Kaip prarasti svorį: jūs esate nutukęs ar per sunkus? kas yra skirtumas? sužinokite, kaip laikytis dietos

parašė , 2011-11-26 20:00

Pagrindinis skirtumas tarp nutukimo ir per didelio svorio yra vienas iš laipsnio. Abu kreipiasi į sąlygą daugiau svorio nešimo, negu svarstoma, negu yra prisidedantis prie geros sveikatos.

Abi sąlygos kyla iš pusiausvyros nebuvimo tarp skaičiaus suvalgytų kalorijų ir skaičiaus kalorijų, sunaudotų su pagalba normalių kūno funkcijų, ir fizinio pratimo. Kai balansas tarp kalorijų ir lauke bus pasiektas kūno svoris bus normalus.

Jūs turite studijuoti deramą maistą, ir kas daro dietą "teisinga dieta", kad apsaugotų jūsų creditas sveikatą. Teisinga dieta apima dalies kontrolę, taip pat kaip pridėto cukraus vengimą; (žinoma, yra kitų faktorių taip pat).
Yra įvairovės faktorių, kurie daro įtaką, kaip skubiai mūsų kūnai natūraliai degina kalorijas. Genetika (ką mes paveldime iš mūsų protėvių), valgydami neteisingas maisto rūšis (aukšti riebalai), suvenyrai ir rūšį darbo, kurį mes darome, visi atlieka vaidmenį "balanso" pasiekime. Nepaprastoje pavyzdžių ligoje ar ligoje gali atlikti vaidmenį. Pavyzdžiui, kai kurios inksto ir širdies ligos taip pat kaip skydliaukės sutrikimo rūšys gali būti atsakingos už svorio padidėjimą… ar tikras padidėjimas audinio, ar prie išlaikančio skysčio. Žr. savo gydytoją bet kuriam iš šitų ligų.

Bet, net be išankstinio nuteikimo bet kuriam iš šitų problemų, būdamas per sunkus ar nutukęs prisidės prie išsivystymo daugelio sutrikimo, tokio kaip diabetas, didelis kraujospūdis, smūgis, širdies liga, nenormali miego struktūra, artritas ir kitos jungtinės sąlygos, ir truputis vėžio. Nesenas studijavimas parodė, kad tiktai penkerių iki dešimt procentų klubo nuoma Vilniuje kūno svorio pralošimas gali prisidėti prie visaapimančios sveikatos ir nuleisti pavojų tapti sergantis.

Kūno masės indeksas (BMI) yra vienas matavimas, panaudotas, kad apskaičiuotų kūno svorį. Jūs galite apskaičiuoti savo MEDICINOS BAKALAURĄ prie kitų trijų žingsnių:

Padauginkite savo svorį svaruose 703

Padalykite atsakymą į savo aukštį coliuose

Padalykite tą atsakymą į savo aukštį coliuose vėl.

(Ši formulė ne tiktai nustatys jūsų kūno svorio sąlygą, tai taip pat aštrins jūsų smegenis. Jei jūsų smegenys yra jau gana aštrios, jūs galite paprašyti, kad gydytojas ar slaugytoja apskaičiuotų jas jums, ar jūs galite surasti BMI kalkuliatorių tinkle).

Jei jūsų BMI yra apskaičiuotas tarp 25 ir 25.9, jūs esate per sunkus; jei tai yra tarp 30, ir 39.9 jūs esate nutukęs; padangos pigiau jei tai yra daugiau kaip 40, manoma, kad, jūs esate liguistai nutukęs. Yra išimčių į šitas taisykles. Pavyzdžiui, sportininkai gali turėti aukštą BMI todėl, kad raumens audinys sveria daugiau, negu riebalai. Prašom pažymėti: šis BMI skaičiavimas neprisitaiko prie vaikų… konsultuojasi su jūsų gydytoju, jei jūs manote, kad jūsų vaikas yra per sunkus.

Priežastis dauguma suaugusių yra per sunkūs yra tokia todėl, kad mes visi valgome daugiau maisto, negu reikalinga kūno ir sveikatos palaikymui. Papildomos kalorijos yra sukauptos kaip riebalai.

Jūsų BMI rezultatas nėra neklystamas būdas nustatyti jūsų creditas sveikatos valstybę. Tačiau, tai yra labai tikslus įrankis tam, kad nustatytų, ar jūsų svoris yra svarstoma problema, kuri turi būti pataisyta.

Jūs dabar turite savo BMI skaičių. Dabar pradėkite teisingą dietą!

Rašyti komentarą