Jūsų miego trūkumas daro jus riebalais?

parašė , 2016-05-17 08:18

Nuvargęs nuo bandyti kiekvieną naują susidūrimo dietą mieste? Susinervinęs todėl, kad paskutiniai pratimo susižavėjimai nepadarė visiškai nieko, kad sudegintų kūno riebalus? Yra galimybės, kad net nepaisant to, kad jūs darote visa kita teisė, jūs padarote vieną pagrindinę klaidą – pakankamai miego negavimas!

Studijavimas

Pagal grupę tyrėjų Niujorko Nutukimo Maisto Tyrimų centre Šv. Luke-Roosevelt Ligoninėje, nors atrodo, miegą netekę žmonės sudegina tą patį kiekį kalorijų kaip tie, kas yra gerai pasiilsėjęs, jie vartoja apytiksliai 300 kalorijų labiau kiekvieną dieną. Šitos kalorijos ilgainiui gali lengvai pasiversti papildomu svoriu ir kūno mase, kuri vėliau taps sudėtinga atsikratyti nuo.
Pagal pono J. Catesby Gaminį, yra ryšys tarp miego ir nutukimo. Jo kolegos ir jis studijavo didelį kiekį vyrų ir moterų ir priėjo prie išvados, kad tie, kas pranešė miegojimą mažiau pasverto daug daugiau, negu jų gerai pasiilsėję dublikatai.

" Mes iškėlėme hipotezę, kad miego atėmimo poveikis alkiui ir sprendimų priėmimui – padarys ‘puikiai audrai’ dėl apsipirkimo ir maisto pirkimo išvykimo asmenų alkanesnis ir mažiau gebantis naudoti savitvardą ir aukštesnio lygmens sprendimų priėmimo procesus, kad išvengtų daryti impulsyvų, kalorija vairuotą pirkimą," pasakė ponas Colin Chapman, vadovaujantysis autorius nuo Upsalos universiteto, Švedija (Kasdieninis paštas, 2013)

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Kitas studijavimas, publikuotas žurnale, Nutukime, nagrinėjo kai kuriuos vyrus, kurie turėjo normalų svorį po viso miego atėmimo nakties. Jų paprašė išleisti ir nupirkti maisto dalykus po pateikimo kiekvieno iš jų pastovus pinigų kiekis. Maisto dalykai turėjo lygų skaičių aukštų taip pat kaip žemos kalorijos pasirinkimas. Studijavimas buvo taip pat atliktas vėl po to, kai grupė turėjo geros nakties miegą ir buvo gerai pasiilsėjusi.

Anksčiau bandymo, kiekvienam suteikė pusryčius, kad sumažintų padarinius alkio ant to, ką jie nusprendžia nupirkti. Neatsižvelgiant į tai, kad vyrai buvo gerai pamaitinti, jie nupirko maisto dalykus su daug daugiau kalorijų, kai jie buvo miegas, netekęs negu tada, kai jie buvo gerai pasiilsėję.

Kitas studijavimas rodo, kad pacientai, kurie yra sudominti kalorijos suvartojimu ir svorio įgijimu bando ir palaiko sveiką, normalų miego sąrašą

Trumpas, miego atėmimas gali būti labai žalingas jūsų sveikatai. Yra kelios priežastys kodėl –

Carb troškimas

Galimybės jūsų ištiesiantis patogumo maistams kaip keli puodeliai kavos, keptų bulvyčių ar šokolado krepšys užpildė spurgų padidėjimą žymiai, jei jūs nesate gerai pasiilsėjęs.

Mažina medžiagų apykaitą

Jei jūs nemiegosite kietai ir atsisakysite nuo savo kūno geros kokybės miego, jūsų medžiagų apykaita nefunkcionuos tinkamai ir bus lėtesnė, kuris toliau padės svorio padidėjimui

Autorius Grožio miego ir klinikinis miego skyriaus vadovas aiškina, kodėl svorio padidėjimas yra sukeltas dėl trūkumo miego ir yra susietas su dviem hormonais – Leptin ir Ghrelin. Ghrelin yra ‘ėjimo’ hormonas, kuris sako jums, kai maitintis, ir kai jūs esate miegą netekęs, jūs turite daugiau ghrelin.

Leptin yra hormonas, kuris sako, kad jūs liautumėtės maitintis, ir kai jūs esate netekęs miegas, jūs turite mažiau leptin. Kas reiškia, kodėl daugiau ghrelin ir mažiau leptin priveda prie svorio padidėjimo.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Visi kuriuos jie įrodo, kaip svarbus vaidmens miegas žaidžia mūsų gyvenimuose. Toliau, daug studijavimo nusprendė, kad žmonės, kurie miega penkias valandas ar mažiau daugiau yra pavojuje įsigyti susijusias su svoriu ligas, mėgsta tipą 2 diabetas.

Išvada

Pagal ekspertus daugumai žmonių reikia kur nors tarp septynių iki aštuonių miego valandų kiekvieną naktį, kad nebūtų pavojingi svorio padidėjimui.

Taip, jei jūs bandėte prarasti svorį ir šiuo metu nematote jokių rezultatų, įsitikinkite, kad jūs gaunate gerą miegą kiekvieną dieną, kontroliuojate jūsų snacking po bemiegės nakties. Išvenkite rinktis nesveikus saldžius ir sūrius maisto dalykus. Laikykitės savo reguliarių valgių ir pratimo gerai. Visa tai ne tiktai garantuos, kad jūs liekate sveikas, bet taip pat padėsite jums miegoti geriau ir garantuoti jūsų sveikumą.

Taip eina pirmyn ir paveja jūsų miegą. Jūsų kūnas padėkos jums už tai vėliau.

Rašyti komentarą