Kadangi labai daug kitų žmonių yra riebūs, kuris daro tai ok jums? sužinokite, kad jūs galite prarasti svorį lengvai

parašė , 2011-11-24 16:07

Nutukimas tampa "nacijos valstybe". Statistika rodo, kad suaugusių du trečdaliai yra ar per sunkūs ar nutukę…, kaip yra vienas trečdalis vienai mūsų vaikų pusei. Tai yra pavojinga situacija dėl dokumentuoto, jungto papildomo karjera svorio su kitomis rimtomis ligomis, tokiomis kaip širdies liga, diabetas, ir vėžys.

Vaikai, kurie yra per sunkūs yra tam tikrame pavojuje todėl, kad jie net labiau tikėtina išvystys susijusias su nutukimu ligas todėl, kad artėjant laikui, kai jie siekia pilnametystę, jie jau bus per sunkūs esminei jų gyvenimų daliai.

Mes "tiesiog" maitinamės per daug ir mankštinamės per mažai. Dauguma mūsų žino, kad papildomi svarai nėra geri mums… ar mūsų vaikams. Mes tik nežinome, kas daryti dėl to, ir problema atrodo tiek didžiulė būti triuškinanti
. lengviau tik ignoruoti situaciją ir turėti reikalo su tuo vėliau.

Mes reklama manome, kad svorio netekimas yra neįmanomas…, bet tai nėra. Mes darome daug bruzdesio apie nieką. Dabar laukite… anksčiau, negu jūs mesite kažką į mane, išleiskite mane aiškinti. Apie mintį prarasti svorį tipiškai galvoja kaip badas, atėmimas, beskoniai ir bespalviai maistai, piliulės, programos, sverti-ins, prakaito grupės, iš anksto supakuoti maistai, kalorijos prekystaliai, ir be paliovos. Nenuostabu mus varžo.

Iš tikrųjų, "dietos laikymasis" neturi paimti ant jo savo gyvenimo. Paprasto fakto svarstymas, kad papildomos kalorijos yra problemos priežastis, nėra tai akivaizdus, kad mes tiesiog turime maitintis mažiau? Jei mes nesunaudojame pakankamai mūsų šiluminio suvartojimo, nėra tai aiškus, kad mes turime panaudoti daugiau energijos? Mes leidome visai perspektyvai tapti taip gąsdinimu, kad mes, kaip Scarlett O’Hara Nueitas su Vėju, skelbiame, kad mes galvosime atvirukai apie tai ‘rytoj’. Deja, ‘rytoj’ niekada neatvyksta. Todėl, pradėkite šiandien!

Nėra jokios priežasties nepradėti tuoj pat prarasti svorį, kurį jūs norite prarasti, ir, vengti to!

Taip pat mūsų vaikai yra iš nevilties reikalingume vadovavimo apie, kaip maitintis tinkamai. Mes, suaugę jų gyvenimuose, esame atsakingi sukūrimo, kurie vyksta. Yra pagrindinių principų dėl gydančios svorio vadybos mums visiems, tokių kaip:

• Valgymas išlygintos dietos kiekvieną dieną

• Jokie praleisti valgiai

• Vidurys valgio gydantys užkandžiai

• Mažinimas surogatinio maisto ir saldžių gėrimų

• kukli pratimo programa.

Dažnai mes perdedame abu šio spektro galus. Mes nusprendžiame prarasti svorį… šiuo momentu…, reklama internete tokiu būdu mes pradedame dietą ir pratimo programą, suprojektuotą tiktai paukščiams ir Vikings. Kitaip tariant, mes nusprendžiame maitintis kaip paukštis ir traukinys maratonui. Sąranka nesėkmei!

Kad prarastume svorį, mes turime sumažinti suvartojimą visų maistų ir įtraukti pratimą į mūsų kasdienį gyvenimą.

Rašyti komentarą