Kodėl nutukimas auga iš proporcijos?

parašė , 2017-02-26 12:50

Pagal kažkokią statistiką, beveik trečdalis žmonių Vakarų pasaulyje yra nutukęs ar per sunkus, ir norma didėja. Ši tendencija atrodo tebevykstanti, buvo žmonės, yra tik snacking jų kelias į nutukimą, ir tai atrodo kaip, kad tai neketina sulėtėti greitai. Mes užduodame sau klausimą: Kur nutukimas atvyksta iš? Kas yra to priežastis, kodėl tai yra beveik epidemija? Yra kelios nutukimo priežastys, nors maistas yra pagrindinė priežastis.

Nėra jokio neigimo, kad visuomenė savarankiškai išvystė svorio problemą, ir kai kurios iš pasekmių pradeda parodyti save daugelio ligų formoje. Chroniškos ligos tokios kaip diabetas, širdies liga ir kas ateina yra atidarytas kvietimas prie nutukimo. Ne pasiūlymas viskas buvo rožinis 1960-aisiais, bet gyvi stiliai buvo skirtingi
Mūsų savo darbo susietoje aplinkoje yra visada tam tikros rūšies sistema vietoje, kurią mes naudojame ar esame vedami prie; mūsų kūnas taip pat funkcionuoja ant sistemos. Mūsų kūnas turi energijos sistemą, kuri turi bent jau būti lygi; tai reiškia, kad jūsų energija lygina jūsų energiją lauke. Energija, įeinanti į jūsų kūną, yra kalorijos, kurias jūs gaunate nuo maisto ir gėrimų. Energija, einanti iš jūsų kūno, panaudoto fizinei veiklai. Sulaikyti sveiką svorį, jūsų energiją ir lauke turi balansuoti vidutiniškai. Tai nereiškia, kad tai turi balansuoti kiekvieną dieną tiksliai, bet tai turi į vidutiniškai. Jei yra daugiau energijos, einančios kiekvieną dieną, negu išeiti priemonės svorio padidėjimas. Daugiau energijos lauke negu energija ilgainiui reiškia svorio netekimą.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Kūnas turi savo sistemą, bet yra mūsų reikalas, kaip pasinaudoti tuo. Svorio pralošimas tiesiog atvyksta žemyn, kad sudegintų daugiau kalorijų, negu jūs priimate. Kitaip tariant maitinkitės mažiau ir mankštinkitės daugiau. Kai prieita prie snacking tai gali vaidinti reikšmingą vaidmenį tame, kaip sėkmingas ar nesėkmingas jūs esate pralaiminčiame svoryje.

Kiekvienas namų ūkis turi tokį: televizija yra geras pavyzdys storėjančių žmonių, prie tik pastoviai ištiesiantis tiems užkandžiams kurių yra labiausiai nesveiki, ir televizijosis, jie stebi labiau riebų, kurį jie gauna. Tai taip pat prasideda jauno amžiaus laiku nuo marketingo strategijų, kurias nukreipiama į vaikus, darytus įtaką ir eksploatuotas per pakavimą ir reklamavimą.

Snacking gali atitikti paskirtį keliems. Snacking tikslas nuima kraštą alkio tarp valgių. Iki tol, kol tai yra priežasties viduje ir neviršyjant jūsų šiluminio poreikio dieną. Paskirkite snacking priemonę vartoti mažą kiekį maistingų medžiagų tankus maistas, kad duotumėte jūsų kūno energiją padėti jums per kitą valandą ar du prieš jūsų kitą valgį. Snacking gali turėti naudą; deja didžioji dalis daro tai klaidingai ar dėl neteisingos priežasties. Snacking gali prasidėti per nuobodulį, įtampą, pyktį, depresiją, nusivylimas ir taip toliau. Kai snacking be deramo ketinimo daugiau paplitę padaryti blogus pasirinkimus ir suvartoti neteisingą maistą.

Padarykite tai teisė ir užkandis kelis kartus per dieną, tarp jūsų svarbiausių valgių ir tiktai kai jūs alkstate. Jūs turite pasirinkti maistus, turtingus baltymų ir / ar pluoštas, kadangi jie yra linkę duoti didesnį persisotinimą, ir taip pat žinoti kiekį. Jūs galbūt pastebėjote, kad pietų lėkštės ir konteineriai padidėjo dydyje, ir dalys tampa didesnės per tuos metus. Kitas suklaidintas patarimas apie maistą per daug dešimtmečių nepadeda svorio situacijai. Maistas, suvalgytas aštuntuoju dešimtmečiu, buvo natūralus, kuris apėmė natūralius riebalus, kurie turėjo maistinę vertę, ir nutukimas nebuvo svarstoma problema negu.

Nutukimas yra įmonė todėl, kad tai yra tvarkingesnis punktas daugelio sveikatos sąlygų. Tikra priežastis kai prieita prie svorio padidėjimo, kuris gali privesti prie diabeto ir širdies ligos, yra cukrus, apdirbti angliavandeniai ir apdirbti maistai apskritai. Atgal aštuntojo dešimtmečio sveikatos ekspertų pasakė mums, kad įtampa ir didelis kraujospūdis buvo priežastis nuo druskos; kažkoks apgaubia, tuo vis dar tiki šiandien. Aukštos druskos dietos neturi jokio ar nedaug kraujospūdžio ar širdies ligos padarinio. Druska nėra pavojus, cukrus ir fructose yra, nors nevartoja apdirbtos stalo druskos. Fructose yra cukrus, surastas viskame nuo grūdo sirupo, gėrimų ir vaisių sulčių, ir labiausiai apdirbtų maistų.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Nutukimas sendina kepenis. Ką tai reiškia yra, jei jūs būsite nutukęs, jūsų kepenys pasens greičiau negu likusi dalis jūsų kūno. Jei per didelis svoris ar nutukimas yra svarstoma problema, jūs galite norėti susitelkti, kad pasikeistumėte į labiau produktyvų kepenimis maistą. Pasikeiskite į fermentuotus maistus, daug vaistinių augalų, cinamono, kurkumos, paprastojo pankolio, Kajenos, pipiro, kalendros, imbiero, kmynas ir taip toliau.

Tai yra, kur dauguma žmonių turi problemą. Nesulaikomas maisto troškimas yra sudėtingas įveikti. Virškinimo organai ir skrandis yra jau užauginti dydyje dėl to virš normalaus maisto suvartojimo, kuris siunčia žinutę smegenims daugiau maisto. Šiuo momentu, kad maisto troškimas yra galingesnis negu jūsų lėks, kad pasakytų ne.

Kas yra atsakymas, kaip pasiekti daugiau lėks? Vienas būdas padaryti tai yra, mažindamas troškimą. Kai tik troškimas išėjo, jūs esate šios situacijos kontrolėje. Tai galima, imant natūralų priedą ar stimulus, kad malšintų maisto troškimą; tai tikrai dirba.

Jūsų alkio atstatymas signalizuoja, kad numestų nepageidaujamą svorį, padarytą paprastesnį su teisingu troškimo dominuojančiu genu spręsti nutukimą ir svorio padidėjimą.

Rašyti komentarą