Kaip sumažinti pavojų su nutukimu sujungtoms sveikatos komplikacijoms?

parašė , 2012-02-02 20:18

Pagal pranešimą, australai išleido $26,5 milijardų su nutukimu sujungtoms sveikatos komplikacijoms tokioms kaip širdies ir kraujagyslių liga, hipertenzija ir aukšti cholesterolio lygmenys 2007. Šis pranešimas taip pat atskleidė, kad didžiulis padidėjimas tipo 2 diabetas dėl nutukimo epidemijos sukėlė 52 % kilimą gydymo kainų tarp 1997 ir 2007.

Prieš besivystantį diabetą, dauguma žmonių kenčia nuo išankstinio diabeto, medicinos sąlygos, kurios gliukozės lygmenys yra iškelti virš normalaus diapazono, bet nėra gana aukšti diabeto diagnozei. Išankstinis diabetas gali būti pakeistas, vartodamas išlygintą, žemos kalorijos dietos ir įvykdydamas pratimus reguliariu pagrindu. Jei paliktas negydomas, išankstinis diabetas gali vadovauti, kad surinktų 2 diabetą, apranga kuris žymiai didina aklumo, širdies ir kraujagyslių ligos ir inkstų nesėkmės pavojų

Užšaldytų valgių ir surogatinio maisto vartojimo vengimas gali išgelbėti jus šimtai kalorijų per dieną. Užšaldyti valgiai yra pakrauti natriu, sočiaisiais riebalais, apsauginėmis priemonėmis ir kalorijomis. Panašiai, surogatinis maistas toks kaip mėsainiai, tešla, mėsainiai ir pyragai parūpina jus daug kalorijų, kurios yra sukauptos jūsų kūne riebalų klubine apranga formoje. Padarykite sveikus pakeitimus į savo dietinius įpročius ir suvartokite vaisius, daržoves, pupas, pulsą ir javus reguliariu pagrindu.

Efektyvus pratimo režimo susidėjimas aerobic treniruočių ir pasipriešinimo mokymo pratimai daro puikų būdą atsikratyti nuo nepageidaujamų riebalų ir palaikyti gerą sveikatą. Praleidimas yra nuostabus cardio pratimas, kuris padeda jums deginti tiek daug, kiek 200 kalorijų po tik 20 minučių. Pasipriešinimo mokyme, jūs metate savo raumenims iššūkį prieš laisvus svorius, pratimo mašinas ar pasipriešinimo grupes. Kai įvykdytas reguliariu pagrindu, pasipriešinimo mokymas padeda mažinti kūno riebalus ir padidėjimą, besiilsintį medžiagų apykaitos greitis.

Įžambus Susisukimas yra didingas pasipriešinimo mokymo pratimas, kuris padeda numesti riebalus nuo įžambios ir pilvo srities. Įvykdykite šį pratimą bent jau du kartus per savaitę, kad knygu skirtukai sumažintumėte jūsų taliją. Kad pradėtumėte šį pratimą, pritvirtinkite pasipriešinimo grupę į stacionarų objektą. Kitas žingsnis turi laikyti grupes ir išplėsti jūsų rankas. Sukite liemenį vienai pusei prieš pasipriešinimą ir sugrįžkite atgal į pradinę padėtį. Dabar, sukite liemenį kitai pusei, kad užbaigtumėte vieną kartojimą. Įvykdykite 3 komplektus, 10-12 atstovų kiekvienas.

Įžambus Susisukimas daro vidutinį sunkumo pratimą ir turi būti įvykdytas kompetentingo profesinio gimnastikos trenerio priežiūroje, kad išvengtų sužalojimo pavojaus. Yra gausi pašalpa privataus geros būklės trenerio samdymui. Visų pirma, geros būklės treneris suprojektuos jus svorio netekimo programa, kuriai tinkama specialiai, kad patenkintų jūsų norus. Visų sekundė, jis siūlys jus, teisinga pasipriešinimo mokymo kombinacija mankštinasi ir aerobic treniruotės, laikančios akiratyje jūsų amžių ir mokomąjį poreikį. Kita nauda yra, kad jis padės jums progresuoti per jūsų geros būklės rutiną. Paskutinis, bet ne mažiausiai; asmeninis treneris padės jums pasiekti tikslus, kuriuos jūs užsibrėžėte.

Rašyti komentarą