Maitinkitės sveikai ir išvarykite nutukimą

parašė , 2011-12-15 13:45

Vis daugiau žmonių, po visą pasaulį, įgyja svorį, pasidarydami nutukę ir liguistai nutukę, ir tai yra sveikatos pavojus.

Daugelis naudojimo kovėsi su mūsų svoriu, ir dydžiu mūsų talijos ar šlaunų, per ilgą laiką, ir daugelis mūsų buvo ant dietų jų gyvenimų daugumai. Dauguma mūsų nori prarasti svorį greitai, ir neturėti, kad mestų tas gražias kalorijas, kurias mes kišame į mūsų burnas kasdieniniu pagrindu; kuris sukėlė riebumo padidėjimą pirmiausia.

Daug dietų buvo diskredituotos kaip faddy dietos; sunki rutina ir režimas, kuris gali padėti jums prarasti svorį, bet nedaryti daug, kad iš naujo auklėtų jus apie maistus, kurie svetainiu kurimas gauna jus riebalai, ir kai jūs sustabdote griežtą dietą, svoris tik grįžta ant to, kadangi jūs sugrįžtate į savo nesveiką valgymo struktūrą

Dietos laikymasis nėra lengvas
Mes mėgstame maistą, ir yra gausos paskolos studentams aukšto riebaus, aukšto cukraus, maisto, lengvo turtingų vakarų daugumos pasiekiamumo viduje.

Pirma, jūs turite atiduoti keitimą būdas, jūs maitinatės. Jie gali būti mažais pakeitimais, toks kaip, keisdamiesi nuo jautienos į Quorn Piemenų pyragui, ar aitriosios paprikos ir ryžių. Quorn yra mėsos pakaitalas ir yra nepaprastai žemas riebaluose.

Pakeitimas nuo pilno cukraus į Pusės Šaukštą, ar cukrinis pakaitalas. Nuneškite sviestą ar margariną nuo apsipirkimo sąrašo, ir gaukite žemas riebias alternatyvas vietoj to. Žemas riebus pienas vietoj pilnų riebalų pieno. Žemas riebus jogurtas, vietoj pilnų riebalų grietininis jogurtas. Kepta paukštiena be odos, vietoj giliai iškeptas, odos ir visų.

Šitie maži pakeitimai gali padėti turėti reikšmę ilgame prabėgime. Jei jūs neišmokėsite kompensaciją su jokiais naujais pridėjimais jūsų ‘normaliai’ dietai, tai jūs prarasite svorį lėtai, ir per ilgą periodą. Bet jei jūs norėjote pralaimėti daugiau, jūs galite galbūt nueiti žemai-carbs, sveikai, cukrinei laisvai dietai. Tai priklauso nuo to, kiek svorio jūs norite pralaimėti, ir kaip riebalai, kuriais jūs esate, kiek jūs maitinatės, ir kokį maistą jūs mėgstate.

Yra labai daug dietų, pasiekiamų šiomis dienomis. Kiekvienas stovo žurnalas turi dietą jame, dažnai daugiau kaip vienas. Bet esmė yra, kad sumažintų kiekį įeinančių kalorijų, ir padidintų kiekį kalorijų, panaudotų rubai internetu pratime.

Vienas aspektas dietos laikymosi, kuris turi būti paminėtas yra, kad mes turime pamaitinti mūsų raumenis, tokiu būdu pratimas yra iš tikrųjų būtinas svorio netekimui. Persikeldamas daugiau raumuo vartoja daugiau ‘maisto’ ir gaus tai nuo aprūpintų riebalų ant mūsų kūnų, jei, žinoma, jūs nesate per valgymą, kada tai gaus tai tiesiai nuo jūsų virškinimo sistemos, kuri tada nueis parduotuvė kiti kaip riebalai, ant jūsų kaulų.

Raumuo sveria daugiau, negu riebalai. Paimkite svarą mėsininko žalių jautienos taukų, ir svarą lieso jautienos kepsnio ir žr. dydžio skirtumą. Jautienos kepsnys yra daug tankesnis, ir užims tolimas mažiau vietos negu sudribę riebalai. Todėl, jei jūs mankštinatės, jūs galėtumėte iš tikrųjų pasidaryti mažesnis, neprarasdamas dedikuoti serveriai daug tikro kūno svorio.

Kai kurie patarimai dietos laikymosi pasisekimui.

1. Visada turėkite gerus pusryčius – tai padeda gauti jūsų medžiagų apykaitos ėjimą. Suvalgykite visus grūdus, ar baltymo maistas, kurie yra žemi riebaluose, valgo žemų riebalų jogurtą ir vaisių.

2. Vanduo, yra gyvenimo medžiaga. Išgerkite daug vandens per dieną, jis padeda apgauti jūsų pilviuką į savijautą pilnu ir mažiau alkanu. Pabandykite negerti saldžios sodos ir gerti mažiau kavos. Alkoholis yra blogas dietai, kadangi tai pilna kalorijų ir gali naikinti jūsų sprendimą į dietą. Vanduo padeda maisto virškinimui ir yra geras odai, ir smegenys – laiko jūsų hidratuotą.

3. Sulaikykite taką angliavandenių ir išlaikykite juos backlinkai žemą. Suvalgykite gerą carbs kaip daržovės ir vaisius, ir kompleksas carbs kaip avižos, ir nesiartinkite prie valytos medžiagos kaip balta duona, balti miltai, balti ryžiai, baltas cukrus.

4. Lėtas svorio netekimas yra geresnis negu greitas svorio netekimas, todėl, kad po to, kai dieta yra baigta, ir tikslo svoris yra pasiektas, žmonės dažnai traukiasi atgal į jų senus kelius, ir svoris grįžta ant, plius dar keli. Tai yra pavadintas "yo-yo" dietos laikymasis. Kai mes prarandame svorį per greitai, medžiagų apykaita gali sulėtėti, tokiu būdu jūsų kūnas daro geresnį efektyvesnį maisto mažo kiekio naudojimą, jūs vartojate, būdamas svorio netekimo normos sulėtėjimo priežastis. Tai gali pasidaryti labai nuliūdę.

5. Panaudokite maisto priedus, kad įsitikintumėte, kad jūs gaunate visą rekomenduotą kasdieninį vitaminą ir maistingas medžiagas.

Sveikas svorio netekimas yra apytiksliai 2 svarai per savaitę. Kuris nėra mažas kiekis. Galvokite apie tai kaip apie krepšį cukraus ar 4 paketus sviesto, kiekvieną savaitę, nueitas. Didelis!

Tačiau, tai nėra geras valgymas neteisingų daiktų jūsų 1200 kalorijoje per dienos dietą. Teptų sviestu apskritų bandelių dieta nebūtų gera jums. Tokiu būdu pasirinko sveikus maistus, ir gauti kažkokį pratimą.

Jūsų pratimo didėjimas yra lengvai padarytas. Kaip su nedaug pakeitimų į turinius šaldytuvo, palaipsniui sumažindamas riebų maistų turinį jūs maitinatės, pratimas gali būti įvestas lėtai.

Eiti pasivaikščioti. Paimkite šunį, pasivaikščiojimą į pašto dėžutę, užuot važiavęs aplink ten ant būdo dirbti. Lenkų kalba automobilis savarankiškai, užuot turėjusi dar ką nors daro tai. Sodininkystė yra geras pratimas, ir jūs gaunate tvarkingą sodą jos pabaigoje.

Dar kai kurios mintys, apie judėjimo laikymą. Imdamas autobusą, kad dirbtumėte, išeikite anksti ir pasivaikščiojimas keli sustojimai kelionės pabaigoje, ar nueikite toliau viršuje kelias ir sėskite į porą sustojimų prieš savo normalų sustojimą. Artėjant keturių savaičių pabaigai, jūs galbūt ėjote papildoma pora mylios. Tai gerai. Artėjant metų pabaigai, gerai, tik galvoja, kaip geras jūsų kojos pažiūrės nuo viso to ėjimo. Ir laikykitės svorio netekimo patarimų sveikam būdui prarasti tuos papildomus riebalus geram.

Rašyti komentarą