Kaip laikytis dietos: išvenkite nutukimo, ir rimti rezultatai – kaip pralaimėti apkrauna teisingą, nuolatinį kelią

parašė , 2011-11-22 21:46

Nutukimas yra sąlyga, kurios zidiniu kapsules asmuo turi besaikį kūno riebalų kiekį. Trukmė "per didelis svoris" taip pat reiškia papildomą svorį, bet paprastai rodo mažesnį laipsnį papildomų riebalų palyginti su nutukimu. Nutukimas daugumoje išsivysčiusių šalių pasiekė epidemines proporcijas ir kuria sveikatos krizę. Vyriausybinė statistika rodo, kad daugiau kaip $100 milijardų yra išleisti per metus nutukimo vadyboje.

BMI ir talijos perimetras yra paprastai naudojami kaip įrankių demonstravimas ekrane, kad nustatytų svorio svarstomos problemos mastą. Be to, į šitų testų rezultatus, gydytojas atsižvelgia į kūno riebalų dalijimą…, kurie yra, kur yra didžioji dalis riebalų, aiškiai esančių? Rimtesnis dalijimas yra aplink pilvą… pilvo riebalai. Atrodo, ši vieta padidina pavojų išvystyti chroniškas ligas dėl nutukimo

Sąlygas, kurios, kaip žinoma, drabuziai internete yra pagreitintos ar pablogintos nutukimo pavadina "comorbidities", ir jie apima:

- didelis kraujospūdis

- širdies liga

- glosto

- tulžies pūslės liga

- kepenų liga

- GERD (gastroesophageal atoslūgio sutrikimas…" raugėjimas viršuje" skrandžio turinių)

- miegas apnea ir kitas respiracinis sutrikimas (toks kaip bronchitas)

- depresija

- artritas

- išsiplėtusios venos

- nevaisingumas

- diabetas

- vėžys

… ir yra daugelio, daug kitų!

Suaugę, kurie turėjo aukštą BMI kaip paaugliai taip pat turi didesnį pavojų išvystyti komplikacijas, susietas su nutukimu negu tie, kurių BMI buvo normaliame diapazone per paauglystę.

Vaikams reikia ypatingo dėmesio todėl, kad, jei nutukimui leidžia išsilaikyti, jie bus nutukę ilgesnį laiką, kai jie pasieks pilnametystę. Tokiu būdu jie atlaiko didesnį pavojų išvystyti chroniškas ligas, jungtas su nutukimu ankstyvesnio amžiaus laiku.

Tai yra panašus į niūrią situaciją. Tačiau, yra šviesa tunelio pabaigoje. Ta "šviesa" priveda prie ateities, kurioje nutukimas daugiau nebus "sveikatos krizė" ar "epidemija". Greičiau, kaip tik taip, kaip keliais tik trimis dešimtmečiais prieš, nutukimas bus išimtis, o ne taisyklė.

Ir kaip tai įvyks?

Kiekvieni padangu restauravimo iranga mūsų turime paimti asmeninę atsakomybę už save savarankiškai ir mūsų šeimas. Mes turime auklėti save apie deramą būdą gyventi ir maitintis ir klestėti. Šis "naujas kelias" iš tikrųjų nėra taip naujas. Tai ketina sugrįžti į sveikesnį laiką, kai greitas maistas ir iš anksto supakuoti valgiai ir aukšti riebūs užkandžiai ir besaikės dalys ir cukrumi pakrauti gėrimai nebuvo net pasiekiami.

- Kad atgautumėte sveikatą, sumažinkime dalies dydžius… šiandien.

- Mes maitinamės du, ar net trys, laikai kiekis maisto, kurio mums reikia. Sustabdykite tai!

- Mes esame guzzling valgomieji šaukštai cukraus mūsų gėrimuose… išpjauna juos.

- Šalina visus cukrumi pasaldintus gėrimus.

- Ir, pasiekime "ant judėjimo" vėl. Padarykite judėjimą, gyvenimo dalis… naudoja laiptelius (mūsų protėviai net neturėjo elevatorių. Kiekvienas galėtų parodyti, kad pastatai nebuvo gazillion istorijos aukštai tada taip pat.

- Tačiau, reklamos paslaugos internete net jei jūs negalite eiti 118 skrydžių laiptelių į jūsų įstaigą, jūs galite eiti du skrydžiai. Išeikite ant grindų, skaičius 116 ir pasivaikščiojimo likusi dalis kelio).

- Kaip įprasta naudoja tualeto kambarį ant kitų grindų ir naudoja laiptelius, kad pasiektų ten. Punktas yra, mes turime peržiūrėti mūsų judėjimo apmąstymą. klubas buda

- Užmiršta metodą "visi ar niekas". Užmirškite maratoną! Užmirškite Iditerod! Užmirškite suolo spaudimą 300 svarų! Dauguma mūsų nėra suprojektuota varginančioms treniruotėms. Tačiau, mes galime eiti automobilių stovėjimo vieta, užuot pasirinkę artimiausią vietą į duris. Mes galime paimti pasivaikščiojimą po pietų. Mes galime žaisti su vaikais ar šunimi.

Keli paprasti gyvensenos pakeitimai gali turėti reikšmę tarp geros būklės ir nutukimo… tarp sveikatos ir ligos.

Tai yra jūsų pasirinkimas; aš tikiuosi, kad jūs nusprendžiate šiandien paimti savo gyvenimo kontrolę.

Rašyti komentarą