Kaip išvengti persivalgyti naktį

parašė , 2014-09-13 10:11

Nors viliojantis grįžti namo po įtemptos dienos ir ieškoti į tam tikrą turtingą patogumo maistą, tai negalėtų būti geriausia strategija ateityje. Yra kai kurie pasiūlymai ant, kaip išvengti persivalgyti naktį.

1. Suvalgykite obuolius kaip žemą kalorijų užkandį per dieną. Pektinas obuoliuose sulaikys jus besijaučiantis pilnas, ir prie snacking per dieną jūs sulaikysite savo cukraus kiekį kraujyje stabilų ir mažiau tikėtina persivalgysite ar išgertuvės naktį.

2. Pabandykite į erdvę savo kalorijas vienodai per dieną. Dauguma žmonių, pradedančių sveikesnę dietą, vos tik suvalgys bet kokias kalorijas per dieną ir paskui badaus naktį. Nesibijokite maitintis daugiau per dieną, tokiu būdu jūs galite išvengti persivalgyti naktį.
3. Praleiskite desertą ir vietoj to turėkite kažkokią karštą vaistažolių arbatą tokią kaip pipirmėtė ar saldymedis, kad patenkintumėte jūsų saldų troškimą. Nesaldinkite ar naudokite stevia lapą, nulinį kalorijos saldiklį.

4. Nusivalykite dantis nedelsiant po pietų valgymo, tai padarys jus mažiau tikėtina, kad padarytų kažkoks nakties pabaigoje snacking.

5. Išlepinkite save naktį su kojos mirkimu ir masažu, klausydamas atsipalaiduojančios muzikos, ar mąstydamas prieš ėjimą gulti vietoj turtingo deserto!

6. Pradėkite pratimo programą. Kai jūs pradedate pamatyti, kiek pastangų reikia, kad sudegintų kalorijas, jūs mažiau tikėtina persivalgysite naktį, kad jūs neatšauktumėte sunkaus darbo, kurį jūs įdėjote gimnastikoje per dieną.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

7. Leiskite sau sveikus malonumus. Tik todėl, kad jūs stebite savo svorį, nereiškia, kad jūs turite visiškai atimti iš savęs savo mėgstamų malonumų. Tik stebėkite dalį rūšiuojant pagal dydį ar randant sveikesnę alternatyvą jūsų mėgstamam dekadentizmo užkandžiui. Didelis pavyzdys pakeičia jūsų mėgstamu karamelės baru mažą tamsaus šokolado dalį. Leisdami save savarankiškai kai kurie malonumai per dieną padarys jus mažiau tikėtina, kad jaustųsi netekę ir norėtų leisti sau malonumą ir persivalgyti naktį.

8. Stebėkite savo druskos suvartojimą naktį. Kad ir kada jūs valgote kažką iš tikrųjų sūraus, jūsų kūnas trokš kažko geriausios kokybės saldumynas. Taip, jei jūsų pietūs yra iš tikrųjų sūrūs, jūs labiau tikėtina trokšite saldaus deserto. Jūsų druskos suvartojimo pietų mete apribojimas padės jums potencialiai išvengti persivalgyti naktį.

9. Pakeiskite turtingu desertu vaisiaus lėkštę. Jei jūs iš tikrųjų trokštate kažko saldumynas po pietų vietoj pyrago ar pyrago, siekiate vietoj to kelias šviežių vaisių dalis. Bus pakankamai natūralaus cukraus vaisiuje, kad patenkintų jūsų saldų dantį, bet mažiau kalorijų negu tradicinis desertas.

Aš tikiuosi, kad jūs gėrėjotės šitais patarimais ant, kaip išvengti persivalgyti naktį. Sveikesniems patarimams ir receptams prašom paspausti sąsajas apačioje.

Rašyti komentarą