Kaip kovoti su nutukimu efektyviai

parašė , 2012-01-20 16:46

Kaip Kovoti su Nutukimu – Besiimantis priemonių dabar galėjo būti skirtumu tarp gyvenimo ir mirties.

Kaip kovoti su nutukimu jūsų savame gyvenime – Tai nėra jokia paslaptis, kad nutukimas, diabetas, ir širdies liga yra visi klestintys. Iš tikrųjų, jie pasiekė epideminius lygmenis, yra gerų žinių nors. Kai kurie labai paprasti žingsniai gali padėti keisti tai. Šitos ligos yra gyvensenos ligos, kas reiškia, kad daugiausia, mes darome tai į save savarankiškai. Jei jūs tikitės prarasti svorį, yra 2 svarbiausios sritys, ties kuriomis jūs turite susitelkti. baidares

1 – Maistas

2 – Veiklos Lygmuo
Jei jūs turite kada nors bandymus nueiti šaltas kalakutas ant maisto, jūs žinote, kad tai beveik neįmanoma. Raktas yra kūdikio žingsniai. Atiduokite sukūrimą vienos smulkmenos kiekvieną dieną, ar kiekvieną savaitę. Jūs palaipsniui pasuksite savo dietą kažkas, kas duoda naudos jūsų sveikatai, priešingai tam, ką visas tas surogatinis maistas daro.

SVARBI PASTABA – Kai aš sakau surogatinį maistą, prekyba automobiliais aš tik nekalbu karamelė ir užkandžiai. Aš kalbu apie sunkiai apdirbtą (baltą) tešlą, ryžius, ir duoną. Aš kalbu apie keptus maistus ir maistus, pakrautus apsauginėmis priemonėmis. Jei jūs esate sodos gėrėjas, sumažindamas sodą iš jūsų dietos gali turėti hcg dieta nuostabų poveikį jūsų sveikatai, ir yra vienas iš raktų, kaip kovoti su nutukimu.

Parinkite tikslą savo pirmą savaitę. Atiduokite pakeitimą 3 valgių, kuriuos jūs normaliai valgytumėte su 3 sveikesniais, maistingais pakrautais valgiais. Atiduokite pakeitimą 1 sodos dieną su vandeniu. Kiekvieną savaitę, meskite sau iššūkį su kitu kūdikio žingsniu. Laiku, jie sudės.

Kaip Kovoti su Nutukimu – Padidėjimas Jūsų Veiklos Lygmuo

Aš nepamirštu turėti pasikalbėjimą su vidurinės mokyklos studentu drabuziu mada apie video žaidimus. Jis sakė man, kad jis neturėjo laiko namų darbui, daug mažiau laiko į treniruotę ar buvo aktyvus. Kai aš paklausiau jo, kiek laiko jis leidžia žaidimo video žaidimus, jis atsakė 2 – 3 valandos kiekvieną dieną. Mes tapome visuomene, apsėsta žiūrėjimo televizorių, ir kito neaktyvaus veiksmo, ir jis pažodžiui užmuša mus.

Tuo metu, kai būtų gražu, jei kiekvienas spręstų 30-60 minučių dieną, 5-6 dienas savaitę, kuris nėra apie įvykti. Aš esu ryžtingas šalininkas, kad kažkas nėra geriau negu niekas, ypač šiuo atveju. Jei jūs plaukimas baidaremis norite žinoti, kaip kovoti su nutukimu, pradėkite, eidamas pasivaikščioti. Kiekvieną dieną, padidinkite savo atstumą nedaug. Galų gale, paverskite tai į risnojimą. Prisijunkite prie grupės, kuri daro tam tikros rūšies fizinę veiklą. Taip pat kaip jūs padarėte su maistu, ženkite kūdikio žingsniuose. Įtraukite pratimą į savo gyvenseną.

Rašyti komentarą