Kaip jums išvengti nutukimo

parašė , 2011-09-01 21:00

Kaip jums išvengti nutukimo? Į technologijų padarė daugiau darbo vietų, dugno gyvūnų dauguma žmonių dabar sėdi įstaigai visą dieną už stalo arba kompiuterio, amerikiečiai yra atpjovas apie svarų, įrašų numerius su nauja tyrimai rodo, ką mes jau žinome, kad šis neaktyvumas yra pagrindinė priežastis dėl nutukimo. Amerikiečiai yra deginimas mažiau kalorijų kiekvieną dieną, maždaug 120-140 kalorijų per dieną mažesnis palyginti su 50 metų senumo, iš dalies dėl profesijos mes dabar reikalauja mažiau fizinės paklausos. Kai peržiūrite darbo vietų, mes darome dabar, palyginti su prieš 50 metų dabar galite matyti staigiai kodėl ir nutukimu žmonių skaičius išaugo į ką daugelis laiko epidemijos. Kaip jums išvengti nutukimo kaip padaryti jums išvengti nutukimo? Moksliniai tyrimai rodo daug vyno yra, nes didelis suvartojamų kalorijų, tai yra prisidėjo prie daugiau aukšto kaloringumo maisto produktų, galimos nuo greito maisto ir gėrimų, kurie yra visą cukraus. Kitas veiksnys yra trūkumas naudotis dauguma iš mūsų išleisti dauguma mūsų gyvenimo, darbo ir ką mes ar ne ką jiems valandomis vaidina didelio ritinio dėl mūsų kasdienio darbo. Tiesiog žiūri į statistika yra labai įdomus kad pernai buvo 435,000 mirčių nuo rūkymo.

Pernai, taip pat buvo 400 000 mirčių nuo ligų, susijusių su nutukimu. Nutukimas yra antroji tik su rūkymu, kaip pagrindinė mirties priežastis. Tai labai daug ir tai gali tapti numeris vienas, kad ne taip toli ateityje. Nėra jokios abejonės, mitybos ir sėdimas gyvenimo būdas yra kalta dėl nutukimo, žmonės visada atrodė ne nutukimo ne žmonės, kurie yra overeating, o tai ne visada priežastis. Kaip jūs prevencijos nutukimo greitai tai žinoma, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose yra nutukimo epidemija. Taip pat yra žinoma, kad daugelis sveikatos problemas, įskaitant diabetas, yra tiesioginis rezultatas nutukimo. Metinių išlaidų Jungtinėse Amerikos Valstijose, kaip tiesioginis rezultatas iš šio nutukimo epidemija, įskaitant išlaidas, sveikatos priežiūros, sumažėjo našumas, svorio produktų ir kitų nutukimu susijusios sąlygos yra maždaug per 100 milijonų metų. Visi žino, kad mes dabar susiduriame su šios epidemijos. Kas yra mažiau žinomas žinių yra tiksliai, kaip nutukimas yra apibrėžta medicinos požiūriu, ir kaip sužinoti ką nors, kas gali tik prarasti šiek tiek svorio ir ką nors, kas yra nutukę skirtumas. Žmonės turi išmokti būdų, kaip užkirsti kelią nutukimui. Nutukimo apibūdina atsižvelgdama per daug riebalų savo kūno, savo dydžio. Yra didelis skirtumas tarp žmonių, kurie yra nutukę ir žmonių, kurie tiesiog antsvoris. Pavyzdžiui, raumenų sveria daug daugiau nei riebalų, kulturystek yra paprastai klasifikuojami kaip nutukę, jei jūs eiti pagal svorį ir KMI, bet tai, nes yra labai didelis, tačiau neturi raumenų nereiškia, jie antsvorio arba nutukusių žmonių. Iš kitos pusės vyresnio amžiaus gyventojų bus kaip mažiau nes jie mažiau raumenų nes mes prarasti raumenų, kai mes amžiaus. Kaip jūs prevencijos nutukimo amžinai paprasčiausias būdas kaip užkirsti kelią nutukimui ir taip pat užkirsti kelią vaikų nutukimas yra išvalyti dietos likti aiškios, kad nėra organinių maistas, tai reiškia pjaustymo iš visų greitas maistas, nieko pakuotėse arba perdirbtus. Tik turėtų gerti vandens, kalorijų turėtų ateiti iš gėrimų kokios, klijuoti su paprasta dietos ir padidinti savo dienos judėjimo svoris bus nukristi. Tai yra geriausias būdas, kaip jums išvengti nutukimo.

Rašyti komentarą