HCG mitybos planas: Ką ji reiškia

parašė , 2011-10-13 10:39

Dr. Simeons sukūrė originalus HCG dietos praktikos, kuri dabar yra ώinomi kaip labai mažo kaloringumo maisto. Tai buvo įtraukta į savo “Svaras ir colių: A naujas požiūris į nutukimo” rankraščių. Jei planuojate įsitraukti į HCG mitybos planas, vienas dalykas, kad jūs turite turėti omenyje, turi būti paruošti. Ši dieta yra suvaržyti, ir ji bus įpareigoti galite pridėti save į vartojančiomis apibrėžtosios maisto produktų rūšys, apibrėžtosios sumos greičiau svorio netekimas. Pačios instancijos teisme, tai gali būti brangus kaip jums bus reikalaujama, kad jūsų nuolatinė dozės HCG lašai, kad 21 dieną dietos procesas.
HCG mitybos planas susideda iš standartinių dozių hormonų HCG kartu su vėlesnių 500 kalorijų-per dieną dietos. Pagrindimas, kodėl reikalingi tik 500 kalorijų yra, nes įstaiga yra dabar traukiant mažiausiai 2000 kalorijų iš kūno saugomi riebalų, kad būtų kaip energijos naudojimo. Atsižvelgiant į tai, kad jūs tik vartoja 500 kalorijų dėl HCG mitybos planas, yra neabejotinas maisto produktų, kad jūs turite likti nuošalyje nuo ir tam tikrų maisto produktų, kad jūs valgyti. Maisto produktų, kad jums yra privalomi vartoti dėl mitybos planas yra tas, kad bus pagalba refurbish jūsų kūno atgal į įprastą pusiausvyrą, deginimas riebalų.

Toliau pateikiamas Dr Simeons siūloma įleidimo pagal HCG dietos planą, kad jis sukūrė po ilgos tyrimo apie hormonas. Procedūra yra siūloma mitybos planas iš pusryčiai vakarienė:

Pusryčiai, turite išlaikyti tik juoda spalva kavos (organinių yra palankus) ir kai kurių rūšių arbatos. Arbata, kurias galite įtraukti į savo atlygį tipai organinių Žalioji arbata, organinių Wu Long arbata, organinių Ramunė arbata ir matė arbata. Cukraus kiekis nebuvo précised dar pieno buvo tik vos vieną tablespoonful, kuri yra nepaprastai sunaudojamojo pieno kiekis per 24 valandas. Non-natūralių saldiklius, pvz., sacharino arba žolės, pavyzdžiui, stevia gali būti naudojami. Be to, jie turi būti paruošti su gryno vandens ir ne vandentiekio vandens.

Pietums, jums reikia, kad į tam tikrų baltymų, HCG dietos plane pabrėžė normą. Dr. Simeons siūlo 100 gramų jautienos, veršienos, šviežia baltosios žuvies, krabų arba krevečių, omarų, vištienos krūtinėlė. Riebalų rūgščių mėsos dalių, kurios yra matomos turi būti atskirtas prieš maisto paruošimo. Visa mėsa turi būti pasverti nevirtos. Maistą mėsa, Dyteris gali grotelės arba virinama juos be sukauptojo riebalų. Kartu su baltymų, galite taip pat pasirinkti, iš ritinio daržovių, pvz., špinatai, pomidorai, agurkai, kopūstais, ir salierai, raudona ridikai, svogūnai ir šparagų. Tik vienos rūšies daržovių turi būti valgyti valgio. Neįtraukite kažkiek aliejaus ar riebalų Kuko šios daržovės, vietoj virinama, grotelės ar garuose. Kartu su taip pat su daržovių, vienas apple, pusę a greipfrutų arba keletas braškių ir žemuogių galima valgyti tol, kol jie yra organinių ar fizinis.

Dr. Simeons pareiškė taip pat savo knygoje ar Pietų meniu galima taip pat vakarienė. Tačiau nesate sunaudoti vienodo tiksliai maitinimas, pietūs ir vakarienė panašių dieną. Tada būtų įtraukti į savo atlygį pasirinkti skirtingų šaltinių baltymų ir daržovių vakarienė.

Jei jūs pastebėsite, kad esate alkinimas per dieną, jūs turite visą kavos ir arbatos nori visoje. Taip pat gali būti kaip daug vandens, kaip galite pageidauti ir skatinamos SIP su daug vandens, kaip jums patinka. Nors HCG mitybos planas gali būti nerodomi Przyciągający, jūs esate tiesiog šį arenoje su pašaru pirmą 21 iki 26 dienų dietos proceso. Po to laikotarpio, jūsų metabolizmas yra atgal įprastą, ir tada jūs galite vartoti, ko jūs norite, kada norite, tol, kol jūs vartoti gamtos foods, turint omenyje visada išvengti perdirbtų maisto produktų.

Kad sėkmingai HCG mitybos planas, vykdyti protokolo Dr Simeons knyga “Svaras ir colių: A naujas požiūris į nutukimo”. Labai naudinga susipažinti su už minėto protokolo struktūra ir 50 puslapių knygoje yra parašyta aiškiai požiūriu. Jūsų pasiekti grindžiamas skaityti knygą, ir tada po procedūros, kaip parašyta. HCG dieters turi 70 % ilgalaikis pasiekimas norma, identifikuojamų, kad 70 % buvo galima valdyti išlaikyti savo svorį, negirdėto of su kitų mityba, mitybos įraše. HCG mityba procedūrą – tai seniai svorio netekimas pergalę jums.

Rosalie Smith buvo raštu apie sveikatos ir fitneso beveik 10 metų, ir ji myli dalintis savo žiniomis su kitais. Daugiau patarimų apie veiksmingas būdas prarasti svorį spustelėkite čia kai gausite prieigą prie daug kitų naudingų patarimų, įskaitant nemokamai mini-course veiksmingas būdas prarasti svorio.

Rašyti komentarą