Išpjautas cukrus ir valgo sočiuosius riebalus, kad kovotų su nutukimu – 2 dalis

Baigtas cukrus, maitinkitės labiau riebus, ir tapkite liesesnis ir sveikesnis.

Sveikiausias ir turbūt lengviausias būdas prarasti svorį ir pagalbą kovoja, nutukimo krizė turi užimti dietą, kuri yra ‘žema saldžiuose angliavandeniuose ir aukštai sveikuose riebaluose.

Kaip minėtas 1 dalyje, šis būdas maitintis yra prieš dietinį patarimą nuo vyriausybinių sveikatos priežiūros skyrių ir dietologijos specialistų. Tačiau, ‘aukšta natūrali riebi, žema cukrinė’ dieta yra mediciniškai priimtas režimas, kuris traukia sveikatos ekspertų palaikymą visame pasaulyje.

Iš tikrųjų, ši nauja dieta turi labai didelę socialinę žiniasklaidą po. Tai turi daug gerbtų medicinos ekspertų, išdėstančių, kad tai yra ‘tiktai’ sveikas būdas prarasti svorį, kovos nutukimą, širdies ligą, ir surinkti 2 diabetą

Pavyzdžiui, JAV dietologijos specialistas daktaras Gary Taubes teigia, kad nutukimo užsiėmimas nėra apie valgymą mažiau, bet, ‘kas’ yra sunaikintas. Jis yra pabrėžtas, kad žemas angliavandenis, aukšta riebi dieta yra atsakymas.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Iš tikrųjų, panaši dieta, pagrįsta apribotais saldžiais angliavandeniais, buvo populiarinta Britanijos verslininko William Banting devynioliktą amžių. Jis savarankiškai buvo nutukęs, ir dietos pakeitimas dirbo stebuklai jame. Banting dietos paplitimas visur Europoje, ir Skandinavijoje banta lieka svarbiausią veiksmažodį, ‘kad būtų ant dietos’.

Naujas bet panašus ‘žemas angliavandenis, aukšta riebi’ dieta nėra trumpalaikiai ‘stebuklo riebalai ir svorio netekimas’ programa. Tai yra ilgalaikis būdas maitintis sveikai.

Kai kuriais atvejais, nutukę žmonės pranešė pralošimą iki akmens svoryje po keturių savaičių. Nuostabiai, jie neskaičiavo kalorijų, ir beveik niekada išalko. Manoma, kad alkio malšinimas yra dėl būdo, kuriuo kūnas apdirba maistus skirtingai.

Pavyzdžiui, su dieta, kuri daugiausia susideda iš krakmolingų ir saldžių angliavandenių, jie yra paversti į gliukozę, kurią kūnas suvartoja kaip jo pirminis energijos šaltinis. Bet koks papildomas cukrus tunka ir yra sukauptas būsimam naudojimui.

Tačiau, jei angliavandeniai yra sunkiai suvaržyti dietoje, kūnas tada turi suvartoti kurą be gliukozės energijai. Tai yra paprastai nuo aprūpintų riebalų kūne ir nuo bet kokių riebalų suvalgytame maiste. Iš tikrųjų, yra menkas fiziologinis reikalavimas angliavandeniams, ir ne bet koks cukrui.

Ekspertai sako, kad ‘žemo angliavandenio lemiamas vaidmuo, aukšta riebi’ dieta turi apriboti visus angliavandenius iki 50 gramų maksimumo kiekvieną dieną. Tai išvaduos kūną iš cukrinio polinkio ir pagalbos su svorio netekimu natūraliame būde.

Bėda yra tokia, kad sumažinimas tiesiai ant angliavandenių nėra lengvas. Tačiau, kai sveiki riebalai yra suvalgyti, troškimas yra sumažintas todėl, kad skrandis jaučiasi pilnas.

Aktyvūs žmonės, kurie yra ant jų kojų didžiąją dienos dalį gali iš tikrųjų suvalgyti iki 120 gramų angliavandenių diena ir vis dar turėti naudos todėl, kad jie sudegina papildomą gliukozę. Deja tiems su saldžiu dantimi, šitie skaičiai angliavandenio suvartojimui kreipiasi tiktai į tuos nuo visų maistų tokių kaip daržovės, vaisiai, pulsas, ir riešutai. Šitie maistai turi savyje angliavandenius, kurie yra pilni maistingų medžiagų tai metabolize lėtai.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Saldūs maistai su sacharoze ir fructose, ar padarytais iš krakmolo kaip bulvės, yra uždrausti. Geriausias daiktas tačiau yra, kad skaičius kalorijų maiste nesitiki ‘žemame angliavandenyje, aukštose riebiose’ dietose. Kas mėgsta skaičiuoti juos bet kokiu būdu? Maistingų medžiagų ir sveikų riebalų balansas trukdo troškimui.

Cukriniai narkomanai neras jungiklio per lengvą. Jiems pataria susikoncentruoti ties dalies kontrole baltymams ir riebalams, ir palaipsniui sumažinti suvartojimą krakmolingų daržovių tokių kaip bulvės ir pastarnokai.

Gale, kiekvienas turi iš naujo įvertinti seną supratimą apie maistą.

Tęstas 3 dalyje.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *