Kaip pasiekti sveiką vaikų svorio netekimą

parašė , 2013-08-19 19:41

Šiandienėse žiniose, antraštės nutukimo ir per svorio vaikus daro labai stebinančiam skaitymui. Deja, be kišimosi, daug per sunkių vaikų galų gale užauga, kad taptų nutukusiais ir per sunkiais suaugusiais. Nutukimas priveda prie aukštesnio pavojaus gyvenimo grasinimo ir apribojimo ligų, ir, daugeliu atvejų, yra sumažintos laukiamos gyvenimo trukmės priežastis. Neabejotiniausiai, svorio netekimas vaikams yra labai jautri tema, bet toks, kuris yra labai svarbus be to.

Mes gyvename elektroniniame amžiuje, kuris daro tai labai lengva vaikams nukristi į neaktyvią gyvenseną. Išskyrus sveikesnių ir žymesnių maisto pasirinkimų sukūrimą, kitas žingsnis, kuris gali padėti jiems su svorio netekimu turi gauti juos toli nuo televizijos, kompiuterių, ir video žaidimų, tik kad pavadintų kelis
Taip, kas gali būti padaroma, kad padrąsintų mūsų vaikus tapti aktyviau gyvenime, kad jie galėtų pasiekti sveikesnę gyvenseną ir prarasti svorį tuo pačiu metu?

Labiausiai tėvams būtina turėti reikalo su svarstoma problema svorio netekimo jų vaikams su rūpinimosi kantrybe ir supratimu. Supraskite, kad jūsų vaikai vis dar augina ir reikia sveikos maistingos išlygintos dietos. Todėl, reikia aptarti bet kokią svorio netekimo programą su dietologu ar šeimos gydytoju. Valgymas tinkamai, bandydamas būti aktyvesnis, kad prarastų svorį yra pavojingas ir nebūti imamas lengvai.

Tuo metu, kai tėvams nėra galima kontroliuoti viską, kurį jų vaikas valgo, jie turi bent jau padėti jiems sveikų valgymo įpročių išvystyme. Jūs turite mokyti juos svarbumo maisto, ir aprūpinti juos maistingu ir skaniu maistu namie. Beždžionė mato beždžionę darant, kaip jie sako, jei jūs valgote keptas bulvytes, karamelės barus ir nealkoholinius gėrimus, tada jūs nesate geru pavyzdžiu jiems sekti.

Sveika maistinga dieta yra raktas ir yra reikalinga augančio vaiko. Tinkami pratimai ir fizinis veiksmas yra taip pat būtini jūsų vaikams, kad jaustųsi geresni ir prarastų svorį be to. Tėvai ir vaikai turi pasirinkti pratimus, kuriuos visa šeima gali padaryti kartu. Sukūrimas mankštinasi, smagi veikla išima namų ruošą iš treniravimosi ir padės pasiekti sveiką svorio netekimą vaikams. Pratimai turi tapti dalimi dienos režimo name. Jie turi būti padaryti tokiame būde, kuriuo vaikas gėrisi tuo ir nemato to kaip užduoties. Jūs galite padaryti savo vaikų judėjimą, eidamas kasdieniniam šeimos pasivaikščiojimui, galbūt su jūsų šeimos šunimi.

Jūs galite padėti savo vaikams svorio netekimo mažiau skausmingame būde pasiekime, padėdamas jiems žymių maisto pasirinkimų sukūrime. Šiandien daug vaikų mėgsta valgyti greitą maistą bent jau keli kartai savaitę, kadangi jie jaučia, kad tai yra jų gyvensenos dalis. Deja, šitie maistai yra pakrauti kalorijomis, natriu ir riebalais. Be to, kai prie vaikų įjunksta prie šitų labai sūrių ir pagardintų maistų valgymo, jie labiausiai tikėtina atmes beskones daržoves ar kepė paukštieną. Svorio netekimas vaikams yra galimas, jei jūs galite sustabdyti greito maisto įprotį visiems laikams. Tai negali būti įvykdoma palaipsniui, galbūt ribojant greitą maistą iki kartą per savaitę, tada kartą per mėnesį ir šiurkščių visai ne!

Jūs turite išvengti būti pergriežtas ar su pratimu ar su dietos rutina, kadangi tai gali turėti pražūtingą įtaką iki jūsų vaikų. Taip, būti atsargus ir įvesti naujas mintis laipsniškame būde ir apimti jūsų planavimo ir sprendimų priėmimo vaikus, kad gautų pageidaujamą yra daug lengvesnio ir greitesnio kelio priežastis kartu. Visada geriausia būti palaikantis ir praktika, ką jūs skelbiate.

Rašyti komentarą