Kodėl žemų riebalų maistų turi dabar išvengti

parašė , 2017-07-04 20:48

Sveikatos ekspertai turi ilgoms rekomenduotoms ‘žemų riebalų’ dietoms, kad atremtų nutukimo epidemiją. Keli dabar padarė 180 laipsnių posūkį, sakydami, kad mes maitintumės labiau riebus. Kodėl?

Daugiau kaip pusę šimtmečio, nutukimas ir širdies ligos normos didėjo. Per kad laiko žmonės nutolo nuo valgymo natūralių sočiųjų riebalų į valgymą dirbtinių ne sočiųjų riebalų, visų dėl rekomendacijos, padarytos sveikatos ekspertų.

Dabar ekspertai sutinka, kad atgal tada jie buvo neišmanantys apie dietinių riebalų įvairias rūšis. Truputis riebalų yra naudingi tuo metu, kai kiti yra žalingi sveikatai. Kol dabar ekspertai nepasakė, kad ne sotieji riebalai turi būti sunaikinti suteikiant pirmenybę sotiesiems riebalams.
" Suvalgykite margariną vietoj sviesto", jie pasakė, ir "virėjas su augaliniais aliejais vietoj taukų". Deja, ta rekomendacija netrukdė nutukimui ir širdies ligos normos augimui.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Kai tik visuomenė priima vadovavimą sveikatos ekspertams, tampa beveik neįmanoma pasakyti, kad ekspertai buvo iš tikrųjų neteisingi.

Tačiau, atskaita, atspausdinta britų Nacionalinio Nutukimo Forumo ir Sveikatos apsaugos Bendradarbiavimo ant Nutukimo, vadinto ‘, Valgo Riebalus, Įpjovimas Carbs ir Vengia Snacking, Kad Pakeistų Nutukimą ir Tipą, 2 Diabetas yra skirtingas.

Pagrįstas 43 studijavimo rezultatais, ekspertai dabar sako, kad padrąsinančių žemų riebalų dietų politika buvo bloga sveikatos apsaugai.

Jie dabar nori radikalaus pasikeitimo oficialiuose dietiniuose nurodymuose todėl, kad žemų riebalų dietos yra pagrįstos su trūkumais mokslu, kuris buvo angliavandenio pervartojimo priežastis.

Pranešimas išdėsto, kad geri riebalai nedaro žmonių riebalų. Greičiau,

tai yra snacking tarp valgių, kuris didina svorio padidėjimą. Žemi riebalai, žemo cholesterolio žinutės turėjo rimtas sveikatos pasekmes, su nutukimo normomis dabar jų aukščiausiame kada nors, be mažėjimo ženklo.

Yra pranešimo rezultatų reziumė:

Jūs nepasidarote riebus, valgydamas sveikus riebalus

Aukšti riebalai, žemos ‘grynos’ angliavandenio dietos yra geresnės negu žemi riebalai, aukštos grynos angliavandenio dietos svorio netekimui

Liaukitės skaičiuoti kalorijas. Maistingos medžiagos yra svarbios sveikatai, kuriai kenkia, kai jūs nesimaitinate tinkamai. Kalorijos turi besiskiriančius medžiagų apykaitos padarinius, priklausomai nuo jų šaltinio

Pratimo didėjimas netrukdo nutukimui. Nutukimas yra medžiagų apykaitos disfunkcija, privedanti prie nenormalių energijos skyrių

Sotieji riebalai tokie kaip natūralūs riebalai nuo žole pamaitintų karvių nesukelia širdies ligos

Ancel Key pirminis pasiūlymas 1953, jungdamas sočiuosius riebalus su širdies liga malšino tiesą per ilgai. Pakeitimas sočiųjų riebalų su augaliniais aliejais iš tikrųjų padidino mirtingumą, nepažemintą tai.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Nors augaliniai aliejai, kaip buvo parodyta, nuleido visus cholesterolio lygmenis prie šešto per 12 mėnesių periodą, nebuvo niekada parodyta, kad jie pagerino sveikatą ir ilgaamžiškumą. Iš tikrųjų, buvo parodyta, kad nuleisti cholesterolio lygmenys padidino mirtingumą.

Paskutinė rekomendacija turi išvengti maistų pažymėti ‘žemi riebalai’ ar ‘žemas cholesterolis’.

Joks įrodymas neegzistuoja, įrodydamas, kad vengimas sočiųjų riebalų ar cholesterolio dietoje mažina galimybes mirties nuo širdies ligos.

Pranešimas kaltina didžiulę maisto pramonę už tai, kad ji darė įtaką sveikatos apsaugos kūnams, kad išleistų klaidinančius dietinius nurodymus.

Visi komercinei naudai…

Rašyti komentarą