Mitybos gyvenimo ligų ir jo valdymo

parašė , 2011-09-24 20:03

Gyvenimo ligas, ligų, kad dažnių padidinti šalių tampa daugiau industrinių ir žmonės gyvena ilgiau. Jie gali būti Alzhaimerio liga, aterosklerozė, astma, vėžio, lėtinio kepenų ligos arba cirozė, lėtinių obstrukcinių plaučių ligų, tipo diabetu, širdies liga, medžiagų apykaitos sindromas, Krono ligos nephritis arba lėtinis inkstų nepakankamumas, osteoporozės, spuogai, insulto, depresija ir nutukimu. Gyvenimo ligos, taip pat vadinamas ilgaamžiškumą ligų arba ligų civilizacijos paraleliai. Trys nustatytinas gyvenimo elgesį – rūkyti, nesveiko mitybą ir fizinį pasyvumą yra pagrindiniai rizikos veiksniai gyvenimo ligų.
Priežastis:

• Prasta mityba • trūksta miego • fizinis neaktyvumas • streso • narkotikų piktnaudžiavimo • rūkymui ir tabako • alkoholizmas

Mitybos rekomendacijas:

Prasta mityba yra paprastai dėl neteisingai maisto pasirinkimą. Vienas kova didžiąją dalį gyvenimo ligų su subalansuotos mitybos ir sveiko gyvenimo būdo. • Hidrato sau. Gerti bent 3 litrų vandens kiekvieną dieną, kaip ji veikia kaip alyvos ir būtinos daug kūno funkcijas. • Turėti ne mažiau kaip 2 įdaryti šviežių vaisių ir daržovių sultys kiekvieną dieną, jie yra geriausia šaltiniai pastiprinimui savo kūną su esminių vitaminų ir mineralinių medžiagų. • Sumažinti arba panaikinti kofeino ir sodas iš dietos. • Išvengti maisto produktų, kad yra aštrūs, saldainių, cukrų ir dauguma svarbiau rafinuotas maisto produktų. • Pasirinkti nesočiųjų riebalų. • Apriboti savo alkoholio vartojimas, kaip ji trukdo jūsų kepenų funkcijos. • Mesti rūkyti, kaip ji gali suteikti jums laikino atleidimo ir ilgalaikį pavojų sveikatai. • Sustabdyti savarankiπkai vaistus. Imtis medicinos specialistų patarti iki sustojimo arba pradedant bet vaistus ar papildyti. • Prarasti savo svorio bagažo įkainiai. • Imtis miego bent 6 valandas kiekvieną dieną. • Pailsėti ir užsiimti sau savo pomėgius. • Gauti šiek tiek laiko savo šeimai. • Sumažinti stresą. • Pasirinkti tam tikros rūšies vykdyti kiekvieną dieną ne mažiau kaip 30 minučių.

Rašyti komentarą