Kaip vegetariškos dietos gali gydyti nutukimą

parašė , 2011-10-05 10:24

Tyrimai rodo, kad vegetarai suvartoja apie 500 kalorijų mažesnis per dieną ne-vegetarai, kurie gali sukelti daug svorio. Prarasti vieną svarą, jums reikia deficitas 3500 kalorijų, ir tiesiog pereiti prie vegetariškos dietos gali sukelti prarasti vieną svaro per savaitę. Priežastis, kad vegetarai suvartoja mažiau kalorijų nei jų mėsos-eaters, kurie gali valgyti mitybą, daugiausia sudaro vaisių ir daržovių, kad yra mažai kalorijų ir riebalų. Be to vartojančiomis 500 kalorijų mažiau per dieną, vegetarai suvartoja vidutiniškai 25 % mažiau riebalų, nei ne vegetarai kiekvieną dieną. Laikui bėgant, šis trūkumas riebalų gali sukelti žymiai sumažinti kūno riebalų.
Prarasti svorio, vegetarai vis dar reikia žiūrėti, ką jie valgo. Svarbu ne mailius daržovės arba didelis cukraus užkandžiai. Vegetarai turėtų taip pat išvengti perdirbtų maisto produktų, nes jie yra didelis natrio gali sukelti sveikatos problemas ir svorio prieaugis vandens. Maisto produktų, kad vegetarai turėtų sunaudoti palaikyti optimalią sveikatą, vaisių ir daržovių, sveikais grūdais, pupelės ir riešutų įvairių tipų. Kaip ir dauguma riešutai būti aukšto lygio riebalų turi būti vartojamos mažais kiekiais. Vaisių ir daržovių yra geriausias, nes jie yra daugiau maistinių medžiagų, bet nėra pesticidų. Sveiki grūdai: turėtų būti valgyti daugiau rafinuotas grūdai, nes jie yra daugiau baltymų ir ląstelienos, kurie yra labai svarbūs virškinimo sveikatos ir svorio metimo.

Kadangi mėsos, ypač raudona mėsa, daug kalorijų ir sočiųjų riebalų, pašalinti iš dietos gali sukelti didelę svorio. Kai kurie žmonės teiginys, kad mėsa ir kiti gyvūnai yra būtinos suvartoja adekvatus baltymų, bet tai ne tiesa. Pupelės yra puikus pakaitalas mėsos ir mažu riebalų ir kalorijų, nors vis dar su dideliais baltymų. Statistiniai duomenys rodo kad žmonės, kurie sekti vegetariškos dietos išlaikyti kūno svorio nei tos, kurios yra įrodymas, kad vegetariškos dietos gali būti prarasti svorio labai veiksmingai priemonė.

Perėjimas prie vegetariškos dietos negarantuoja svorio. Net vegetariškos dietos numato prastos maisto pasirinkimą. Visi valgiai turėtų būti suplanuota iš anksto norėdama, kad didelio kaloringumo maisto produktų, tokių kaip lustai, pyragaičiai ir kiti maisto produktai, tokio pobūdžio. Ruošiant maisto produktus, vegetarai turėtų apsvarstyti apdeginimo, kepimo ir garuose maisto vietoj skrudinimo. Jei skrudinimo reikia, aukščiausios kokybės pirmojo spaudimo alyvuogių aliejus arba kokoso aliejus yra geriausias aliejus, naudoti. Išvengti perdirbtų maisto produktų yra kitas klavišas išlaikyti sveiką svorio vegetarai. Šie maisto produktai yra ne tik didelis natrio, bet taip pat pateikti mažiau maistinių medžiagų, nei ekologiškų maisto produktų ir viską ką jie daro.

Raktas į kovos su nutukimu su vegetariškos dietos yra valgyti platų įvairių maisto produktų. Tai ne tik bus jums išvengti nuobodulio, bet taip pat bus pateikti visų vitaminų ir maistinių medžiagų jūsų kūno reikia veikti savo geriausią.

Lisa Beverley rašo labai informatyvus ir ištirti straipsnių pabaigos vartotojams apie įvairių sveikatos priežiūros temos įskaitant spaustelius teisės gynimo priemonių, maisto papildų, mitybos, vegetariškos dietos, lieknėjimą, svorio produktų, Kultūrizmas papildų ir dietos patarimai.

Rašyti komentarą