Gyvybinis paklausimas sektis sveikatoje ir svorio netekime!

parašė , 2016-06-02 11:59

Kaip mes tampame labiau žinantys maistinį režimą, ir sveikas pragyvenimas užsiima įgalinti mus pasiekti mūsų tikslus?

Mes galime paimti kontrolę mūsų sveikatos ir kad ir kas mes norėtume padaryti per suprastos visų greitų sunkios padėties programų išminties klausinėjimą. Išsimokslinimas plėtojosi per tuos metus, kad taptų diskutuojamu efektyviu būdu įgyti žinias ir buvimą gabus paimti kontrolę ir vesti jus į tai, ką jūs norite pasiekti. Kas svarbu yra, kad, padėdamas darbą į studijavimą, kaip tai padaroma, paskui turint tą nustatymą pamatyti jus besisekant.
Pirmas žingsnis sprendime pradėti kažką naujo yra kiečiausias, ir viena iš priežasčių yra neryžtingumas nesėkmės baimėje. Kai prieita prie įsipareigojimo tai panėšėja į termometrą: didesnis įsipareigojimas aukščiau baimė. Nuleiskime tą įsipareigojimą mažiausiam žingsniui, kuriame jūs galite žengti; toks įsipareigojimas paėmime kontroliuoja jūsų svorio ar bet kokios sveikatos svarstomos problemos, kur jūs galite pradėti nuo mažiausio žingsnio, kuris yra lengvesnis ir sekasi negu greitas sunkios padėties metodas, kuris taip dažnai nepasiseka.

Pradžia nuo vieno veiksmo nunešti daug blogio!

Ką tai ketina paimti jums, kad taptų neįtikėtinai sveika ir pasiektų svorį, kurį jūs norite pasiekti? Tikslai ir tikslai yra dideli, bet veiksmo žingsniai yra "turėjimas", kad pasiektų ir įvykdytų tai, ko jūs siekiate. Turėjimas, kad papildomas svoris ar buvimas nutukęs gali padaryti jus neapsaugotą nuo daugelio kitų sveikatos svarstomų problemų tokių kaip tipas 2 diabetas, širdies liga ir daug kitų.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Mes galime panaudoti visus įmantrius prietaisus ant rinkos, kurie kainuoja pinigus ar tikrai sprendžia gimnastikoje, kad taptų prakaituoti, ir išvargęs beveik be yra svorio netekimo priežastis. Tikrame fakte, tai gali net turėti atvirkštinį padarinį sukūrime jūsų alkanas ir daugiau maisto troškimas.

Labiausiai neatidėliotinas veiksmas, kad prarastų svorį turi sumažinti valgio dydį; niekas kita nedirbs efektyviau negu valgymas mažiau. Tai neketina pakeisti maistą, kurį jūs mėgstate. Jūs tik sumažinate tą dydį valgio, kurį jūs suvalgėte praeityje, ir daryti šituos pakeitimus laipsniškus pradžioje. Jei maisto troškimas tampa svarstoma problema tarp valgių, yra rinktiniai to, ką jūs turite. Pasiekiamumas kažkokiam vaisiui ar rankai, pilnai riešutų, bet, nelieka alkanas. Atsiminkite, tai yra sulėtinto vaizdo procedūra: Protas, skrandis ir kūnas turi turėti laiką prisitaikyti. Tai yra natūralus kelias pralaiminčiame svoryje, ne skrandžio grupės chirurgija ar bet kokia greita sunkios padėties magija. Kelių grupės operacijos ne visada sekasi ar yra nerizikingos. Apytiksliai vienas kiekvienų 15000 kelių grupės pacientų miršta nuo pašto op komplikacijos.

Efektyviausias, natūralus ir sveikiausias būdas sumažinti tuos kilogramus mažina ir keičia maistą, kurį jūs įdedate į savo burną be bet kokio pasiteisinimo. Sumažinęs svarbiausius valgius kitas žingsnis yra tarp užkandžiai, kramsnojimas ir gėrimai. Kad padarytų tai lengvesnis leido mus naudoti "E. O. H." šūkį, kuris reiškia: "Suvalgykite Tiktai Pusę." Tai ketina sumažinti tuos tarp užkandžių ir gėrimai pusiau, kol jūs nesijaučiate atsipalaidavęs, kad pakeistumėte juos sveikesniais pasirinkimais. Kadangi jūsų svoris atvyksta bus šio jausmo pakeitimo ir tikėjimo naudos; tada lėtai pakeiskite blogą maistą nauda.

Tam tikra kasdieninė dieta iš tikrųjų nustato jūsų sveikatą!

Tai yra žinomas faktas, kad maistai mes mėgstame ir maitinamės, kiekvieną dieną gali šuolio pradžia, kad sukeltų ligą ir net vėžį.

Maistas kurį jūs valgote yra tai, kas iš tikrųjų tikisi, ir neteisingo maisto valgymas tikrai turi reikšmę! Neteisingos maisto rūšies valgymas malšins jūsų imuninę sistemą; tai reiškia, kad kūno gynyba nėra daugiau ten, ir tai kuria puikią aplinką bet kokiai ligai ir vėžiui griebtis. Išvenkite trans-riebalų tokių kaip margarinas, hydrogenated augaliniai aliejai, kurie yra teisinga problema (ne gyvūno riebalai). Trans-riebalai yra nusikaltėliai, sukeliantys širdies ligą, renka 2 diabeto ir nutukimas. Žinoma, kad apdirbtas maistas turi savyje fructose, druską ir prieskonį, kad duotų tam skonį ir ilgesnį saugojimo laiką; tai tampa įprantama nuo labai valyto cukraus, kuris sukelia medžiagų apykaitos disfunkciją, privedančią prie persivalgymo ir nesulaikomo svorio padidėjimo. Kad kontroliuotų jūsų svorio trans-riebalus ir cukrų yra tie, kad paieškotų, ir mes nekalbame apie tą šaukštą, pilną cukraus jūsų kavoje ar arbatoje. Būtent tas paslėptas cukrus, kurį jūs negalite pamatyti, fructose dirbtinis cukrus sukelia svorio padidėjimą ir kitas chroniškas ligas. Tai be to apima visus nealkoholinius gėrimus, koksą, dietos koksą, valdžios gėrimus, sportinius gėrimus ir labiausiai koncentruotas vaisių sultis.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Punktai turėti galvoje: Išvenkite cukraus, fructose ir apdirbtų maistų. Pridėkite visus maistus toks kaip Viduržemio jūros dietoje. Mūsų kūnui reikia gyvūno įkurtos omegos 3 riebalai tokie kaip krill nafta. Suvartokite sviestą vietoj margarino ir augalinio paplitimo. Kokosinė nafta yra geresnė valgio gaminimui ir turi daugiau naudos sveikatai. Suvartokite alyvų aliejų mišrainės uždarui ir prisidedantis prie maisto; tai nėra gerai valgio gaminimui todėl, kad tai turi žemesnį šildantį punktą.

Angliavandeniai ir cukrus yra priežastis svorio padidėjimui ir širdies ligai, ne riebalams.

Daugiau apie maisto pasirinkimus, taip pat geriausias pakratymo mišinio svorio sprendimas, ir natūralus papildymas, kuris turi sudedamąsias dalis daugelio sveikų organinių vaisių ir naudingų riebalų tokių kaip omega 3, 6 ir 9, kad prisidėtų prie jūsų kasdieninės dietos.

Gaukite daugiau informacijos nuo mano elektroninės knygos pranešimo NEMOKAMO EGZEMPLIORIAUS, žinių valdžia duos jums sveikatą, kurią jūs užsitarnaujate.

Rašyti komentarą