Kodėl kiekvienas įgyja svorį greičiau negu pralaimintis svoris?

parašė , 2016-06-18 15:00

Vienas iš labiausiai nuliūdusių faktų apie svorį yra, kad mūsų kūnas uždeda jį per skubiai. Pralošimas to, gerai, kuris yra niekada pasibaigianti kova. Nesvarbu, kaip sunkiai kiekvienas mankštinasi, atrodo, masto skaičiai nenusileidžia žemyn.

Mokslas už tų žiaurūs riebalai stato ups

Jei jūsų kūnas suvartos daugiau riebalų, negu tai sugeba degti, tai jūs įgysite svorį. Antra, jūs numesite svarus, jei, jūsų kūnas sunaudos daugiau kalorijų negu suvartojimas. Tačiau, šiandienėje aplinkoje, sunku prarasti svorį dėl pratimo ir įtempto režimo trūkumo. Vis dėlto, siekdamas teisingos maistinės statistikos rūšies, jūs sugebėsite išlyginti mastus.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Mokslo skaičiavimas

Vienas svaras riebalų lygina 3 500 kalorijų. Kad ir kada jūs valgote daugiau kalorijų negu, kas jūsų kūnas turi įvykdyti savo pagrindinį veiksmą, papildomos kalorijos pasiverčia riebiu išlyginimu. Visi papildomi priedai tokie kaip riebalai, angliavandeniai ir baltymai visi yra sukaupti kūne kaip riebalai.

Deja, kai tik riebios ląstelės yra sukurtos, jie nedingsta. Sukurtos riebios ląstelės įsigyja venas ir kitą kūno infrastruktūrą. Kai asmuo tęsia dietą, šitos ląstelės paprasčiausiai sumažėja. Jie nedingsta. Ten laukia šiuo momentu, kai jie gali vėl sukaupti riebalus. Taip, tai yra priežastis, kodėl po svorio netekimo, lengva įgyti svorį vėl. Tačiau, jei jūs liekate aktyvus ir deginate daug kalorijų, tada jūs galite laikytis aiškus nuo šio pavojaus uždėti svorį vėl. Tai yra svarbiausia mintis.

Kaip kalorijos dega?

Dauguma žmonių mano, kad kalorijos yra sudegintos tiktai intensyviose treniruotėse ir varginančiame veiksme. Tačiau, kalorijų nudegimas viskame kiekvienas daro. Jie yra sunaikinti nuo tik kūno veiksmo kaip padėtis, miegojimas, ėjimas ar bet kokia kita veiklos rūšis. Žmonės turi šį bendrą suvokimą, kad jie tiktai sudegins kalorijas per laiką, jie lavina ir vadinasi neįvykdo jokio veiksmo likusiai daliai dienos. Tačiau, tai nėra atvejis.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Mūsų kūnas daro tiksliai, ko mes klausiame jo. Kad sudegintų tas kalorijas efektyviai, jūsų kūnas turi būti išlygintas hormoniniai, fiziologiškai ir dvasiškai. Mums reikia pakankamai miego, kad prarastume svorį. Įtampa yra pagrindinis faktorius, kuris apsisprendžia, kiek kiekvienas maitinasi. Pabandykite pasilikti išlygintoje, taikioje dvasinėje būsenoje, kad sulaikytumėte jūsų fizinę taip pat kaip psichinę sveikatą esant kontrolei visada. Tai padidins svorio netekimą. Apimkite daugiau daržovių ir vaisių jūsų dietoje, kad pasiliktumėte sveikas.

Rašyti komentarą