Kaip procrastination gali paveikti jūsų svorio vadybos tikslus

parašė , 2015-04-26 16:31

"Aš tik pabaigsiu savo gimimo dieną, ir paskui aš padarysiu kažką apie savo svorį."

"Aš sumažinsiu kitą savaitę."

"Aš išeinu valgiui su draugais, aš tik gėrėsiuosi tuo tada, aš tęsiu savo dietą."

"Kai aš grįžtu iš šventės, aš ketinu pasistengti."

"Aš negaliu padaryti nieko apie savo valgymą šiuo metu todėl, kad aš turiu per daug tęsimas."

Jūs galite išgirsti save, sakydamas tuos žodžius?

Pagal žodyną, žodis atidėlioja priemonę, "kad atidėliotų ar uždelstų".

Galbūt atėjo laikas galvoti per kuris pašalpa, ten būtų laukime iki idealaus laiko, todėl, kad dažnai idealus laikas niekada neateina. Ar kai tai tikrai pristato save, mes nepajėgiame pripažinti tai.
Tuo metu, kai jūs atidėliojate daryti teisingą daiktą, jūsų svoris tęsia padidėti. Jūs galite manyti, kad tai neturi reikšmės todėl, kad jūs tęsiate dietą bet kokiu būdu – ir jūs netrukus prarasite tai. Bet tai tik nedirba šis kelias todėl, kad, kuo daugiau svorio jūs uždedate, atidėliodamas, tuo daugiau jūsų kūno ketina įprasti į papildomą svorį, ir taps patogus su tuo.

Kai sprendimas yra priimtas, kad pradėtų lieknėjančią dietą, per laiką tarp sprendimo ir užbaigimo ruošimosi, daug žmonių pradeda maitintis, tarytum atitikdamas garsią citatą iš Biblijos "Leidžia mus maitintis ir gėrimas rytoj, mes mirštame."

Išskyrus tai, kad, mes užimame vietą, "dieta" "miršta"!

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Tokiu būdu požiūris, priimtas tada, įtikina į prikimšimą tiek daug maisto kiek galima todėl, kad, kuo mes tikime giliai žemyn yra, kad, "aš tęsiu dietą, kas reiškia badą ir badą, aš niekada neketinu sugebėti maitintis normaliai vėl, tokiu būdu aš turėjau, geriau daro didžiąją dalį iš to dabar."

Kas gali įvykti, tada, žinoma, yra kad anksčiau, negu jūs pradėsite dietą, kažkas kita prieina. Motina yra bloga, ar vaikai yra namie nuo mokyklos galbūt, nelauktas savaitgalis toli atsiranda…, tokiu būdu dieta niekada nevyksta, ir jus palieka su papildomu svoriu, kurį jūs uždėjote, atidėliodamas!

Apsispręskite ir veikite!

Paklauskite savęs, kiek jūs iš tikrųjų norite prarasti svorį, vengti jo geram ir jaustis gerai.

Priimkite savo sprendimą, pasverkite save ir aktą. Duokite sau labai ribotą laiką ir užpildykite jį savo apsipirkimo ir ruošimosi, ir padarykite dalį iš sprendimo, kad tai bus jūsų paskutinė dieta – todėl, kad tai ketina būti užbaigtu gyvensenos pakeitimu.

Jūs turite nuspręsti priimti gyvenseną, kuri apims valgymą teisingų maistų gyvenimui, ne tik kelioms ateinančioms savaitėms ar mėnesiai, kad prarastų svorį. Jūs ketinate surasti būdą maitintis, kuris pritaikys su likusia dalimi jūsų gyvensenos, kad jūs neketintumėte būti paveiktas įvairių atvejų, kurie gali grasinti jūsų sprendimui.

Pavyzdžiui, daug žmonių randa, kad jie negali susidoroti su valgymu ne namie ar kituose žmonių namuose. Ar jie galėtų mėgti savo lašą vyno savaitgalyje ar net kiekvieną vakarą. Tai yra gera mintis įtraukti strategijas į jūsų gyvenseną, kuri taps nuolatinė.

Pasakykite jūsų draugams ir šeimai, kad jūs pakeitėte savo gyvenimo būdą dėl jūsų sveikatos, užuot sakęs, kad jūs tęsiate dietą. Žodžio dieta gali įsivaizduoti neigiamas numatomas reikšmes kai kuriems žmonėms, tuo tarpu "jūsų sveikatos prižiūrėjimas" yra pamatytas kaip pastūmėjimas.

Ši strategija duos naudos jūsų mąstymui taip pat, todėl, kad jūs nebūsite į "dietos" mentalitetą. Jūs galite tada apsispręsti, kiek alkoholio gali saugiai būti dalimi jūsų gyvenimo, ir gyventi su žiniomis, kad jūs neturite paneigti savęs malonumas amžinai.

Vienas mano klientas pasakė, kad jis rado savo per sudėtingą dietą, todėl, kad jis mėgo savo šeštadienio nakties pintą. Kas buvo tai, kuris pasakė, kad jis negalėjo turėti to įdomu? Kai aš uždaviau jam, kad klausimas, jis suprato, kad jis galėjo priimti šį sprendimą savarankiškai. Jei jis iš tikrųjų norėjo prarasti svorį, jis turėjo pasirinkimą. Turėkite pintą ir gyvas su bet kokiu suimtu svorio netekimu, ar neturėkite pintą ir galbūt jauskitės geresnis jam. Ar kitas būdas žiūrėti į tai būtų toks, kad, jei jis ketino gyventi šis kelias likusiai daliai jo gyvenimo, tada šeštadienio nakties gėrimas būtų jo gyvenimo dalis per

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Kitas aspektas yra, kad įtampa ėjimo be tos pintos ir neigimo savarankiškai malonumas, savo ruožtu pagamintų cortisol kūne ir suimtų bet kokį svorio netekimą bet kokiu būdu.

Tas pats eina maisto tipams. Jei yra gimimo dienos pyragas aplink, turėkite mažą dalį. Duodamas save savarankiškai, leidimas turėti tai nuima spaudimą, ir jūs nebaigsite tuo, kad rysite ant jo.

" Tai nėra tuo, ką jūs valgote, bet kas jūs galvojate"

Tai yra taip ištikimi žmonės. Jei jūs esate nusiteikime, kuris sako, "Maitinasi ir gėrimas rytoj, mes mirštame" tada procrastination, visada ten trukdys jums daryti teisingą daiktą. Bet jei jūs galite pradėti manyti, kad jūs galėjote tik pažiūrėti į būdus pakeisti tai, ką jūs valgote, ir randate kelią, kuris tiks jums likusiai daliai jūsų gyvenimo, tada jūs pritaikysite bet kokį daiktą, kuris ateina su tuo.

Kai jūs valgysite ne namie, jūs padarysite išmintingus maisto pasirinkimus su atsitiktiniu malonumu. Jei bus krizės šeimoje, jūs suvalgysite tai, kas ateina; tada tik grįžkite į savo normalų būdą maitintis kiek galima greičiau. Jūs neleisite krizės būti pasiteisinimu sustabdyti jūsų dietą, todėl, kad jūs tada nebūsite ant dietos! Jūs pamatysite šį būdą maitintis kaip jūsų "norma".

Yra posakis, kad procrastination yra laiko vagis. Jūs galite pasikeisti, tai į "procrastination yra vagis man būdamas plonas ir sveikas".

Rašyti komentarą