Idealus kūno svoris – paprastas dar efektyvios paslaptys, kad pasiektų tai ir sulaikytų tai.

parašė , 2012-06-24 07:29

Per didelis svoris yra bendra sveikatos sąlyga. Daug žmonių bandė pasiekti savo idealius kūno svorius nuolat. Daugelis sugeba prarasti svorį sėkmingai, bet jie taip pat įgyja jį atgal labai skubiai. Labai dažnai, istorija pasibaigia net aukštesniu per dideliu svoriu negu prieš dietą.

Aš visada versdavausi sportu daug, bet tačiau, prieš daugelį metų, aš buvau nutukęs. Tai buvo pagrindinė priežastis mano kitiems sveikatos sutrikimams… Aš patyriau daug kreditai internetu jungtinės traumos, aš buvau prislėgtas, aš turėjau problemas su savo oda, mano plaukais…

Visos mano problemos didėjo į punktą, kai aš supratau, kad aš turiu daryti dėl to kažką. Aš pradėjau savo svorio netekimo dietą, niekas nemano, bet labai efektyvus. Aš tik maitinuosi mažiau, aš pakeičiau savo valgymo įpročius ir rutiną, ir aš pradėjau į praktikos sportą net sunkiau
Tai buvo sėkmingas ilgo prabėgimo projektas, per vieną metų periodą, aš praradau savo per sunkų 20 kg, ir aš sulaikiau savo idealų kūno svorį nuo tų laikų.

Yra mano paslapčių, kurios gali padėti jums siekti ir palaikyti baidares ula jūsų idealų kūno dydį, taip pat:

Apskaičiuokite Idealų Kūno Svorį

Idealaus kūno svorio skaičiavimas nėra sudėtingas. Tai yra daugiau klausimas, ar toks svoris yra sveikas kūno svoris jums. Svoris ir kūno aukštis yra artimai susieti, bet jie nėra vienintelis faktorius, kuris tikisi. Kaip tikslas, komplektas deramas kūno svoris, neperdeda. Po to, kai jūs siekiate tai, priklauso nuo jūsų jausmo, jūs galite visada vėl nustatyti tai.

Nustatymas

Aš esu visiškai įsitikinęs, kad tai yra pagrindinis kiekvienos sėkmingos svorio netekimo dietos faktorius. Jūs turite priimti pastovų sprendimą, kad jūs prarasite kūno svorį, ir paskui jūs turite laikytis jo nesvarbu kas. Svorio netekimo dieta yra ilgalaikis projektas; tai panėšėja į kiekvieną kitą polinkio gydymą ir be stipraus nustatymo ir sunkaus darbo, jums tiesiog negali sektis.

Kontroliuokite ir Laikykitės Savo Progreso Pastoviai

Kontroliuokite savo progresą kasdien, kiekvienas prarastas kg yra didelis įkvėpimas. Jūs turite žinoti, kad pradžioje jūs prarasite svorį gana greitai. Po to, yra probleminė stadija, kai jūs laikotės dietos, bet jūs neprarandate jokio svorio. Jūsų nustatymas turi padėti jums užbaigti tą krizę, ir greitai jūsų svorio mastas vėl parodys zidiniu apdaila rezultatą, kuriame jūs dirbate.

Nebaikite Savo Svorio netekimo Dietos Per Netrukus

Kai jūs siekiate savo teisingą kūno svorį, jūsų svorio netekimo dieta nėra baigta dar. Tam tikri svarbūs pakeitimai veda jus į jūsų tikslą. Blogos žinios yra, kad jūsų kūnas nėra pritaikytas jiems dar, visa sistema nėra automatinė dar. Man reikėjo metų, kad pasiekčiau mano idealų kūno svorį, ir man reikėjo papildomų dvejų metų, kuriuos mano kūnas pritaikė prie pakeitimų.

Reguliarus Pratimas

Reguliarus pratimas turi būti bendros sveikos gyvensenos dalimi. Kadangi mes esame labai skirtingi, nėra jokios taisyklės, kuriais kūno svorio pratimais jūs turite verstis, kaip ilgai ir kaip dažnai. Tai neturi reikšmės, kurias kūno svorio treniruotes jūs pasirenkate; svarbus yra, kad jūs esate aktyvus, kad jūs randate savo kūno svorio pratimo rutiną. Tai ne tiktai padės jums palaikyti jūsų liesą kūno svorį, tai padės jums trukdyti ir lengvinti daug kitų sveikatos sutrikimų, taip pat.

Sveika Dieta

Šitie pagrindai dirba manyje tobulai, jie turi dirbti jumyse taip pat:

- Gėrimas bent jau du litrai vandens kasdien.

- Jūs galite suvalgyti viską, bet jūs turite sumažinti riebalų, angliavandenių, ir cukrinių turtingų maistų kiekius.

- Vengia greitų nesveikų užkandžių ir greito maisto.

- Ima penkias mažesnes kasdienines porcijas, jei galimas kiekvieną dieną tuo pačiu metu ir niekada ne maitinasi, kol jūs nesate pilnas.

- Niekada nepraleiskite pusryčių ir niekada ne maitinkitės taip vėlai, kad eitumėte gulti ant pilno skrandžio.

- Net kai jūs esate šventėse bando laikytis jūsų rutinos tiek kiek įmanoma. Kad ir kada jūs važiuojate, kur bebūtų jūs liekate, nebandykite paragauti ir suvalgyti viską, kurį jūs matote.

- Sveiki organiniai užauginti vaisiai ir daržovės turi būti svarbiausia bendros sveikos dietos dalimi; jie turi būti kiekvienos kasdieninės porcijos dalimi.

Sultys ir Piurė kokteiliai

Prieš daugelį metų, aš atradau visas natūralias sveikas sultis ir truputėlį vėliau taip pat gražius savo darbo piurė kokteilius. Kuris nuostabus skanus būdas gauti būtinus vitaminus, mineralus, ir fermentus į bendrą dietą.

Aš pripažinau juicing ir sukūrimo piurė kokteilius jau po to, kai aš pasiekiau savo idealų kūno svorį. Jei aš būčiau žinojęs juos anksčiau, mano svorio netekimo dieta būtų buvusi daug lengvesnė, skanesnė, ir greičiau.

Jei jūs kovojate su per dideliu svoriu ar ne, jūs iš tikrųjų turite pabandyti juos. Jūs pastebėsite nuostabius rezultatus jau greitai. Jūs neturite nieko, kad pralaimėtumėte ir tiek daug įgytumėte.

Rašyti komentarą