinkamas ir laikytis tinkamas yra paprasta ir lengva įgyvendinti. Jei jūs esate iš tikrųjų rimtas apie savo sveikatą, tada tik seka tai, ką aš ketinu pasakyti jums, ir aš garantuoju, kad jūs niekada neturėsite jokio sveikatos sutrikimo visas jūsų gyvenimas.

Ką jūs turite padaryti turi suvalgyti sveiką ir žemų riebalų dietą. Pavyzdžiui, jūs galite turėti virtus kiaušinius, vaisius, pieną ar javus kaip avižos, avižinė košė, kukurūzų dribsniai, ir taip toliau pusryčiams. Suvalgykite sunkius pusryčius, turėkite saikingus priešpiečius, susidedančius mišrainės, jogurtas, pulsas, ryžiai ar daržovė, ir lengvi taip pat kaip ankstyvi pietūs. Pietuose jūsų meniu gali būti dviem dalimis keptos paukštienos, kumpio ar bet kokios kitos mėsos, be raudonos mėsos, vienos ar dviejų porcijų jūsų mėgstamo augalinio patiekalo, trijų ar keturių jūsų mėgstamo vyno duonos ar bandelių ir stiklinės ar dviejų gabalėlių.

Greta dietinių pakeitimų, jei jūs galite padaryti kai kuriuos aerobic pratimus plaukimas baidaremis kaip smarkus ėjimas ar risnojimas pusvalandį, triskart ar keturi kartai po savaitės, visos anksčiau minėtos paminėtos sveikatos svarstomos problemos nuspręsti. Patarimai kuriuos aš daviau gali padėti jūsų sukūrime laisvai ligai, ir aš esu pastovaus tikėjimo, kad sveika gyvensena yra neabejotinai jūsų bilietas į gerą sveikatą ir laimę.

Rašyti komentarą