Kaip maitintis sveikesnis

parašė , 2012-01-08 16:20

Aš laikiausi dietos ir ant to, kas atrodo kaip mano visas gyvenimas ir pamatė ar nuvargęs kiekviena dieta ten. Keli dirbo tuoj pat, bet aš negalėjau atlaikyti to paties daikto valgymo nuolat. Su kitais, aš niekada nepraradau jokio svorio, ir keli net privertė mane įgyti. Bet, bandydamas visas šitas dietas, aš nuėmiau kažkokį užrakinimą aspektų, kaip prarasti svorį ir vengti to.

Vienas iš svarbiausių daiktų, kuriuos aš studijavau yra dalies kontrolė. Tai yra beveik kiekvienoje dietoje ten, ir yra to priežasties, todėl, kad tai labai svarbu kai prieita prie pralaiminčio svorio., Pavyzdžiui, jūsų mėsos dalis turi būti ne didesnė negu 3 uncijos, kuris yra apie kortelių denio dydį. Jūs norite apriboti kiekį krakmolo, kurį jūs pagerank valgote, tokie kaip bulvės, ryžiai, ir tešla
Taip pat, daržovės yra labai geros jums, tokiu būdu jie turi užimti daugumos vietos ant jūsų lėkštės. Kitas daiktas, kad atsimintų yra, kad, kai jūs norite, kad kažkas saldumynas privacios paskolos maitintųsi, vaisius turi natūralų cukrų, kuris yra daug geresnis jums negu smulkus cukrus ar Splenda, tokiu būdu, užuot užgrobęs valgio gaminimą ar ledų kūgį, užgrobkite obuolį ar saujelę vynuogių. Jie ragauja geri, patenkins jūsų saldų dantį, ir laikysis jūsų daug ilgiau negu sausainis.

Kitas daiktas kurį aš studijavau, nors visa mano besilaikanti dietos patirtis yra, kad jūs turite apriboti savo druskos įvestį. Daug druskos valgymas turi daug pasekmių, tai blogai jūsų širdžiai, ir išmintingam svoriui, jūsų kūnas pripažįsta tai ir laikyti daugiau vandens, taip savo ruožtu jūs apkraunate daugiau. Kai jūs einate bakalėjos drabuziai internetu apsipirkimas, jūs turite visada ieškoti dalykų, kurie neturi "jokio pridėto natrio," "žemas natris," ar "pažemintas natris." Tai padės jūsų visaapimančiai sveikatai ir padės jums numesti tuos kelis papildomus svarus. Tik atsiminkite, nepridėkite druskos prie savo maisto, kai tik tai yra ant stalo, ir gero žingsnio darbe, tai tik ima druską nuo stalo visi kartu. Jūsų druskos suvartojimo mažinimas yra vienas iš kietesnių dietos laikymosi žingsnių, kuriuose aš žengiau, todėl, kad mes esame visi taip panaudoti druskai būdama viskame, ir skonyje, kurį tai duoda maistui. Bet po savaitės vartoti žemą natrio dietą, jūs būsite panaudotas tam, ir jei jūs susisieksite su kažkuo, kas yra sunkiai kaip numesti svorio sūdytas, tai išgers jus, ir jūs tada suprasite, kiek druskos yra įdėta ir ant maisto. Kitas būdas aš padėjau mažinti savo natrio suvartojimą, yra, sumažindamas druskos kiekį receptuose pusėje ar šalindamas tai visiškai, priklausomai nuo recepto.

Kitas svarbus žingsnis į valgymą sveikesnis turi sumažinti ant krakmolo įkurtų maistų kiekio, kaip aš paminėjau su dalies kontrole, bet krakmolas daug daugiau yra susijęs su svoriu, pralaimi negu teisi dalies kontrolė. Daug krakmolo yra įkurti miltai, ir miltai įkūrė maistus greta ryžių, plėstis po to, kai jūs valgote juos, tokiu būdu jūs nesuprantate, kaip pilnas jūsų skrandis yra, kol tai nėra per vėlai. Tai yra taip pat vieneri iš paskutinių "riebalų", kurių jūs galite nusikratyti, tai ilgalaikis, taip, jei jūs nesate labai aktyvus, jūs turite pabandyti laikytis laisvas nuo krakmolo. Jūs visada girdite apie maratono bėgikus, valgančius didžiulius rutulius tešlos prieš didelį maratoną, gerai tas yra todėl, kad tai yra aukštas energijos maistas ir laikysis jų per ilgą laiką. Valgydami tešlą, jie sugebės turėti energiją visur visose lenktynėse. Tai yra labai kietas maistas, kad apribotų, todėl, kad atrodo, tai yra visur. Viskas kurį jūs turite padaryti yra žinoti tai, kas jūs valgote ir darote greitas kreditas išmintingais maisto pasirinkimais, ir jūs sugebėsite sumažinti kiekį krakmolo jūs suvartojimas.

Kitas labai svarbus žingsnis į sveikesnį valgymą yra greitis, kuriuo jūs vartojate savo maistą. Aš esu iš tikrųjų blogas šiame, aš valgau savo maistą labai greitai, tokiu būdu aš valau savo lėkštę, ir aš vis dar alkstu, tokiu būdu aš gaunu daugiau maisto. Tačiau, kai tik aš pagaliau liaujuosi maitintis todėl, kad mano skrandis pavijo mano akis, aš esu nelaimingas todėl, kad aš maitinausi daugiau, negu tiks mano skrandyje, tokiu būdu tai pasidaro ištiesta. Tai yra didelė priežastis skrandžio skausmų, bet jei jūs padarysite tai kiekviename valgyje, jūsų skrandis niekada nesumažės, ir jūsų kūnas manys, kad tam reikia taip daug maisto kiekvieną kartą kai, jūs maitinatės, tokiu būdu jūs tęsite įgyti svorį. Didelis pokštas aš išmokau padėti sulėtinti mano valgymą turi paimti normalų matuojamąjį maisto įkandimą, padėti jūsų šakutę ir būti komandos nariu jūsų maistas, galbūt kalbėti su draugu, ar perskaityti paragrafą knygoje, paskui paimti kitą įkandimą. Kadangi jūs neskubate tarp įkandimų, jūsų skrandis sugebės tęsti, ir jausmas buvimo pilnas nesėlins viršuje ant jūsų.

Paskutinis žingsnis kuriuo aš ketinu pasidalyti su jumis apie valgymą sveikesnio turi sumažinti ant valgių skaičiaus, jūs valgote ne namie. Maistas nuo restoranų, ypač greito maisto, yra nepaprastai aukštas angliavandeniuose ir riebaluose. Jei jūs darote didžiąją dalį savo maisto namie iš įbrėžimo, jūs žinote tiksliai, kas yra tame. Tai padės jums kontroliuoti tai, ką jūs valgote geriau, ir tikite manimi, savo darbo maistas yra kažkas, kurį kiekviena šeima gėrisi. Tai ne tiktai padarys jus sveikesnį, bet tai padės jūsų piniginei be to. Valgymas ne namie yra labai brangus, net jei yra tiktai dviejų jūsų išeinantis maitintis. Jūs galite pamaitinti šeimą daug mažiau, jei jūs darote savo savą maistą, plius yra didesnės galimybės likučiai buvimo, jei jūs darote maistą namie, todėl, kad jūs galite kontroliuoti dalies dydžius geriau. Dalys kurias jūs gaunate restoranuose yra pakankamai maisto, kad pamaitintų 2 ar 3 žmones.

Aš tikiuosi, kad jūs randate šituos žingsnius į valgymą sveikesnio naudingas, ir su viltimi jūs galite pamatyti rezultatus, kuriuos jie gali duoti jūsų savame gyvenime.

Prie, Crystal Wade

Rašyti komentarą