Naujieji Metai ir pitfulls.

parašė , 2012-03-17 16:03

ikas. Laimingų Naujųjų Metų visi, viltis jūs turėjote gražias Kalėdas ir geri Naujieji Metai. Tikrai jaučiasi kaip labai seniai dabar nuo šventinio šventimo. Kadangi mes artėjame prie vasario, kadangi mūsų naujamečiai sprendimai pradėjo išsmukti? Turėkite motyvaciją, kad prarastumėte svorį? Ar vesti sveikesnį metodą dingo?

Gerai, kad neneturėtumėte vilties, padėkite, yra po ranka. Šis straipsnis paaiškins, kaip mes galime gauti mūsų Naujųjų Metų Sprendimus (kad maitintumės sveikai) atgal greitomis.

Visų pirma apžvalga, kas įvyko, kad privedė prie einančios žemyn spiralės. creditai Analizuokite tai, kas tiksliai sugedo? Daiktų apžiūrėjimas yra labai svarbus, kad į problemas galėtų atkreipti dėmesį ir vertinimo pagerinimai. Niekas nėra puikus, todėl darydamas geriausią iš situacijos, yra svarbus, kad įvertintų ir studijuotų, išvengti padaryti tas pačias klaidas vėl

Maisto Dienoraščiai yra labai svarbūs, ne tiktai jie padeda kontroliuoti, kokie maistai yra sunaikinami, dedikuoti serveriai bet tai gali padėti duoti mintis į tai, kuo pakeitimai gali būti padaryti iš maisto dienoraščio. Tai gali taip pat padėti ištyrinėti svarstomas problemas, privedančias prie kitų faktorių, apimant nereikalingą snacking ar valgymą. Maisto dienoraščiai buvo įrodyti, kad palaikytų žmones į ne, tiktai praranda svorį, bet gali padėti daryti didelius tautų gyvenimų pakeitimus.

Apsikeičiantis nesveikas snacking sveikesniems maistams yra tinkamesnis, kadangi papildomi aukšti riebalai, druska ir cukrus gali privesti prie svorio padidėjimo, ir padidintų tam tikro vėžio atvejų. Tai smarkiai rekomenduojama į užkandį ant vaisiaus, ar maistus aukštai vitaminuose ir mineraluose, kadangi jie pridėjo pašalpą, apimdami apsaugą nuo chroniškų ligų, apimdami žarnos vėžį, reguliuodami kraujo gliukozę, ir mažindami cholesterolį.

Fizinė Veikla yra labai svarbi, kadangi ne tiktai daro ji padeda prarasti svorį, bet ji gali padėti sumažinti Širdies ir kraujagyslių Ligas, ir kitą vėžį be to. Tai neturi eiti į gimnastiką penkios dienos savaitę (nors tai gerai be to), Tai gali būti labai pagrindinis kaip ėjimas. Taip pat kaip vaikščiojanti namų ruoša gali būti klasifikuota kaip fizinė veikla. Tai gali sudeginti iki 400 kilocalories valandą. Jungtinės Karalystės domenai karantine Vyriausybė rekomenduoja, kad 30 fizinės veiklos minučių, penkios dienos yra idealios, ir tai gali būti išardoma į 15 minučių ryte, ir 15 minučių popietėje. Taip pat tai gali būti padaroma kaip 1 valanda 3 kartai savaitę, jei sudėtinga atiduoti 30 minučių, 5 dienas savaitę.

Vartojimas vandens ne tiktai padeda praplauti toksinus nuo kūno, tai gali taip pat padėti kontroliuoti nesveiką snacking.

Ankstesniame straipsnyje buvo paminėta, kad dalies sumažėjimas yra labai svarbus ypač, jei svorio netekimas yra aukštas darbotvarkėje. Ant vidutinės dalies sumažėjimas gali sutaupyti iki 500 kalorijų. Todėl mažindamas dydį lėkštės, aptarnautos valgiuose, gali turėti reikšmingą reikšmę.

Pagaliau nebūkite pribloškiamas, tai neturi niekada per vėlai prasidėti vėl, geriau padaryti klaidas ir pasimokyti iš jų, užuot daręs kriaušę reiškė klaidas ir niekada daryti pakeitimą.

Rašyti komentarą