Lengva ir efektyvi dieta fizinei ir psichinei sveikatai

parašė , 2011-11-04 19:31

Mes tapome išgertuvių iš kontrolės ir intriguojančių valgytojų šalimi. Visur jūs matote pastabas, kad maitintumėtės geriau, suvalgyti sveikus maistus, maitintis svarstyklių priežiūrai ne malonumui. Sveika dieta tęs jūsų gyvenimą metus ir sveikatoje. Ataka ant dietų tęsėsi į mokyklines savitarnos užkandines, į greito maisto grandines, į net labiausiai prestižinius restoranus. Joks klausimas, kad kryptis yra teisinga, bet yra visas tas sujudimas susijaudinimo, duodančio pageidaujamų rezultatų. Žiuri reklama yra vis dar ne apklausose, įvertinimai ir tėviškas budrumas, bet tęsiantis žinoti greitą vystymąsi per sunkių vaikų ir suaugusių skaičiumi rodo, kad laukti pakeitimai yra lėti atvykti.
Vertinga, kad vyriausybė pagamino naujus svetainiu kurimas kriterijus tam, kad nustatytų sveikesnes dietas. Bet tai turės nedaug poveikio, kol asmenys nepakeis savo požiūrio apie valgymą. Mes turime pirmiausiai maitintis sveikatai ir tiktai paskui malonumui. Sveikiausios dietos gali būti ir nepaprastai skanios ir labai patenkinimas, tačiau.

Ar jūs kviečiate būtinus pakeitimus, įveikiančius neigiamą mąstyseną, įveikdamas neigiamus požiūrius ir elgesį dėl maisto, vystydamas savireguliuotą elgesio programą suaugusiems ir vaikams ar tik naudodamas paprastą valios jėgą, būtinas reikalingumas paverčia požiūrius.

Tai nėra taip sudėtinga, kadangi jūs galėtumėte spėti. Yra trumpas trumpas išdėstymas ant to, ką jūs turite padaryti.

1. Panaudokite bet kokią dietą, jūs norite, kad sumažintų jūsų kaloriją, įvestą 500 kalorijų dieną. Tai duos jums svorio netekimą per mėnesį 4 iki 5 svarų nuo dietos vienišos. Jūs galite pralaimėti daugiau automobiliu supirkimas Vilniuje per pratimą ir skystą praradimą.

2. Suvartokite vandenį, kad užpildytumėte jūsų skrandį kiekvieno valgio ir kiekvieno užkandžio. Išgerkite vieną stiklinę vandens prieš pradžią maitintis ir bent jau viena stiklinė per valgį. Išgerkite ½ stiklinės su kiekvienu užkandžiu.

3. Išmokite gėrėtis ir gerbti skaitinius jūsų mastu. Svoris savarankiškai kiekvieną dedikuoti serveriai rytą ir kai mastas rodo jus įgijo, svoris nuo praėjusios dienos neneturi vilties. Greičiau supraskite, kad dauguma svorio padidėjimo kasdieniniu pagrindu yra vandeninis užlaikymas nuo papildomos druskos. Papildomų 800 iki 1000 maisto kalorijų valgymas vieną dieną gali sukelti pakėlimą svorio iki trijų svarų dėl druskos ir vandeninio užlaikymo. Reikia papildomų 3500 kalorijų, kad pagamintų vieną svarą tikros mėsos. Gerdamos papildomą 1 ½ stiklinių vandens per svarą įgijo, jūs prarasite savo papildomą svorį po 1 ar 2 dienų. Inkstai bus eks Kreta papildomas vanduo ir imti druską su tuo.

4. Nustatykite stabilizavimo periodą, tiktai laikydamasis dietos vienas mėnuo laiku ir kintamus mėnesius išmokite kontroliuoti savo maisto suvartojimą, tokiu būdu jūs nė vienas neįgyjate ar prarandate svorį. Jūs tampate nusimanantis svarstyklių priežiūroje, darydamas tai kintamais mėnesiais. Kai jūs pasieksite darbai savo idealų svorį, jūs būsite labiau daug gebantis palaikyti jūsų svorio netekimą.

Rašyti komentarą