Lieknėjantis per sunkių vaikų planas

Vaikystės nutukimas priartėjo prie epideminių proporcijų Jungtinėse Valstijose. Ir paauglių didėjančiam skaičiui, tai yra rimta problema.

Ir toks, kuris apima daugiau, negu tik paprasta mokyklos kiemo tuštybė. Papildomas svoris vaikystėje bus tikėtina perkeltas į pilnametystę, studijavimo renginį, ir tai iš anksto nuteiks vaikus dideliam kraujospūdžiui, širdies ligai, diabetui ir kitai susijusiai su nutukimu chroniškai ligai. Štai kodėl svarbu veikti anksti, garantuoti optimalios sveikatos gyvenimo trukmę.

Bet atkreipkite dėmesį: Vaikai nėra tik maži suaugę, ir jų sumažinimas ima ypatingą metodą, tai saugu jų augimo kūnams. Pirmas žingsnis pripažįsta tai, kas sukelia problemą.
Kai kurie žmonės mano, kad tai prasideda nuo paveldėjimo. Tai yra prieštaringas klausimas dėl to, kiek paveldėjimo iš tikrųjų prisideda prie problemos. Bet yra svarbus punktas:

Net jei vaikas neša genus, kurie kuria tendenciją nutukimo kryptimi, pagrindiniai aplinkos faktoriai, tokie kaip neaktyvi gyvensena ir aukšta riebi dieta, turi būti tiesą sakant nutukimui griebtis. Yra daug riebių linkusių vaikų ten, kurie niekada nepasidaro riebūs todėl, kad jie užsiima gerais sveikatos įpročiais.

Daugumai per sunkių vaikų (pagal 70 procentų užsakymą), problema gali būti priskirta tiesiogiai šitoms aplinkos priežastims. 30 procentų, paveldėjimas yra problema. Tai yra geros žinios, tėvai, todėl, kad jos reiškia yra daug jūs, ir jūsų vaikas gali padaryti, kad gautų tą papildomą svorį šalin.

ĖMIMAS VEIKSMŲ

Anksčiau, negu jūs padarysite kažką, nors, kritiška gauti jūsų pediatro patarimą. Tuo metu, kai jūs galite manyti, kad jūsų vaikas yra per sunkus palyginti su jos draugais ar broliais, vaikai keičiasi. Gydytojas gali aprūpinti objektyvų vertinimą ir nustatyti, kaip rimtas problema yra – ar jei iš tikrųjų yra problemos apskritai.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Jei vaikas yra per sunkus, suvaržydamas kalorijas, kol vaikas nepralaimi, svoris yra, geriausiame nepraktiškas, ir blogiausiu atveju, potencialiai pavojingas. Ką per sunkus vaikų reikalingumas yra lankstus, žemų riebalų valgymo planas sekti, kuriame dalies dydyje ir tarp valgio snacking yra laikyti saikingų lygmenų.

Tai nėra dieta, kurią jie tęsia ar šalin. Tai yra būdas maitintis, kuris gali trukti gyvenimo trukmė. (Kalorijos ir riebalai neturi niekada būti suvaržyti vaiko mažiau, negu amžius du, dauguma gydytojų susitaria.)

Iš tikrųjų, svorio pralošimas neturi būti tikslu apskritai putliausiems vaikams. Tikslas turi tiesiog būti, kad gautų vaiką liautis įgyti svorį. Jei vaiko svoris stabilizuosis tuo metu, kai jis vis dar auga, ir jo problema nėra per sunki, jis tiesiog užaugs iš savo nutukimo. (Dauguma mergaičių auga, kol jie nėra apytiksliai 16, berniukai, kol jiems nėra 19 metų).

Bet valgymo planas nėra vienintelis atsakymas ar net svarbiausias, būtinai. Priežastis vaikystės nutukimo skaičius vienas gali būti neaktyvia gyvensena.

Vaikai – ypač vaikai intako ar net vidutinės klasės tėvai – kaip daug suaugusių, tapo namisėdomis. Gavimas jūsų vaikų, judančių vėl, turi būti jūsų aukščiausiu prioritetu.

JŪSŲ PLANO ĮGYVENDINIMAS

Iki šiol turi būti akivaizdu, kad, dauguma atvejų, kai vaikas yra per sunkus, visa šeima ketina turėti padaryti pakeitimus. Didžiausia įtaka vaiko sveikatai yra jo tėvai. Vaikai studijuoja tai, ką jie mato. Jei tėvų valgymo ir pratimo įpročiai bus blogi, vaikas turbūt trūks, taip pat. Pradžia, vertindamas jūsų šeimos veiklos lygmenį. Jūs reguliariai "prakaituojate" kartu? Ar tai yra bendruomenės remtas "malonumas, kuriam vadovaujama" ar pasivaikščiojimas zoologijos sode, priimkite sprendimą, kad darytumėte šeimos geros būklės veiksmą kartu kiekvieną savaitę.

SU NAUJU

Ant maisto priekio, pirmas daiktas, kurį jūs turite padaryti yra vidinis žvilgsnis. Jūsų šaldytuve. Jūsų vyriausybės vadovo neoficialiuose patarėjuose. Jūsų orkaitėje. Jūs iš tikrųjų perkate ir ruošiate žemus riebalus, aukšto pluošto maistus? Kabinetai yra laisvi nuo riebių keptų bulvyčių, saldumynai ir jūsų šaldiklis buvo paskelbtas zona be ledų?

Namie, atstumkite atgal centrą nuo maisto. Kai šeima renkasi, kad žaistų žaidimus ar kalbėtų, padarykite tai toli nuo valgomojo ir virtuvės. Nepadarykite naują taisyklę jokiu valgymu kur nors name išskyrus valgomajame stale. Kiekvienas turi apsistoti pagal šią taisyklę, apimdamas suaugusius žmones.

Kalbėkite viršuje PTA susitikimuose mokyklinei programai ant gero maisto, kampanijos PTA veiksmui prieš prekybos agentus, parduodančius netikusius maistus mokyklos neatidėliotiname netoli.

Bet perspėjimo žodis: Per daug susitelkite ties vaiko svoriu, galėtų privesti prie valgymo sutrikimo. Daugiau kaip pusė žmonių, kurie suserga valgymo sutrikimu, tokiu kaip anoreksija ir bulimija, gali surasti tai į dietos laikymosi epizodą.

Štai kodėl labai svarbu, kad jūs niekada nevartojate maisto kaip apdovanojimo ar bausmės. Tai yra pavojinga strategija, kuri gali priversti paauglius siekti patogumo maiste.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

PAGALBA SUNKIEMS ATVEJAMS

Jei vaiko svorio problema tęsiasi, ir tėvams, ir vaikui, galbūt, reikia patarimo – atskirai. Atskirai, todėl, kad jūs turite studijuoti skirtingus daiktus. Tėvai turi sužinoti, kaip padrąsinti gerus įpročius, negrauždami ar nesąmoningai drąsindami valgymo sutrikimą. Jei abu tėvai dirba, jiems, galbūt, reikia sužinoti, kaip pritaikyti sveiką valgio ruošimąsi į nesėkmės sąrašą.

Vaikai turi studijuoti naujus valgymo įpročius ir turėti fizinę veiklą. Bet atsiminkite: Bet kokia oficiali programa per sunkiems vaikams ir jų šeimoms turi susitelkti ties tinkamu elgesiu ir sveikais maistais, ne tonos dietos laikymusi ir kalorijos skaičiavimu.

Tik jei vaiko nutukimas yra sunkus, turi svorio netekimas būti darbotvarkėje. Ir tai turi būti pradedama tiktai po to, kai svorio padidėjimas sustojo, ir po to, kai visa šeima valgo sveikus maistus.

Tada jūs galite ištirti su gydytoju saugų būdą vaikui prarasti 5 iki 10 procentų maksimumą svorio kursu pusės į vieną kg per savaitę, daugiau kaip penkios ar šešios savaitės.

Svorio netekimas turi tada sustoti, ir vaikai turi pasilikti tame lygmenyje kelis mėnesius prieš pralošimą daugiau ne, jei reikia jie vis dar turi pralaimėti. Svorio netekimo dietos vaikams turi būti konstruotos rūpestingai pediatrų ir turi visada apimti 10 procentų fizinės veiklos padidėjimą.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *