Kaip blogai yra yo-yo poveikis jūsų sveikatai?

parašė , 2011-10-11 23:13

Prarasti svorio sėkmės taip dažnai sugadina yo-yo efekto, iš baimės neskatina daug net pradėti diteing svorio netekimas į pirmąją vietą. Nereikėtų. Yo-Yo poveikis gali būti užkirstas kelias ir antsvorio ir nutukimo kenkia mūsų sveikatai. Tegul ne apgauti save – dauguma žmonių po kelių savaičių ant dietos grįžta į senas blogos mitybos įpročius. Keletas žmonių įsivaizduoti gyvenimą be jūsų mėgstamiausia maisto produktus, visiškai suderinti su Dieta, taisykles, net nors tey sugebėjo prarasti svorio per dietos. Kai kurie iš mūsų imtis kontroliuoti yo-yo poveikis ir to momento, kai jie suvokia, jie sujungti svorį, kai kurie 3-4 kg, o kita dėl bando atsisakyti ir greitai įgyti apie masės.
Gydytojais, mitybos specialistais ir grožio, dažnai įspėti prieš prarasti ir vis svorio modelio: padariniai, be kita ko, praplėtimas ženklams, Stangrumo sumažėjimas odos, celiulito ir koronarinės širdies ligos ir mirties rizika dėl to. Vyresnio amžiaus tyrimai (be kita ko, Vakarų elektros tyrimo metais 1973-1982 m.) pabrėžė yo-yo poveikis širdies ir kraujagyslių sistemos ir susijusių sveikatos pasekmes neigiamą poveikį. Tačiau, atrodo, kad tai geriau kovoti su perteklius svarų – net be sėkmės, nei nieko nedaryti ir įdėti į svorio.

Mokslininkai iš Ohajo valstijos universitetas turiu patikrinti, kas yra blogiau poveikį mūsų sveikatai: dažnai ir nesėkmingo kova su svorio, pabaigos yo-yo efekto arba techninės priežiūros didesnės masės. Tyrimas buvo atliekamas kaip įprasta su pelėmis, bet pagal ekspertų, rezultatai gali būti lengvai susijusias su žmonių. Ir pelėms buvo šerti pagal tris skirtingas sistemas 2 metus (visą jų gyvenimą) ir tada visoje šios 2 metus jų fizinę būklę buvo laikomasi. Pirmoji grupė pelių buvo visą gyvenimą mažas riebalų kiekis dietos, antrą kartą labai riebus maisto schemos, ir trečią buvo šeriami pakaitomis, t. y., kas 4 savaites dietos buvo pakeistas iš aukšto-mažai riebalų arba atvirkščiai.

Pelių, šeriami mažas riebalų kiekis maisto gyveno 2.09 metų, kurie buvo ilgiausiai. Tik keletą mėnesių, trumpesnis gyveno gyvūnai šeriami pakaitomis – 2.04 metus. Tačiau pelių, valgyti labai riebus maisto gyveno tik 1,5 metų. Be to, nutukę pelių gliukozės buvo laikomasi netolerancija. Taigi jei tie gyvūnai gyveno ilgiau, jie būtų žinoma, sukūrė diabetas. Tie, kurie buvo vieną kartą “dietos” ir tada valgė tą patį kaip ir jų nutukę kolegos, neturėjo tokių problemų, ir jų kraujyje gliukozės svyravo priklausomai nuo dietos. Nesveikos dietos laikotarpius nebuvo atsižvelgta rinkliava jų organizmams ir buvo toleruoti ir pelėms gana gerai ypač lyginant su pelėmis, kurios dėka labai riebus maisto įgytą svorio visą laiką.

Kas yra gresia jojo poveikis ir kaip atsikratyti jos? Yo-Yo poveikis paprastai užtrunka rankena, žmonės, kurie turi tendenciją svorio prieaugis ir pernelyg kaupti riebalų. Taip pat tie, kurie jau kovoja su per daug svorio nuo ankstyvo amžiaus yra linkę yoyo poveikį. Hormoninį keitimai, pvz., senėjimo organizmo, medžiagų apykaitos ligų, Menopauzė ir andropause, dažnai prisideda prie yoyo poveikį. Tačiau paprasčiausias priežastis yra valgyti daugiau maisto ne savo kūno poreikius. Tai, ką mano kolegos, dirba su manimi Gry dla Dzieci parduotuvėje kenčia nuo. Bet kuriuo atveju yra gera junk maisto – didelis ir bloga nuotaika, panašūs. Taigi kaip elgtis su juo?

Jei jūsų šeimos yra nutukę, bandyti kontroliuoti, ką valgyti ir neleidžia antsvorio kūrimą. Atminkite, kad per tam tikrą laiką, lėtina mūsų metabolizmą ir daugelis žmonių pradeda priauga svorio po 20 metų amžiaus. Reguliariai valgyti, išvengti mitybą, kad yra nepagrįstos (pvz., niekada naudojimas mitybos, kad pateikti mažiau energijos nei 1000 kcal iš visos dienos patiekalai). Išvengti greitai, vienas elementas Dieta planai. Prisiminti apie fizinę veiklą. Jei neturite laiko vykdyti kelias valandas per savaitę, pasirinkite intervalas mokymo, kurį galima atlikti 10-15 minučių kiekvieną dieną (pvz., po trumpo pašildant, sprint 30 sekundžių ir kitą minutę risčia. Pakartokite kintamoji paleisti kelis kartus. Su laiku, padidinti abiejų tipų, vis dar daro juos pakaitomis laiko. Jei jūs negalite paleisti, eiti į dviračiais, ir dar kartą, greitai ir tada lėtai, kaip veikia taikymo atveju). Jei manote, kad svorio prasideda, apskaičiuoti jūsų dienos kalorijų poreikius ir tada planą savo valgiai taip, suvartoja apie 400 kcal, mažiau nei jūsų paklausa per dieną yra.

Rašyti komentarą