Jei jūs esate plius dydžio moteris

parašė , 2016-09-21 15:07

Jei jūs esate plius dydžio Vyras ar Moteris…, ir jūs esate atsipalaidavęs su tuo, ką jūs matote, kai jūs žiūrite veidrodyje… Didelis (ir jūs turite būti), bet tai yra tuo, ką jūs nematote ar nepripažįstate, kad tai galėjo būti žalinga jūsų sveikatai, ir galėjo net užmušti jus… Kai jūs esate per sunkus, fekalinis klausimas yra įviliotas į spąstus kūne, kaulai prasideda į ploną, ir papildomą riebalinį audinį supa širdį ir kitus gyvybinius organus. Jūs galite tiktai ignoruoti šitas svarstomas problemas taip ilgai!

Nutukimas, didelis kraujospūdis, ir aukštas cholesterolis yra klestintys, ir žmonės miršta kiekvieną dieną dėl sveikatos svarstomų problemų. Aš patyriau įsiterpimą mano šeimos, kai aš praradau savo Dievo motiną dėl širdies priepuolio nuo buvimo per sunkus

Pagal Kovos su ligomis ir Prevencijos Centrus, pagrindinės mirties priežastys ir jų mirtingumas yra sekančiai (1):

Širdies liga: 616 067

Vėžys: 562 875

Smūgis (cerebrovascular ligos): 135 952

Chroniškas žemiau respiracinės ligos: 127 924

Nelaimingi atsitikimai (netyčiniai sužalojimai): 123 706

Alzheimerio liga: 74 632

Diabetas: 71 382

Gripas ir Plaučių uždegimas: 52 717

Nephritis, nephrotic sindromas, ir nephrosis: 46 448

Sepsis: 34 828

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Daugumai šitų svarstomų problemų gali sutrukdyti, jei mes dirbtume išvien, kad sutvarkytume mūsų sveikatą. Klausimas yra, kur jūs randate pagalbą? Kaip jūs galite pradėti? Įteikite peticiją kažkokiai šeimai ir draugams ar tikrinkite socialines žiniasklaidos svetaines dėl palaikymo grupių. Pradžia, įgyvendindamas pratimo rutiną. Tai neturi būti įtemptu pratimu, tik gauti judėjimą! Eikite pasivaikščioti apytiksliai 20 minučių dieną. Nutįsimas. Jei jūs turite laiptelius savo namuose ar gyvas buto komplekse, panaudokite laiptelius kaip savo bėgtakį ir eikite aukštyn ir žemyn po tuos 30 minučių. Panaudokite konservuotas prekes kaip svorius. Ar, tikrai mėkite, aš darau ir padedu Wii, kad panaudočiau, darydamas Zumba treniruotę, jei jūs negalite lankyti klasės. Konsultavimas su jūsų gydytoju yra rekomenduotas į abejojantį, jūs sugebate mankštintis ir prieš bet kokių dietų pradžią.

Pabandykite pažeminti kiekį nesveikų maistų, kuriuos jūs valgote. Nesveiki maistai apimtų besaikius saldumynus, keptas bulvytes, karamelės barus, donuts, ir taip toliau. Kitaip tariant, maistai, kurie neša tuščias kalorijas ir neleis jums jaustis pilni. Tušti kalorijos maistai ir gėrimai, kaip soda, tiktai patenkins troškimą minutėlę, ir paskui jūs išalksite vėl.

Maitinkitės daugiau kartų per dieną, kad jūs jaustumėtės pilnesnis ilgiau ir garantuotumėte, kad jūsų kūną maitina. Valgymas bent jau 5 kartai per dieną leis jūsų kūnui galimybę įgyti maistingas medžiagas nuo maistų, kuriuos jūs valgote, taip pat kaip pagalba mažina jūsų galimybes išgertuvių, besimaitinančių vėliau. Pabandykite valgyti pusryčius, lengvą rytinį užkandį, priešpiečius, uždekite popietės užkandį, ir paskui pietus. Užkandžiai turi susidėti iš riešutų, šviežių vaisių ir veggies, pieninės, ir vandens. Mažas Togas fruit/veggie paketai yra labai naudingas, kai jūs nesate namie ir apie.

Išgerkite daug vandens. Aš, taip pat kaip daugelis kitų, pastebėjau, kad, kai mes išalkstame tai yra paprastai mūsų kūnai, sakant, kad tai trokšta. Užuot užgrobęs užkandį (jei jūs jau turėjote vieną), pabandykite gerti pilną stiklinę (8 uncijos) vandens, laukite kelios minutės, paskui žr., jei jūs vis dar jaučiate tą patį kelią. Paprastai, jūs būsite patenkintas, jei ne, turėsite kitą lengvą užkandį ir laukite, kol tai nėra jūsų kitas valgio laikas.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Įtraukite pluoštą į savo dietą. Apie pluoštą gerai kalba kaip vienas iš geriausių būdų sumažinti svorį (išskyrus žemų riebalų pieną). Pluoštas yra puikus būdas reguliuoti virškinimo sistemą, kuri gali padėti praplauti gunk nuo jūsų virškinimo tako, tokiu būdu padedančio svorio netekime. Jei jūs ieškote gero pluošto priedo, pabandykite Liesą Pluoštą. Tai supakuojama su pluošto fermentu, glucomannan, tai, net daktaras Oz pavadino vieną iš geriausių sudedamųjų dalių svorio netekimo prieduose. Išskyrus jums pagalbą gauti jūsų svorio netekimo tikslus, tai gali padėti normalizuoti kraujospūdį, cholesterolį, ir laimėti kovą ant nutukimo. Sužinokite daugiau informacijos, lankydamas blog ar žiniatinklio svetainę ištekliuose apačioje.

1. Jungtinės Valstijos. Kovos su ligomis ir Prevencijos centrai. Nacionalinis Sveikatos Statistikos Centras. Mirties priežasčių FASTSTATS-vadovavimas. Centrai Kovos su ligomis ir Prevencijos, 2011 m. rugsėjo 6-ąją. Tinklas. 13 Jan. 2012. >

Rašyti komentarą