Kontrolė apetito kaip kelias į nuolatinį svorio netekimą

parašė , 2014-10-30 08:26

Natūralus Būdas Kontroliuoti Apetitą

Apetito turėjimas yra paprastai aiškus požymis turėti gerą sveikatą. Tačiau, turėjimas daugiau negu, ko kūnui reikia gali baigtis į nesveiką rezultatą. Jie gali būti formoje nutukimo, ir silpninimo sirgimuose kaip artritas, širdies liga, didelis kraujospūdis, diabetas, ir vėžys.

Yra keli būdai neleisti šitoms situacijoms vykti, ir jie gali būti padaryti per natūralią priemonę. Tai apimtų: daugiau pluoštų valgymas, kad padidintų daugumą skrandyje; padidinkite vandeninį suvartojimą hidratacijai ir praplauti toksinus; valgymas mažų dalių valgių dažnai, bet lėtai sulaikyti alkio aštrius skausmus kontrolės sąlygomis; pašalinimas tvarkingesnių maistų kaip paprasti angliavandeniai, kurie gali padėti padidinti cukraus kiekį kraujyje, ir; pakankamai miego gavimas sutrukdyti hormoniniam pusiausvyros nebuvimui

Potraukio malšinimas Maitintis Naktį

Po kietos dienos darbo, jūs esate labiausiai palinkęs gulėti išdriektas jūsų lengvoje sofoje ir žiūrėti televizorių. Tokiose situacijose, jūs tikėtina trokšite kelių krepšių surogatinio maisto ir poros alaus. Kai tai vyksta, visa jūsų sveika gyvensena per dieną yra sabotažas viename posėdyje.

Jūs galite padėti išlenkti savo apetitą, valgydamas maistingus užkandžius, kad sulaikytumėte jus pilną ir patenkintą. Patartina tačiau, turėti medicinos priežiūrą, jei jūs bandote primatuoti naują dietą, tuo labiausiai jei jūs turite sveikatos sąlygą. Jei jūs trokštate užkandžių per naktinį laiką, būtų išmintinga praleisti užkandį dieną, tokiu būdu jūs galite suvalgyti tai naktį ir ne netekęs jausmas.

Jei jūs trokštate šokolado, būtų išmintinga leisti sau malonumą tamsiuose šokoladuose, kurie yra aukšti flavanols, sudedamoji dalis, kuri trukdo širdies ligai jei sunaikintas mažiau kaip 85 gms per dieną. Tai taip pat sveikiau, jei jūs gurkšnojate arbatą ar natūralias vaisių sultis vietoj kolos gėrimų ar alaus. Suvalgykite mažesnę dalį, kuri turi savyje mažesnes kalorijas jūsų mėgstamo užkandžio maisto kaip kukurūzų spragėsiai – imdama tai lyguma vietoj pataikauto.

Pašto Treniruotės Troškimo malšinimas

Kai treniravimasis ir detalus parengimas tampa problema apetito malšinime, yra reikalingumas žinoti teisingą balansą tarp kalorijų, kurias jūs priimate, ir tie, kad jūs degate. Pratimas nėra panacėja svorio netekimui todėl, kad tai turi tendenciją padidinti jūsų apetitą taip pat. Išlyginimas būtų pakreiptas atgal, jei jūs deginate 500 kalorijų po vienos valandos ir atsiimate ją po paprasčiausiai 2 minučių, godžiai rydamas dvigubą mėsainį su aukšta stikline šaltos sodos po neramaus pratimo.

Pratimas kaip tyrinėjimai parodė, yra linkęs malšinti alkį per ar tiesiai po treniruotės. Tačiau, noras maitintis gali kilti viršuje už kelių valandų, po to, darydamas jus nori maitintis daugiau. Ši situacija paveikia moteris daugiau, negu vyrai ir gali būti dėl moters kompleksijos, kuri yra paleista į vaiką, pakeliantį. Moters kūnui reikia energijos atgaminimo tikslais; taip, jei tai pojūčiai, kad jūs eikvojate energiją greitai, tai duotų jums gaidukus, kad surastų pakeitimą greitai.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Sveiko dietos laikymosi ir pratimo kombinacija gali greitai sekti kūną į papildomų svarų metimą. Tai linkę vengti svarų per ilgą laimikį. Tie, kas yra fiziškai aktyvus ir gali kontroliuoti jų maisto potraukį labiau tikėtina taps sektis derinime to ir lieso kūno, kad jie gali didžiuotis turėjimu.

Apetito Per Žiemą kontrolė

Kai oras lauke tampa vis labiau ir labiau šaltas, maisto troškimas gali suktis iš kontrolės. Tai yra per mėnesius lapkričio į kovą, kai jūs matote temperatūros nukritimą, ir jūs netikėtai randate save trokštantis patogumo maisto: tešla, bulvių košė, troškintuvės – maistas, kuris daro jus šiltą ir patogų. Kai temperatūra už lašų, kūno temperatūra nukrinta taip pat, ir tai yra, kai jūs trokštate turtingo angliavandenio maisto, kuris padės jums pasidaryti šiltas skubiai.

Šaltas oras yra sukėlimo faktorius, kuris sako, kad kūnas sušildytų greitai. Tai nustato lygybę su troškimu aukštų angliavandenio maistų – kaip saldūs pyragai ir tešla; ir krakmolas kaip tešla, kad sudarytų kūną kaista greitai. Kai jūs nusileidžiate šitam troškimui, tai verčia judėjimą cukraus kiekiui kraujyje nueiti aukštyn ir žemyn – tuo būdu apetito nustatymas būti pastoviame cikle trokšti.

Išvada: Reikalingumas Kontroliuoti Apetitą

Pagrindinė priežastis yra tokia, kad jūs norite gauti ilgalaikę svorio netekimo vadybą. Kritiškas faktorius į šio tikslo pasiekimą yra – žinantis, kai jūs alkstate, kas maitintis, kai jūs alkstate, ir žinantis, kai sustoti, kai jūs esate pilnas. Kūnas turi alkį ir pilnumo ženklus, kurie padeda jums susidurti su iššūkiu, kai jūs esate jūsų svorio netekimo programos viduryje.

Suprasdamas šituos gaidukus, jūs būtumėte geresnėje padėtyje, kad kreiptumėtės į juos. Tai duotų jums papildomą draudimą, kad kalorijų praradimas nėra niekada atgautas, ir vengia susirūpinimo svajojimo apie aukštos kalorijos maistą, kai alkio aštrūs skausmai muša jus. Susidurdamas su iššūkių galva – ant ir žinodamas apie juos, jūs būtumėte geresnėje padėtyje, kad vengtumėte svorių ir turėtumėte tą ploną ir neriebų kūną kad jūs visada ilgai.

Rašyti komentarą