Išpjautas cukrus ir valgo sočiuosius riebalus, kad kovotų su nutukimu – 1 dalis

parašė , 2017-05-16 22:52

Baigtas cukrus, maitinkitės labiau riebus, ir tapkite liesesnis ir sveikesnis.

Tai buvo suskaičiuota tuo Jungtinėje Karalystėje (2016), beveik šeši iš dešimt moterų ir vyrų dviejų trečdalių yra per sunkūs. Dietiniai nurodymai turi suvalgyti daug angliavandenių, suvartoti mažus vadinamuosius ‘širdies ligą sukeliančius’ sočiuosius riebalus kaip sviestas ir visas pienas, kad suvalgytų ‘žemų riebalų’ maistus, ir įsitikintų, penki vaisiai ir daržovės yra valgomi kiekvieną dieną.

Aišku, kad didžioji dalis šio dietinio patarimo nedirba. Dalis apie vaisių ir daržoves yra puiki todėl, kad tie maistai yra sveiko dietinio pluošto, vitaminų ir mineralų šaltiniai.
Nutukimo epidemija yra ne kontrolėje. Dar daug žmonių stengiasi, kad ‘maitintųsi mažiau’ ir ‘mankštintųsi daugiau’. Bet mes tęsiame pasidaryti labiau riebūs ir sunkesni. Vienintelis daiktas, kurį atrodo, dietiniai nurodymai daro turi kurstyti ‘milijardo svarų dietos pramonę’. Gyventojai pasiverčia vienu iš "cukrinio troškimo, nusivylęs yo-yo dieters".

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Laimei, ši sveikatos katastrofa gali dabar būti persilaužime. Pietų Afrikos ir JAV mokslininkai parodė, kad nemokšiškai skatinti ‘žemi riebalai, daugiau angliavandenio’ dieta, rekomenduota maisto ekspertų, buvo nepaprastai neefektyvūs. Tai net atrodo kaip, kad šita rekomendacija galėjo tiesiogiai būti kalta dėl nutukimo krizės.

Naujas mąstymas yra toks, kad, nepriklausomai nuo svorio, mes turime maitintis labiau riebus, ne mažiau, ir sunkiai suvaržyti, neišpjaudami apskritai cukraus. Tipiškas tarp šito cukraus yra bendra sacharozė (stalo cukrus) ir labai nesveikas fructose.

Pagrindinis Jungtinės Karalystės kardiologas daktaras Aseem Malhotra, išdėstė atvejį mąstymo radikaliam pasikeitimui, kad įvestų žemo angliavandenio dietą, kuri yra aukšta natūraliuose sočiuosiuose riebaluose. Tai galėjo iš tikrųjų būti raktu pabaigos nutukimo epidemijos ir sumažinimo išplėtimo širdies ligos ir surinkti 2 diabetą.

‘Žemas angliavandenis, sveika riebi’ dieta galėjo būti keliu iš cukrinio polinkio ir rakto pralaiminčio svorio ir buvimo plono amžinai.

Šis naujas metodas yra apie pergalvojimą, ką mes valgome, prasidedantis nuo besimaitinančių cukrinių turtingų maistų sustojimo. Deja, dauguma žmonių valgo 22 cukraus arbatinių šaukštelių ekvivalentą kiekvieną dieną. Bėda yra tokia, kad saldūs daiktai yra labai įprantami – jie panėšėja į opiatus.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Saldžios, turtingos angliavandenio dietos nuo kurių mes priklausėme per daug metų, kartu su visais įmantriais pasiekiamais užkandžiais, paliko daugelį mūsų ‘užkabintus’ ant cukraus. Bet tai nėra tiktai saldūs malonumai, kurie gauna mus užkabintas. Tai yra taip pat ‘sudėtingi angliavandeniai’ tokie kaip krakmolas – kurie skaido žemyn į paprastą cukrų – kurie palaiko mūsų troškimą.

Visi apdirbti maistai turi savyje cukrų. Jei jūs ‘perskaitote etiketes’, jūs galite būti išgąsdintas, kad atrastumėte tik, kiek cukraus yra pridėtas prie supakuotų, konservuotų ir supiltų į butelius produktų.

Su cukrumi, atliekančiu tokį didelį vaidmenį mūsų gyvenimuose, atrodo neįmanoma baigti juos. Tai yra narkotinė sąsaja.

Tęstas 2 dalyje…

Rašyti komentarą