Jūsų darbo aplinka daro jus riebalais?

Tokiu būdu jūs stropiai dirbate ties savo sveikata ir gera būkle, mankštinatės reguliariai, laikotės savo dietos plano, ir bandymas gauna teisingą poilsio kiekį palaikyti išlygintą, sveiką gyvenseną, ir numesti kažkokį papildomą svorį procese.

Ir paskui į priekį atvyksta… kitas studijavimas.

Mokslininkai surado dar kitą būdą, kuriuo mes pasidarome riebūs ir per sunkūs – tarytum nebuvo pakankamai jau. Atrodo, kad, jei mes esame statyti aplinkos šviesai pakankamai ilgai (rūšis mes pasiekiame šiuolaikinėse įstaigose, darbo erdvėje ir namuose) tai gali sukelti mūsų kūnus į tapsmą mažiau efektyviu degančioje energijoje, su neišvengiamu rezultatu aprūpinti labiau riebus.
Studijavimas, atsiskaitė Nacionalinės JAV Mokslų Akademijos Byloje (ar PNAS) išdėsto, kad "Padidintas lengvas neapsaugojimas buvo jungtas su nutukimu ir žmonių ir pelių". Tai mano, kad tai vyksta todėl, kad mūsų circadian ritmas (natūralus ritmas mūsų kūne, kuris kontroliuoja fizinius, protinius ir elgesio pakeitimus per 24 valandų periodą, reguliuotą daugiausia šviesoje ar tamsa) yra sužlugdytas, kuris yra mūsų kūnų priežastis, neleisdamas tiek daug energijos, kaip jie normaliai darytų, kuris skatina svorio padidėjimą.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Jie specialiai pabrėžia koreliaciją tarp šio studijavimo ir svorio padidėjimo:" Žlugdymas circadian rhythmicity yra jungtas su nutukimu ir susiejo sutrikimą, apimdamas tipą 2 diabetas ir širdies ir kraujagyslių liga"

Tai yra viskas apie Peles ir Vyrus

Studijavimas aiškina, kad šis elgesys buvo pastebėtas, kai pelės buvo statytos dirbtinei šviesai komplekto skaičiui valandų per 5 savaičių periodą. Rezultatai aiškiai parodė, kad pelės buvo statytos šviesai, ilgiausias turėjo ‘žymiai aukštesnę riebią sudėtį’ net nepaisant to, kad dieta buvo tas pats pelėms, kurios buvo statytos šiam tipui šviesos pažemintą laiką.

Atrodo, kad problema su statymu aplinkos šviesai per užsitęsusius periodus yra tokia, kad mūsų kūno natūralus ritmas yra supainiotas. Ši ‘painiava’ priveda prie svorio padidėjimo kaip prie tiesioginio rezultato mūsų kūnų, pradedančių panaudoti mažiau energijos, o ne kitus faktorius tokius kaip padidėjimas mūsų apetito, ar jaučiantis, kad mes turime sumažinti fizinę veiklą.

Kad pasidarytų truputį labiau techninis, buvo manyta, kad šis mažėjimas energijos nudegimo prie mūsų kūno buvo iki šviesos, nepalankiai paveikiančios veiklos lygmenis rudo riebalinio audinio (ŠIKŠNOSPARNIS) – audinys kūne, kuris vaidina svarbų vaidmenį pavertime energijos nuo maisto į karštį. Taip iš esmės, kuo lengvesnis mes esame statyti, tuo mažiau efektyvus šis audinys dirbo, būdamas priežastis mūsų kūnų, paverčiančių mažiau energijos. Ir mes visi žinome tai, ką kūnas daro su neatsivertusia energija nuo maisto – tai patogiai kaupia tai vėliau… daugiausia aplink pilvą. Kaip riebalai.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Taip, ką tai reiškia mums tikruose terminuose? Gerai, jei niekas kita, tai nėra geras stimulas, kad gautų mus nuo mūsų smūgių pradžiai, ir išeitų daugiau į natūralią šviesą ir į gamtą. Mažų mažiausiai tai gaus mus fiziškai judantis. Kiek tiksliai šis dirbtinės šviesos neapsaugojimas prisideda prie jūsų liemens linijos yra sudėtingas pasakyti, bet daiktai tikrai – sėdintis aplink bet kokią aplinką su dirbtiniu apšvietimu ilgiems laikotarpiams negali būti sveiki kažkieno kūnui, kažkieno protui, ar kažkieno sielai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *