Kūno masės indeksas yra geriausias matas sveikatai?.

parašė , 2012-06-10 19:47

Yra fotografija plius dydžio modelis, Tara Lynn, ant dangos prancūzų Elle tikro sujudimo ant Facebook sukėlimas. Ligi šiol, daugiau kaip 224 000 žmonių "Mėgo" atvaizdą, domenai karantine daugiau kaip 156 000 turėjo atvaizdą, ir daugiau kaip 71 000 pareiškė nuomonę apie atvaizdą.

Taip kuris?

Tai yra teisingas klausimas. Nors Tara, nuogas su jos rankomis strateginėse vietose, atvaizdas izoliacijoje turbūt nebūtų įkvėpęs manęs parašyti šį straipsnį. Kas laikėsi, mano dėmesys buvo lydinti antraštė. Asmuo, kuris skelbė šį atvaizdą apibūdina gimnastiką, kuri paklausė jos globėjų, ar jie nori būti undine ar banginiu. Ne tiktai ji nusprendžia būti banginiu, ji apima savo Teoriją ant Svorio padidėjimo, "Mes moterys, mes įgyjame svorį todėl, kad mes kaupiame tiek daug išminties ir žinių, kas nėra pakankamai erdvės mūsų galvų, ir tai sklinda per visą mūsų kūnus
Mes nesame riebūs, mes esame labai kultivuoti. Kiekvieną kartą kai aš matau savo kreives veidrodyje, aš sakau mane patį: ‘Kaip nuostabus esu aš?!’"

Kadangi jūs negalite teisti sveikatos nuo pasirodymo vienišo, šio straipsnio tikslas nustato, ar kūno masės indeksas (BMI) yra geriausias matas sveikatai. Pagal Centrus Kovos su ligomis ir Prevencijos (CDC), maždaug 33 procentai JAV suaugusių ir 17 procentų vaikų ir paauglių metų 2 iki 19 yra nutukę. Dėl aiškumo, CDC prikimba prie bendro apibrėžimo nutukimo kaip BMI 30 ar aukščiau. Scoping tikslais, šis straipsnis susitelks ties trukme nutukimas todėl, kad medicinos tyrinėjimas tiesiogiai sieja tarpusavyje nutukimą į kitas išsigimstančias paskolos sveikatos sąlygas tokias kaip širdies liga, diabetas, hipertenzija, ir truputis vėžio.

Daug faktorių prisideda prie nutukimo tokio kaip paveldėjimas, aplinkos aplinkybės, ir asmeniniai pasirinkimai. Genetinis sutrikimas toks kaip Bardet-Biedl sindromas ir Prader-Willi sindromas tiesiogiai priveda prie nutukimo. Cushing liga, policistinis kiaušidės sindromas, ir vaistiniai vaistai tokie kaip steroidai ir truputis antidepresantų gali taip pat sukelti svorio padidėjimą.

Nepriklausomai nuo katalizatoriaus, svorio padidėjimas yra tiesiogiai priskirtinas daugiau kalorijų vartojimui, negu asmens fizinio veiklos lygmens lygmuo sugeba degti. Padėtas kitaip, Termodinamikos Įstatymas išdėsto, kad kiekvienas turi sudeginti daugiau kalorijų, negu kiekvienas vartoja, kad backlinkai prarastų svorį. Mūsų kūnas paverčia tai, ką mes valgome ir gėrimas į energiją ir nudegimus kad energija per dieną, net tuo metu, kai ramybėje. Mes deginame kalorijas medžiagų apykaitos greičio pakitime. Kaip toks, asmenys turi pakitimą kasdien šiluminiai suvartojimo reikalavimai, kad palaikytų normalias kūno funkcijas vėl, pagrįstas tuo, kaip skubiai mes deginame kalorijas, kurias mes vartojame, mūsų paveldėjimas, atskiros aplinkos aplinkybės, ir mūsų asmeninė pirmenybė svorio netekimui, balansui, ir naudai. Vadinasi, jei asmuo turi neaktyvią gyvenseną, lėtesnė medžiagų apykaita duoda žemesnį šiluminį suvartojimo reikalavimą.

Kalbėdama apskritai, sveikata yra valstybė buvimo laisvas nuo ligos ar sužalojimo, būdama sveiko proto. Paimkime tai toliau. Sveikata yra matavimas efektyvumo kūno funkcijose, apimdama cardiorespiratory ir medžiagų apykaitos efektyvumo. Nacionalinė Akademija Sportinės Medicinos (NASM) rekomenduoja, kad aerobic lavintų 5 dienas savaitę 30 jungtinių minučių per dieną, palaikydami širdies normą tarp 65 ir 90 procentų asmens maksimalios širdies normos. Prie jungtinis, tai reiškia, kad jūs galite spręsti 3 kartai 10 minučių kiekvieną sesiją, kad sukauptumėte 30 minučių dieną. Kai kurie būdai padaryti tai apima kaimynystės ėjimą (ir paimkite savo šeimą su jumis), įkurdamas parduotuvę atvirame ore (žaidimo badmintonas užpakaliniame kieme, kortelė su užrašu, ir slepiasi ir ieško), ir laiptelių ėjimas, kad padarytų skalbyklą ir namų namų ruošas.

Deja, skirtumas tarp mūsų transporto priemonės dujinio bako ir mūsų skrandžių yra, kad mūsų dujiniai bakai gali tiktai laikyti apribotą dujų kiekį. Jei mes pabandysime padėti per daug dujų į baką, papildomas kiekis persipildys. Tačiau, mūsų skrandžiai ne tiktai priima besaikius maisto kiekius, mūsų kūnai iš tikrųjų prisitaiko prie besaikio maisto, kaupdami papildomas kalorijas kaip riebalai. Riebalai, ir pats, yra labai sveiki. Mūsų kūnai pasitiki riebalais kaip energijos šaltinis, ir įdomiai pakankamai, mūsų kūnai pasitiki riebalais kaip kita priemonė apsaugoti mūsų organus.

27 metų amžiaus, Tara Lynn yra dydis 16 5′ 9". Ji turi 38 colių nesėkmės dydį, jos talija yra 32 coliai, klubai yra 46 coliai, ir ji sveria maždaug 220 svarų (priklausomai nuo jūsų šaltinio). Su šitais matmenimis, jos BMI yra 32.5 tuo metu, kai jos talijos iki klubo santykis yra 0.696 (t.y., kriaušės forma, ir vizualiai, daugelis laiko tai beveik puikiu: 0.7 moterims ir 0.9 vyrams).

Vėl, taip kuris? Ji yra sveika ar ne? Be papildomos informacijos (pavyzdžiui. Fizinis Veiklos Pasiruošimo Anketos ir geros būklės vertinimas), mes neturime pabandyti padaryti tą nustatymą. Tačiau, jos BMI yra nurodantis buvimo pavojingas širdies ligai, diabetui, hipertenzijai, ir tam tikram vėžiui, ir kaip toks, ji turi kontroliuoti savo cardiorespiratory sveikatą proaktyviai.

Niekas neturi matuoti jo ar jos sveikatos ant pasirodymų vienišų. Tara Lynn palaiko tai ir žino, kad ji padės sušvelninti savo sveikatos pavojus, likdama aktyvi. Iki tol, kol ji tęsia sumažinti maistą savo dietoje ir likti fiziškai aktyvi, ji tęs atremti sveikatos pavojus, jungtus su aukštesniu BMI.

Rašyti komentarą