Kaip aš vos išvengiau savo nutukimo šeimos palikimo

parašė , 2017-01-10 21:56

Be abejonės, kortelės buvo sukrautos prieš mane užaugimas. Mano motina ir senelė buvo liguistai nutukusios, kiti giminaičiai buvo per sunkūs, ir mūsų valgymo aplinka nebuvo tuo, ką aš pavadinsiu sveikas. Valgiai daugiausia sukosi aplink baltą duoną su margarinu, želė sumuštiniais ant baltos duonos, Bolonijos sumuštiniais su Mėju ant baltos duonos, dešrainių ir mėsainių ant baltos duonos, sausainių ir ledų. Buvo atsitiktinių konservuotų vaisių salotų ir konservuoto grūdo, bet be to, daržovės ir vaisius buvo retumas. Geriamasis vanduo nebuvo niekada padrąsintas, ir jis neįvyko man, kad man reikėjo jo. Aš esu visiškai įsitikinęs, aš buvau chroniškai dehidruotas kaip vaikas. Be abejonės, mano siaubingi valgymo įpročiai buvo priežastis mano odos svarstomų problemų, energijos trūkumas, silpnino nuotaiką, ir auginantis atliekamą liniją

Ir mano genetika, ir aplinka parodė man nutukimo link, ir dar kaip nors aš sugebėjau išvengti to; pavadinkite tai laime, likimu, ar stipriu nustatymu. Aš buvau laimingas turėjęs gerą vidurinės mokyklos biologijos mokytoją, ir aš mėgau temą. Tai yra, kai aš iš pradžių supratau, kad maistas turėjo reikšmę, ir virškinimo sistema sužavėjo mane. Būtent per vienuoliktą rūšį aš nusprendžiau lankyti koledžą ir tapti gydytoju, kuris galų gale plėtojosi į dietologą. Maistas ir maistas tęsia būti mano aistra į šią dieną. Aš dabar žinau, kad maistas gali būti ar mūsų medicina ar mūsų nuodais.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Ilgainiui, aš pasimokiau daugiau apie maistą ir maistą, ir išvysčiau sveikus valgymo įpročius, kuriuos aš turiu šiandien. Kaip motina, aš taip smarkiai užsiėmiau tuo, kad perdaviau tuos įpročius savo vaikams, kurie yra abu jaunuoliai dabar. Aš didžiuojuosi pasakydamas, kad jie yra abu sveiki valgytojai. Ir mane, aš sugebėjau "išjungti" savo paveldėtus nutukimo genus, darydamas mano gyvenime sveiką prioriteto valgymą. Aš palieku šeimos palikimą nutukimo už manęs.

KASDIENIAI NON-NEGOTIABLES, KURIE PADEDA MAN PALAIKYTI SVEIKĄ SVORĮ

Aš valgau tris išlygintus valgius dieną, o ne atsitiktinai snacking kad ir kada. Jei aš alksiu tarp valgių, aš suvalgysiu kažką, bet aš priverčiu tai tikėtis. Tai gaunama, kad būtų supakuojama su maistingomis medžiagomis.

Aš planuoju savo valgius aplink augalus, o ne gyvūnus. Aš nesu vegetaras, bet aš neabejotinai mėgstu suvalgyti augalus geriau negu gyvūnai. Aš valgau kažkokį tipą augalo maisto su pusryčiais, priešpiečiais, ir pietumis.

Aš valgau sveikus riebalus kiekvieną dieną, apimdamas riešutus, sėklas, migdolo sviestą, avokadą, alyvų aliejų, ir kokoso riešutą. Aš mėgstu ganyklos pakeltus kiaušinius (apimdamas trynius!) ir pilnų riebalų jogurtas nuo žole pamaitintų karvių (nepasaldintas, žinoma,).

Aš geriu daug vandens! Mano dydžiui, man reikia bent jau 60 uncijų per dieną, ir aš bandau gerti daugiau, negu tai. Aš manau, kad aš kompensuoju visą vandenį, kurį aš praleidau kaip vaikas.

Aš vengiu (su kerštu) labai apdirbtų maistų. Jei yra daugiau kaip 5 sudedamosios dalys supakuotame maiste, aš tiriu juos labai rūpestingai. Su keliomis išimtimis, aš nevalgau maisto produktų su daug pridėtų sudedamųjų dalių.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Aš riboju pridėtą cukrų ir niekada ne vartoju dirbtinius saldiklius.

Aš valgau daugiausia visus grūdus. Aš turiu vieną ar dvi porcijas visų grūdų dauguma dienų. Aš jaučiuosi geresnis, kai aš neperdedu to su šia maisto grupe.

Aš gaminu valgį ir maitinuosi namie didžiąją laiko dalį. Aš tikrai valgau ne namie retkarčiais, bet aš esu priekabus apie restoraną. Tai gaunama, kad turėtų sveiką pasirinkimą ant meniu. Aš niekada nevalgau greito maisto.

Aš neatimu iš manęs paties. Jei aš noriu leisti sau malonumą kažkame lipnaus ir saldaus, aš darau tai. Aš nedarau to dažnai nors todėl, kad tai nepriverčia manęs jaustis gerai.

Aš niekada netęsčiau dietos. Maistą turi gardžiuotis ir įvertintas. Tai nėra kažkas, kad jaudintųsi dėl ar baimė.

Rašyti komentarą