Maisto ir svorio metimo

parašė , 2011-10-17 10:46

Surasti teisingą informaciją Neprarasdamas svoris gali būti sunku. (Skaityti apie “Nutukimo”) Tačiau nacionalinės širdies, plaučių ir kraujo institutas (NHLBI akronimą) rodo toliau. (Žinoma, jums turėtų aptarti su savo gydytoju pirmą kartą.)

* Gauti iki 15 minučių anksti ryte ir pusryčiai namuose. Įtraukti vaisių, duona ir liesų pieno. * Parengti sveiką pietūs naktį prieš. Įtraukti grūdai, vaisių ir daržovių. * Duoti vaisių valgyti pavalgyti darbo metu. Gerti vandens vietoj sodą. Valgyti mažomis dalimis ne vakarienė. Pridėti daržovės ir a salotos su mažai riebalų tvarsčiu. * Eiti arba priimti laiptais vietoj keltuvai
Valgyti maisto produktuose. Pasirinkite maisto produktų mažai riebalų ir kalorijas. Pvz.:

* Liesų pieno (liesų) pieno arba pieno su 1 (vieną) procentų riebalų * sūrių pažymėtos ant pakuotės “mažai riebalų” arba “riebalų nemokamai” * vaisius ir daržoves, be sviesto arba grietinėlės * ryžių, pupelės, grūdų, tešlos gaminių ir kukurūzų tortillas * teismai liesos mėsos, žuvų ir užšaldyto vištienos arba Turkijos

Paruošiamas sveikas maistas. Pvz.:

* Bake, broil arba virti maisto vietoj skrudinimo. * Parengti pupelės ir ryžiai be Kiauliniai taukai, bekonas arba kitos mėsos su didelio riebalų kiekį. * Naudokite mažiau sūrio daug riebalų, grietinėlė ir sviestas, kai virti. * Naudokite virimo purškiama arba mažų sumų augalinio aliejaus arba Margarinas valgiui gaminti. * Parengti mišinių su majonezas ar užpildai, kurie yra mažai riebalų arba be riebalų. * Sutrumpinti maisto. * Prašome ne kartoti mažomis dalimis. Valgyti mažų valgiai ir užkandžiai per dieną, o ne vienas didelis valgio.

Pabandykite pasiekti sveiko svorio ir antsvorį, pamėginkite nedidinti ji. (Skaityti apie “Prarasti svorio”) Pasak NHLBI, bando prarasti svorio lėtai. Apatinės į vieną svaro per savaitę pasiekti sveiko svorio. Sveikas būdas prarasti svorį yra valgyti mažiau riebalų ir kalorijų, valgyti mažų patiekalų ir išlikti aktyviais. (Skaityti apie “Tinkamumas ir naudojimasis”) Tačiau atminkite, kad jūs turėtumėte pasikalbėti su savo gydytoju pirmą kartą.

Kalbant apie svorio netekimas mitybos, jums turėtų palikti su idėja, kad ten yra “blogo” maisto produktams ir maisto “gera” tiesa yra tai, kad maisto produktai yra geras, ar blogas visas, jūs tik turite išmokti juos išnaikinti.

Galima derinti skirtingų maisto produktai gali padėti padidinti pajėgumus jūsų kūno riebalų deginimas. Tai yra, mes neturėtų panaikinti maisto produktų iš dietos arba padaryti radikaliai sumažinti kalorijų suma, bet mes turi išmokti valgyti ir padidinti naudą, siūloma kiekvieną valgį savo kūno.

Sužinokite, kaip Lose pilvo riebalų greitai

Sąrašą maisto produktų, kurie gali padėti jums sublogti:

* Kiaušinių. Kiaušiniai turi didelių koncentruotos gyvūninių baltymų be riebalų, kad ateina su mėsa. Tyrimai parodė, kad kai žmonės kiaušinių Pusryčiai patiekiami su Skrudinta arba grūdų, linkę sublogti greitai.

* Liesų pieno. Kalcio, vitamino d ir mažas riebalų kiekis baltymų, rasti liesų pieno arba nonfat jogurtas derinys skatina svorio ir padeda išlaikyti jūsų raumenys geros būklės.

* Obuolių. Valgyti obuolių dieną ar dvi prieš pietūs arba vakarienė bus mažiau valgyti ir įsigyti būtinu pluošto jaustis su energijos visą dieną. Obuoliai yra taip pat antioksidantų.

* Raudonosios mėsos. Raudonosios mėsos yra daug baltymų ir padėti jums prarasti svorio, nors išlaikyti raumenų masė.

* Cinamono. Ši rūšis yra įgaliota įsisavintų cukraus savo kūno. Naudoti cinamono jūsų maisto bus padaryti šią rodyklę atsikratyti visų cukraus, į skirtingų maisto produktus.

* Migdolų ir migdolų sviesto. Nors migdolų yra daug kalorijų, taip pat yra labai turtingas naudą mitybai, taigi jei jūs vartoti saikingai sumos, padės jums prarasti svorio.

Autorius buvo raštu straipsniai metų. Taip pat galite patikrinti savo naujausią tinklalapyje: kai jis apžvalgos alternatyvių energijos sprendimus , kuri atrodo kai kurios alternatyvios energijos Naujienos

Rašyti komentarą