Kaip aš prarandu 50 svarų riebalų?

parašė , 2012-01-05 08:02

Aš turėjau malonumą lankyti Įvykdymą Geresnio Mokymo/Cecho Seminaro praėjusią savaitę 2011 m. rugpjūčio. Didieji kalbėtojai/pateikėjai/profesionalai, turintys jų geriausią "medžiagą". Tarp sekančių ir pateikimo buvo: Pilkas Virėjas, Mark Verstegen, Mike Boyle, Todd Durkin, ir Alwyn Cosgrove, kad pavadintų tik kelis. rubai internetu Žmonės atvyksta iš po visą šalį, kad sutiktų, kalbėtis, ir auklėti Long Byčo Konvencijos Centre apie, kaip padėti ir įkvėpti mūsų šalį atgal į sveikatą, gerą būklę ir klestėjimą. Kadangi mūsų nacija ir kitos šalys yra apimtos nutukimo epidemijoje, aš sutelksiu šį straipsnį apie tai, kaip mes galime padėti daugeliui jūsų kenčiantis nuo riebalų gausos.
Mes netunkame per naktį. Iš tikrųjų reikia praktikos metų. Tai taip pat užima laiką, įsipareigojimas, & deramas veiksmas, kad paverstų jūsų protą ir kūną atgal į sveiką valstybę. Jūs turite auklėti save ir studijuoti praktinį maistą? Neabejotinai! Kažkam žmonės daro kiekvieną dieną, mes sunkiai paskolos internetu trūkstame palaikančiame maiste. Nelaukite didelių maisto gamintojų atvykti į jūsų gelbėjimą taip pat. Daug maisto gamintojų mėgtų sulaikyti jus riebalus ir jų produktų valgymą! Jūs turite paimti asmeninį interesą ir intensyvų įsitikinimą, kad padėtumėte sau. Jūs laikote savo sveikatos, geros būklės, & klestėjimo raktą.

Bet šis straipsnis neketina turėti reikalo su jūsų maistu; šis straipsnis informuos jus apie tipą pratimo, kurį jūs turite daryti, kad prarastumėte jūsų riebalus efektyviausiai. Jei jūs jau žinote, kad maistas ar trūkumas jo yra jūsų silpnybė, tai prašom susisiekti su profesionalu, kad jūs gautumėte išsimokslinimą ir strategijas prarasti riebalus greitai. Jūsų maistas yra aiškiai kliūtis skaičius vienas, kurią jūs turėsite jūsų papildomų riebalų kūno atsikratyme. Kiek jūsų pratimas yra sudomintas, teisingas riebus praradimo programavimas ir treniravimas įgalios jus paimti kontrolę ir pagreitinti jūsų sveikatą ir gerą būklę pigus draudimas ir visiškai apversti jūsų gyvenimą.

Jūs kada nors išgirdote apie medžiagų apykaitos pagreičio pasipriešinimo mokymą? Paprasta kalba, mes kalbame apie sunkų pasipriešinimą, laikas po įtempimu (apytiksliai 60 secs.) Trumpi/neužbaigti poilsio periodai, ir naudojimas keisti sets/mini-circuits, kad maksimizuotų darbo tankumą pagal Alwyn Cosgrove. Kitaip tariant, sms jūs turite perkelti kūdikį, ir jūs turite tęsti judėti. Didelis šios sąvokos aspektas yra jūs, neturi išnaudoti ne pagal paskirtį jūsų sujungimo vietos ir kūno. Jūs tik turite mesti sau iššūkį. Jūs turite dirbti ties tuo, ką Pilkas Virėjas vadina kaip "pats ribojantis pratimą." Saviapribojimo pratimas kaip apibrėžtas prie Pilkas "reikalingas rūpestingumo ir judėjimo, lyginimo, balanso, ir kontrolės supratimo. Pratimo saviapribojimas reikalingas įsipareigojimo."

Pavyzdžiai saviriboti pratimą apima: šokdynė, slidinėjimas, kliūties kursai, medicinos rutulio metimai, kopdama į veiksmą, ir taurę tupia į viršutinį pakėlimą tik, kad pavadintų kelis. Nepamirškite atsiskirti tarp iššūkio metimo prieš sudėtingą. Geriausias mokymas ir sąlygojimas yra tiek daug apie studijavimą, kaip tai yra apie energijos plastikiniai langai kainos išlaidas. Studijavimo galimybės yra visi aplink jus, kuris suteiks jums geresnę mechaniką, geresnė koordinacija, geriau kvėpavimas, pagerino lyginimą, ir geresnį atgavimą tarp pratimo susitikimų. Jūs natūraliai pastumsite savo ribas, bet jūsų adaptacija aprūpins jus greičiausiais rezultatais mažiausiai kiekio piktnaudžiavimo ir gedimo ant jūsų kūno. Kuo greičiausias kelias yra į jūsų riebius praradimo rezultatus? Du iki keturi medžiagų apykaitos pagreitis ir jėgos mokymo sesijos per savaitę su stipriu šališkumu į pratimų saviapribojimą.

Atsiminkite, jūs galite gauti fantastiškus rezultatus per trumpą laiką. Trys iki šešios valandos efektyvaus pratimo savaitė gali duoti nuostabių rezultatų, kai palaikantis maistas yra vietoje ir verstas. Aš padėjau daugeliui klientų prarasti daugiau kaip 50 svarų. iš riebalų, net kai aukštas intensyvumo pratimas turi būti apribotas. Kažkam kaip jūs, kas neturi jokio pratimo apribojimo kaip rimtos ankstesnės nugaros traumos ar širdies ligos 50 svarų. iš riebaus praradimo gali būti pasiektas po 4-6 mėnesių. To svarstymas turbūt paėmė metus, kad spaustų tai ir tiktai mėnesiai, kad prarastų tai, tai nėra blogas reikalas. Dabar, jūs turite paskutinę ir efektyviausią informaciją apie, kaip prarasti 50 svarų. iš riebalų ar daugiau. Aš specialiai neįėjau į mokslinį įrodymą, kuris palaiko šitas praktikas todėl, kad dauguma žmonių randa tai nuobodus ir tipiškai tik nori rezultatų, ir beveik kiekvienas nori rezultatų greitai! Aš suprantu tai. Dabar, spręskite patys, ką jūs ketinate padaryti kitaip, kad paskatintumėte jūsų pageidaujamus rezultatus šiandien ir metai priekyje? Bet kas gali padaryti tai, ir tai apima jus! Jei jums reikia pagalbos yra daugelio sveikata ir geros būklės profesionalai, kurie palaikys ir ves jus.

Rašyti komentarą