Keli žodžiai apie angliavandenius

parašė , 2013-05-22 19:26

Kai mes formuojame naujus, sveikus valgymo įpročius, dažnai atrodo, kad angliavandeniai yra dalis maisto šaltinio, kurį mes bandome pašalinti. Tai turi prasmę todėl, kad sudėtingi angliavandeniai tokie kaip balti ryžiai ir bulvės, tešla, ir duona yra maistai, kurie skubiai pasiverčia cukrumi mūsų kūne. Šitas angliavandenio cukrus pasiverčia riebalais greičiau negu bet koks kitas maisto produktas, kurį mes galime priimti; angliavandeniai įeina į mūsų riebias laikymo ląsteles, jei mūsų medžiagų apykaita negali sudeginti juos.

Bet mano patirtyje kaip asmeninis treneris ir kultūristas, aš žinau, kaip drastiškai pažeminantys baidariu nuoma angliavandeniai dietoje gali sukelti nuotaikos siūbavimą. Vienas klientas, kuris aš uždėjau pažemintą angliavandenio maisto planą tapo labiau ūmus į treniruotės režimą, kadangi angliavandenių lygmuo mažėjo
Šis klientas – labai gražus asmuo – patyrė neigiamus nuotaikos pakeitimus ir nuotaikos siūbavimą per mūsų sesiją dėl sudėtingų angliavandenių žemo lygio, jis ėmė tai. Tai įvyko ir su vyriškos lyties, ir su moteriškais klientais.

Vienas iš būdų padėti sutrukdyti nusileidžiančių angliavandenių nuotaikos siūbavimui, keisdamas padangu restauravimo iranga maisto įpročius suvalgo pagrindines dalis angliavandenių ryte kaip jūsų pirmas valgis. Kai jūs pabundate ryte, jūsų kūnas yra iš esmės tuščias todėl, kad tai yra metabolized visas maistas, kurį jūs suvalgėte praėjusią naktį. Tai reiškia virškinimo sistemą, medžiagų apykaita ir riebios parduotuvės užbaigė jų užduotį. Kai jūs pabundate ryte, jūsų kūnas yra paruoštas būti kurstytas, ir gali metabolize aukštesnis sudėtingų angliavandenių lygmuo, negu tai gali vėliau tą dieną. Aš esu įsitikinęs, kad jūs išgirdote, kad posakis "pusryčiai yra svarbiausias dienos valgis". Tas posakis yra visiškai teisingas tame, kaip mes kurstome mūsų kūną ir kaip mes metabolize sudėtingi angliavandeniai.

Po to, kai pagrindinis sudėtingas angliavandenio valgis buvo sunaikintas kaip pirmas valgis, kiekvienas valgis nuo to laiko, sudėtingi angliavandeniai turi būti sunaikinti saikingume. Jei jūs esate tipas asmens, kuris mėgsta suvalgyti iškeptus tešlos valgius per priešpiečius ar per pietus, ir jūs gėritės antra porcija, jūs ketinate turėti verstis saikingumu. Priverskite save maitintis backlinkai vidutiniškai, ir būti sąmoningi jūsų kūno persisotinimo signalų. Mūsų skrandžiai yra iš tikrųjų pilni 15 minučių anksčiau smegenų, siųsdami signalą, kad mes esame pilni. Tai reiškia, kad nėra jokio antros porcijos reikalingumo.

Antra porcija per valgį ima kūną nuo pilno į prikimštą, ir mes žinome tai, kas vyksta, kai mes esame prikimšti: mes pasidarome nuvargę, mes gauname letarginį, ir mes norime prigulti ir ilsėtis. Aš kviečiu tai po pietų žiemos miego. Po to, kai pietų žiemos miegas yra valstybė, kurioje jūs pakeliate nuo stalo, sodinate ant kušetės, traukiate viršuje antklodę, paspaudžiate televiziją, ir paprastai užmingate postprandial prisnūdimui, kad virškintumėte valgį, kurį jūs suvalgėte. Jei jūs valgote daugumą savo sudėtingų angliavandenių dienos pradžioje ir tiktai saikingume paskui, kuris, jūs galite išvengti žiemos miego padarinio – ir padarinių, tai turi ant jūsų kūno ir svorio.

Vartojant mažus pokštus ir patarimus tokius kaip kūrimas skirtingo stalo vietos nustatymo sau savarankiškai ar jūsų mėgstamo nuolaidžiavimo laiko parinkimo perjungimo, jūs įgyjate savo valgymo įpročių ir savo dietos kontrolę. Jūs turite visada galvoti apie naujus ir kūrybiškus būdus būti kontrolėje jūsų dietos ir besimaitinančių planų ir neturėti tai, ką jūs valgote (ar nesimaitinkite), kontroliuokite jus. Jūs galite prarasti svorį be dietos laikymosi. Aš pakartosiu tai, ir jūs turite pasakyti tai sau savarankiškai, "Jūs galite prarasti svorį be dietos laikymosi." Ką aš nesakiau yra jūs, gali pasiekti jūsų tikslo svorį be dietos laikymosi. Dietos laikymasis ar jūsų būdo keitimas maitintis turės didelį poveikį tam, kaip jūs prarandate svorį, jei jūsų svorio netekimas yra sveikas, ir ar jūs galite palaikyti tai.

Kažkokioje stadijoje sveikame valgymo procese, maitindamasis sveikas turi tapti pavėluotai atėjusia mintimi. Jei jūs esate nutukęs, ir jūs turite blogus valgymo įpročius dabar, tai yra turbūt todėl, kad jūsų nesveiki valgymo įpročiai yra beveik pavėluotai atėjusi mintis. Būdas jūs maitinatės, dabar nėra jūsų proto pagrindinėje pozicijoje todėl, kad tai yra įpročio ar ritualo dalis. Protas neturi galvoti apie nesveikus maistus, kuriuos jūs valgote. Tai yra, kur jūs norite pasiekti su sveiku valgymu.

Bet jei jūs turėtumėte perjungti ir pradžia, besimaitinanti gydančiai, tai tada būtų pagrindinėje pozicijoje jūsų proto kiekvieną pavieniui momentą to sveiko valgio. Sveikas valgymas būtų sąmoninga mintis ir sąmoningas sprendimas kas žingsnis. Jūs skaičiuotumėte kalorijas, matuodamas daiktus, norėdamas žinoti, ar suvalgyti špinatą ar morkas, sudomintas dėl angliavandenio suvartojimo kontroliavimo. Jūs taip pat galvotumėte apie kažką, kurį jūs darote ar valgote, kuris gali būti kliūtimi. Bet kokia apgaulė ar nesveikas jūsų valgymas tikrai tada atvyko į jūsų mąstymo pagrindinę poziciją.

Kaip aptartas, asmenys, kurie eina nuo valgymo mėsainių ir kepsnių į valgymą sojos ar lašišos gali pradėti pastatyti pasipiktinimą sveiko valgymo kryptimi. Sveikas valgymas tada tampa neigiama motyvacija, ir jūs sugrįžtate atgal į vietą, kurioje jūs pradėjote. Tokiu būdu ženkite mažuose žingsniuose, kaip apibūdintas.

Dabar, kai jūs turite įvertinimą pakeitimų tipams, kad padarytumėte, pripažinimas kai kurių bendrų valgymo gaidukų, ir patarimai, kad sušvelnintumėte, tie laikosi-dietos-downers, kitame skyriuje, aš kalbėsiu apie motyvaciją, atsakingumą, ir tikslo nustatymą, padėti pakeitimams, kad jūs darote pagalį.

Rašyti komentarą