Maisto alergija ir persivalgymas: kas yra ryšys?

parašė , 2011-11-05 20:52

Mes visi turime mūsų mėgstamus maistus. Man, naujai iškepta duona ir paplotėliai pralenkia sąrašą. Ir kai kuriems iš mūsų, kai tik mes pradedame valgyti šituos maistus, mes negalime sustoti. Tai yra, tarytum jie pakviečia mus. Anksčiau, negu mes žinosime tai, mes suvalgėme visą kartoną ledų, ar susidorojome su visu sausainių krepšiu. Net nepaisant to, kad mes galime persivalgyti kiti maistai, su šitais tam tikrais maistais, mes jaučiamės intriguojantys ir įjunkę. Mes sužinojome, kad geriausia, jei mes galime, kad sulaikytume šituos maistus toli nuo namo.

Jei jūs esate linkęs kaip numesti svorio jaustis intriguojantis su tam tikrais maistais, yra geros galimybės, kad jūs galite turėti alergiją jiems. Kai jūs galvojate alergiškas, jūs labiausiai tikėtina galvojate apie nemalonius simptomus tokius kaip aviliai ar išbėrimai
Bet jūs žinojote, kad ne visos alergiškos reakcijos yra nemalonios? Jūs galite iš tikrųjų jaustis geresnis po valgymo maistų, kuriems jūs esate alergiškas. Šią reakciją pavadina "alergišku polinkiu." Pastangose nuraminti suerzinimą, sukeltą alergiškų maistų, jūsų kūnas išleidžia galingus raminančius smegenų chemikalus. Ir ilgainiui jūs galite tapti ganėtinai įjunkęs į šituos malonius chemikalus.

Taip, kas tiksliai yra maisto alergija? Tai yra neįprastas jautrumas į tam tikrą maistą. Kad ir kada alergeną susitinka, jūsų imuninė sistema yra aktyvinta, ir potvynis kūno medžiagos, kaip histaminas, bus išleistas. Šita medžiaga išplės kraujagysles, sukeldama įsiliepsnojimą, konfiskuotu automobiliu aukcionas perprodukciją gleivėtų ir nepatogumas. Jūs galite patirti šį įsiliepsnojimą kaip skystą nosį, čiaudėjimą, niežtinčias akis, pykinimą ar net užkimštas avialinijas.

Aiškiai, jei jūs jautėte tai blogai kiekvieną kartą kai, jūs suvalgėte kažką, jūs turbūt nesuvalgytumėte to maisto daugiau ne. Bet yra kitų nemalonių simptomų, kuriuos jūs negalite jungti su maisto alergija. Jie apima: intriguojantis maisto troškimas, dedikuoti.lt vandeninis užlaikymas, irzlumas, ūkanota galva, nuovargis, sinuso problemos, galvos skausmai, tinstantys skrandžio skausmai, susirūpinimas, depresija ir artritas. Ir sąrašas tęsia.

Kai mes tęsiame nuryti maisto alergenus reguliariu pagrindu, mes galų gale nugriauname mūsų imuninę sistemą ir sužlugdome mūsų medžiagų apykaitą, kuri gali būti priežastis svorio padidėjimo, įsiliepsnojimo visur kūne ir chroniškoje ligoje. Tuo metu, kai daugelis šitų simptomų galėjo būti sukelti sąlygų be alergijos, bus išmintinga ištirti galimybę maisto alergijos su jūsų sveikatos priežiūros tiekėju ar prie naminio išbandymo.

Maisto alergijos dažniausios priežastys yra: kvietys, cukranendrių cukrus, pieno produktai, kiaušiniai, žuvis ir vėžiagyvis, medžio riešutai, alkoholis, uogos, citrusiniai vaisiai, arachiai, pomidorai, dalys internetu soja, mielės, maisto priedai ir pesticidai. Maisto alergija gali būti labiau daug stimuliuojanti, kad identifikuotų negu alergija gabenamai oro transportu medžiagai kaip žiedadulkės. Yra dažnai laiko užlaikymas pradžioje simptomų, nuo valandų iki dienų, darant tai sudėtingas surasti priežastį. Ir simptomai gali paeiti į priekį lėtai po daugelio metų kasdieninio nurijimo tam tikrų maistų, kuriems jūs esate jautrus.

Dauguma gydytojų sutinka, kad tradiciniai odų testai yra nepatikimi maisto alergijai. Yra šeima kraujo tyrimų, žinomų kaip ALCAT, kurie matuoja alergišką atsakymą įvairioms alergenų specialistų grupėms, apimdami maistus. Seilių išbandymas gali identifikuoti alergiją visiems glitimą turintiems savyje grūdams ir karvės pieno baltymui. Mano klinikinėje praktikoje, aš drąsinu klientus į naminį testą iš pradžių, kontroliuodamas simptomus ir šalindamas ar sukdamas įtartus maistus. Tai yra labai efektyvus būdas identifikuoti maisto alergiją.

Šalindamas maistus, sukdamas maistus ar valgydamas varginančius maistus tiktai plačiai atskiruose intervaluose, jūs galite neleisti daugumos maisto alergenų siekti kritišką punktą ir sukelti simptomus. Geriau laikyti rąstą maistų, kuriuos jūs valgote kasdien ir bet kokie simptomai, kuriuos jūs pastebite nedelsiant ar per 72 valandas po ryti maistą.

Ant Pašalinimo creditas dietos, jūs vengiate pirminio įtariamo asmens, tokio kaip kvietys ar soja, visose jos formose vieną iki keturias savaitę (nueikite iki tol, kol jūs galite) pamatyti, kaip jūs jaučiatės. Jei jaučiasi sudėtinga paleisti šio maisto nuo jūsų dietos, tai yra geras požymis, kad jūs galite turėti alergiją ir polinkį. Kai tik jūs pašalinote maistą laiko laikui, jūs valgote tai vėl, dosniose dalyse keliuose valgiuose po vienos dienos ir pažymite jūsų simptomus. Jei kokie nors varginantys simptomai sugrįžta, tai yra geras alergeno požymis.

Geriau dirbti su vienu maistu tuo laiku, kai jūs sekate Pašalinimo Dietą. Jūs galite turėti abstinencijos sindromą tokį kaip irzlumas, troškimas ar galvos skausmai pirmų kelių išeiginių dienų viduje maisto, bet per keturias iki penkias dienas jūs turite jaustis geresnis.

Jei jūs jaučiatės per pridėtas prie maistų, kad net svarstytumėte jų pašalinimą, kitas geriausias žingsnis turi pabandyti Sukimosi Dietą. Bendriausia Sukimosi Dieta yra Keturių dienų Rotacinė Dieta, kur jūs valgote įžeidimo maistą tiktai kai tik kas keturias dienas, bandymas suvalgyti taip nedidelę dalį to kiek galima ketvirtą dieną. Tai leidžia lygmeniui antikūnių jūsų sistemoje sumažėti ir padės mažinti troškimą ir kai kurie iš nemalonių simptomų, kuriuos jūs patiriate.

Kai jūs valgote maistą, jūs esate alergiškas kelis kartus savaitei, jūsų kūnas nėra niekada laisvas nuo maisto, ir jūs negalite niekada jaustis visiškai gerai ar sustabdyti polinkį. Jei jūs jaučiatės nepaprastai atsparus pašalinimui ar tam tikrų maistų sukimui, tai gali būti požymiu emocionalių svarstomų problemų, kurstančių jūsų persivalgymą. Galbūt jūs nesate pasiruošęs dar mesti naudą (ar vienintelis) šaltinis patogumo ir susijaudinimo jūsų gyvenime, net nepaisant to, kad tai sukelia sveikatos sutrikimus, apimant svorio padidėjimą. Tai gali būti laiku svarstyti darbą su psychotherapist, kas specializuojasi persivalgymo įveikime. Ji gali švelniai padėti jums darbe per giliau susodintas svarstomas problemas, kurios blokuoja jus nuo geriausio rūpinimosi savimi savarankiškai paėmimo. Kai jūs jausitės geresnis apie savo gyvenimą, bus lengviau išleisti maistus, kurie daugiau neaptarnauja jūsų.

Rašyti komentarą